Fibrom Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Здравейте, колеги От няколко дни насам колата (Ауди Б3, PM мотор, 1.8, моноинжеция) започна да държи 600 оборота на газ (с обикновена газова съм), а на бензин на празен ход притриса още повече и опитва да загасне. Проблемът се оправяше след като разкачах акумулатора, но днес и това не помогна. Иначе с вървежа и набирането няма проблеми. Дайте идеи от какво може да се получава това или препоръчайте специалист по моноинжекцията в София? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Тампона под моното/карбуратора здрав ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 6 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 (Редактирано) Напукан е.Цитиране на предходен пост! Редактирано 6 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Запали я но да загрее и отиди и мести филтърната кутия насам натам ако се променят оборотите или направо гасне е от тампона а и щом е напукан е добре да го смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fibrom Публикувано 6 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Утре ще го пробвам това, мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Ако е от него след като смениш тампона направи си една самоделна планка от ламарина, която да хване филтърната кутия с рапидка примерно или нит, а другия край на планката закрепи на някое от болчетата на капака на клапаните. Това ще заздрави много вибрациите и люшкането на кутията на филтъра понеже е голяма, и същевременно ще удължи доста живота на въпросния тампон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване