bob4o

Members
  • Content Count

    571
  • Joined

  • Last visited

About bob4o

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    В5 1.8/ Almera 1.5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    317219449

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

2,460 profile views
  1. +1 да не се занимаваш с нивомера. Имам 3 нови сензора за бутилката и трите не показват коректно. Ще си скъсаш нервите. А STAG е добър компютър 👍
  2. Здравейте момчета. Имам питане едно ако някой е запознат по конкретно. Гръмнал е пасажерския бег над жабката на въпросното ауди. Та на въпроса- таблото цялото ли се сменява или може само горната част. Горната половина
  3. Най- вероятно се дави от газ. Много гориво. Но както казва колегата трябва да се закачи и види какво се случва като започне да прекъсва,иначе догатки и предположения
  4. Намотай около темп датчик дебел парцал на няколко ката ако има възможност и място, и виж как ще е на другия ден като тръгнеш със студена кола. Просто да е изолиран. Пробвай
  5. Здравейте. Мой приятел продава въпросното ауди на части. Фаровете са с лупа има некви джанти 18 мисля. Двг и всичко работи. Оставям негов телефон за връзка понеже той няма рег тук във форума и ме помоли да пусна обява. 0879 316 332 Любо
  6. Браво че сте открили проблема. Какъв беше дефектиралия комп и какъв сложихте колега Нещо съм натиснал че гледам че съм цитирал mitkofitnesa. неволно е, и не ми дава да премахна цитата
  7. и мен ми е интересно ма нема смисъл колега
  8. Явно и при теб е така- тръбата от бутилката дирекно в изпарителя и за това е избил и е вдигал свръхналягане. Винаги слагам клапан на тръбата преди изпарителя. Както и да е. Браво че си оправил колата По повод ремонта на томасето- преди месец ремонтирах на приятел с такъв ремонтен комплект и заработи добре. До момента 4000 км. е минал. Зкачихме го след тия 4000км и си държи нормалното налягане на което го бях оставил-1.2 бара
  9. Виждал съм на монтирани уредби и то не на една кола тръбата от бутилката забита дирекно в изпаритела. Без предварителен клапан. Като се скапе клапанчето на изпарителя почва да пропуска и цялото налягане от бутилката отива в изпарителя като няма предварителен клапан. 8-10 бара изпаритела се скапва и почва да изпуска. Ако слагаш нов изпарител и няма клапан съдбата му ще е същата
  10. Е къде прочете че те питам за евро сонда бе колега?? Попитах те има ли клапан на тръбата на газта преди изпарителя! Кое по точно от въпроса не разбра?
  11. Има ли клапан на тръбата на газта преди редуктора- изпаритела
  12. И 2.2 може да омалее но пробвай. На нисанчето ми ги направих 2мм и налягане 1.1 и покрива всичко. 1.5 16v 97hp
  13. Патрона е закрепен на въпросната конзола с два болта с кръгли глави. Не можах да ги развия и да сваля самия патрон,за това свалих цялата конзола. Сваля се всичко- кормило, лостове за мигачи корите около конзолата. Сваля се и един дълъг болт който е за регулирането на кормилото,и конзолата се измъква . Кормилния прът си остава.