Metodi Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Колеги карам от скоро Ауди А4 1,9 ТДИ 1997г. но нямаше такъв студ в колата както в тази. Това ми е 4-та кола но за първи път такъв проблем с отоплението през зимата. Колата я купих това лято и много се радвах на климатроника (това си е голяма екстра), но дойде и есента товага за първи път усетих че парното не сработва добре но си мислех че проблема не е толкова сериозен.Така през октомври, но дойде и ноември. Стана -2-3 градуа си ето ти проблем. В колата няма никакво парно. Прочетох целия форум относно отоплението и се бях настоил да свалям таблото на колата като пише в други теми.Взех първо течност за почистване на охладителната система и нов антифриз. Започна смяна на антифриза но като ви е ясно италианските коли май ги карат с кал в охладителната система не с антифриз и започна едно почистване на различни тръбички и т.н. докато не стигнах до радиаторчето вътре в купето и познайте там положението си беше сериозно. Течност нито на вътре нито на вън, като тапа. И тогава страх ако трябва да се сваля цялото табло но нейсе след малко момънджелъци радиаторчето се отпуши и парно вече има.Къде се е чуло и видело дизел без парно.Технологията е проста и лесна но трябва човек да се сети.ако някои иска съвет как да спести едно сваляне на радиатора в купето и разбирасе таблото и всичко останало нека пробва с включване само на радиатора в купето през отворите в двигателния отсег под налягане с вода в едната тръбичка и с един маркуч да отведе мръсната вода малко по дълеч от колата.При моата се получи така включихме маркуча от чешмата директно към тръбата на радиатора и като пъснах водата се получи все едно е стигнала до друг кран, който е затворен. Десетина секунди след това няма да ви описвам какво потече от другия маркуч. Мамка им на тия италянци те май никога не сменят антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Абе нали си оправил проблема? Другото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Мамка им на тия италянци те май никога не сменят антифриза. А някои и маслото. Честито и се радвам, че сам си разрешил проблема, че можеше здраво да те оскубят майсторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Metodi Публикувано 8 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2006 и аз за това се чудя че много четат темата а никой не пуска отговор или някаквъ мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 методът е добър, но има реалност опасност вместо да се отпуши радиаточрчето да се спука /не ми се мисли какъв ще е ефекта/. Но пък стигне ли се до тоя момент, явно няма друг начин вече освен сваляне на цялото табло! Така че....въпрос на риск!:0) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване