emanuilcho01 Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Привет колеги! Имам едно въпросче незнам дали тука е правилното място. Ако не е ще ме извините.Та въпроса ми е мисля да взимам едно Ауди А4 б6 2003 година 1.8Т автоматик не съм много запознат за това искам ако може да си дадете мнението като по голями експерти.Аудито на вид на звук е мн добре казах автоматик,163 коня,подгряване на седалки,темпомат мн прилично изглежда.Но до там с моите познаниа за тази кола за това мн ще съм благодарен ако ми дадете някакво мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Търси ръчка не автомат. Провери си маркучите за спирачките задните. Направи му един тест за ходовата част носачите да се видят в какво състояние са може да свали от цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emanuilcho01 Публикувано 22 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Попринцип ми каза че преди 4000 км е са сменяни накладки и маркучи. а за автомата защо си на това мнение? аз попринцип автомат търсех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 еми имам кофти спомени с автомати, смисъл говориме за автомати над 10 години по капризни са от ръчките, това си е лично мое мнение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emanuilcho01 Публикувано 22 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Да благодаря ти аз за това събирам мениния защотото не съм мн запознат и искам да си направа няква равносметка от всички събрани мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 (Редактирано) Автомата носи малко повече рискове, но пък е голямо удоволствие съединител и маховик не струват много по-малкон от ремонт на автомат..... и то сериозен ремонт! Ако си ценител на автомата, не се отказвай от идеята за него, просто защото не всички го харесват! Особено тук в София / а и на дълъг път/ си е истинско богатство.... Редактирано 22 Септември 2014 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emanuilcho01 Публикувано 22 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Благодаря много за съвета защото аз съм мн голям фен на автомата и за това искам кола автоматик а за тва 1.8Т 163 коня кво мислите надежден ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Ами аз карам дизелов вариант на същата кола..... лични впечатления нямам. Но всеобщото мнение е, че е сред най-сполучливите мотори на Ауди Автоматика в твоя случай има скъпо обслужване, което се прави веднъж на 60 000 км... което е много важно за добрата работа и по-малкото проблеми. С тая кутия...... в комбинацията с темпомат /и да го няма, може да се вгради/, шофирането на дълъг път е удоволствие. Няма да разтягам локуми, тук има много разбирачи, те ще довършат.....споделям само преживянотоУспех в избора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 (Редактирано) Да има проблеми с съединител и маховик на 1.8т е малко вероятно. Много по-вероятно е да има проблем с мулти в 1.9тди/1.8т, особено ако е от по-стария тип(без спортен режим).Само му кажете на човека, колко му е обслужването на мултито, а там филтър и масло трябва да са оригинални. Редактирано 22 Септември 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 Хилядарка е обслужването с оригинални масло и филтър, като няма смисъл да си помисля за реплики....Но кеф цена няма..... неможе само да се кара, има си и разходи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 На бензинов мотор,съединител и маховик,нямат такова натоварване,като дизеловия мотор,ако искаш и quattro.Сега,ако конкретният автомобил е счупен от каране,с мижава поддръжка и то от мундари хора/няма значение,тук или навън/,не очаквай много. Щом те влече автомат-автомат си взимаш и готово.Колегата ти спомена,за муртитроник кутията-обслужване и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2014 (Редактирано) Да, идеята е че бензинката трудно мята съединител. А мултито на всеки 60к км АКО не се строши преди това и иска 1000лв. Съединителя ти е същите пари но на два пъти повече км, ако се случи въобще.. Така че много хубаво да се помисли за автомата. Всеки е свободен да мисли квото иска, но представяйте обективно нещата.Ако иска колегата автомат, да го търси на куатро. Редактирано 23 Септември 2014 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emanuilcho01 Публикувано 23 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Аз благодаря много на всички за доброто обяснение и за обърнатото внимание ще взема под внимание всички коментари. БЛАГОДАРЯ ВИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване