Jump to content

Въпроси отностно АГУ на б4 115к.с.


Recommended Posts

Привет! Нов съм в областта на ауди и затова ще ви задам няколко, може би глупави въпроси ....
Та, АГУ е добре регулирана. Като загрее си държи на 900 оборота както на бензин така и на газ. Превключва на газ на 2200 оборота. Пали на бензин. Трябва ли да оставя, двигателя да загрее добре преди на включи на бензин. Възможно ли е с тъпите ми действия да трупам грешки в компютъра на колата ? Принципно паля на бензин оставям я  2-3 мин, тръгвам лек полек и на 2ра настъпвам на 2200 оборота и съм на газ .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действията не са ти тъпи, грешки ще се трупат така или иначе.

Става от това, че газта има различна смес и обърква ламбдата а тя еку-то.

Направи си експеримент с откачане на акумулатора за десет минути, и виж дали ще има разлика.

Хубаво е да палиш на бензин винаги, освен ако околната не е 30С+ или колата не изстинала напълно.

За да може изпарителя да работи коректно и да не прецакаш мембраните му.

Както и от време на време да караш на бензин, примерно на магистралата около 50-на километра на месец.

С каква марка изпарител си?

п.с темата ти не е за този раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви грешки ще трупа колата, но винаги ще си работи идеално, ако е добре настроена горивната смес и запалителната система е ОК- свещи, кабели, делко, бобина....Няма смисъл да разкачваш акумулатора този компютър си помни данните. Няма смисъл и да караш десетки километри на бензин, уж за да не се запушвали дюзите. Достатъчно е поне 1-2 км. да караш при студен двигател на бензин. Важно е помпата да работи и да циркулира гориво през рейката, когато е на газ колата , за да не запичат дюзите.

Всичко това ти го казвам като бивш собственик на Б4 АБК, изминал 84 000 км. с такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега караш две ,три бутилки газ и задължителнo после един резервоар на бензин,за да неповредиш дюзите.От личен опит ти го казвам.Иначе ще имаш МНОГО голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не говори глупости...

4бр бензинови дюзи за АБК мотор 2-ра ръка от кола която е работила само на бензин са 40-60 лв,а ти караш човека да харчи цял резервоар бензин...

Бензиновите дюзи започват да се запушват след 50-60к км.(Това по наблюдение на 4 автомобила...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...