qnkov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Купих си онзи ден - usb зарядно за телефон през запалката. Но сега разбрах, че запалката ми не работи - надявам се да е от бушона (има осветление до нея, но не грее, съответно и не работи зарядното). Имам схема за бушоните на капака, но не съм сигурен как трябва да бъдат отброявани от най-горе от ляво надясно последователно или не. Ето снимка, по една схема из темата беше 24 ти номер, но аз като погледнах на капака Lighter ми го дава номер 5, но този бушон е ок и е 10А, а не 20А както е от схемата от темата. И друго видях едно кабелче дълго (коаксиално изглежда оригинално поне) с една букса ето я и нея някой има ли идея за какво е? единия край на кабела виждам че отива нагоре по колоната на челното стъкло, а другия край идва над ключа за фаровете нанякъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 24 - Fuse 24 on fuse holder C -SC24- 20 A - 12 V socket -U5- А кабелчето отдолу няма нищо фабрично в себе си. Ауди омотават кабелите си с платнено тиксо, докато този кабел е в гумен шлаух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 И аз имам от край време същия проблем със запалката, но със смяна на бушон не се оправи. И се отказах да търся къде е роблемът. Ще следя темата с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Ако бушона е здрав, следва стъпка втора:С пробна лампа, проверявате на пъпката в средата на запалката, дали има ток (в 99% процента от случаите има).Ако има, махате бушона (Fulse 24) и почиствате пъпката. Аз го правя с върха на права отверка. След това, докато още няма бушон, подкривявам леко на вътре двете пластинки от страни (прочти винаги от завиране на зарядни за телефон са огънати много навън).Следва връщане на бушона на място и проба. Ако пластинките са наместени добре, при натискане на запалката ще я задържат потънала, докато не се нагрее и не изкочи. Ако не задържат запалката потънала, махате бушона и ги подкривявате още малко. Ако пък запалката не изкача сама, значи пъпката не е почистена добре и трябва пак да се почисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 И аз скоро имах същия проблем със запалката, реши се просто със почистване крачетата на бушона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Почистване и След това, докато още няма бушон, подкривявам леко на вътре двете пластинки от страни (прочти винаги от завиране на зарядни за телефон са огънати много навън). оправят тока в запалката най- често. При мене беше достатъчно събиране на пластините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Аз сам трудно бих се справил с описаното, но все пак благодаря за разяснението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko9528 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Аз имам въпрос относно този бушон. Мога ли да си взема такъв от най-близкия магазин или е по специялен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko9528 Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Колеги пробвах и 2та начина и не стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване