kpematop Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 Честито, още известно време няма да мириши зад теб на чавдарка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 аз за 7к км нямах проблем но това не ми даде мисъл да го запазя ... верно е че сега една идея повече се усеща газове зад колата но вчера минах МОТ преглед без никакви проблеми .... даже имам и монтирани Би-ксенон фарове което без пръскалки е забранено така че.... щом става майната му на тази тапа ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 ДПФ-а се задръства, когато дюзите започнат да пикаят. Ако дюзите са окей, ДПФ-а може и 300 хиляди да изкара.Как се разбира, че дюзите пикаят? Това отразява ли се в корекциите в канал 13 на VCDS? Или просто по пушека от ауспуха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Пушека от ауспуха и трудното палене на загрял мотор...ВАГКОМа може и да излъже за дюзите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Нямам проблем с паленето Sent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Остави колата да поработи 5 минути на загряло и дай газ и виж отзад дали ще излезне пушек миришещ на нафта...Ако при палене пуши на бяло това се казва cold smoke и няма нищо притеснително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 ако колата има ДПФ няма да пуши 100% !!! Моята и дадах такава газ че все едно потеглям на старт в WRC и грам не пушеше .... когато имаше ДПФ-а обаче ... сега положението е друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 На jelyazA6 с прави тръби без никви филтри грам не пушеше дори и след тунинга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 не споря... ама сега като и задам малко повече си пропушва но точно като я купих и имаше филтъра - направих един старт - даже и малко не пропуши даже но .... не съжалявам че съм го махнал преди да започнат драмите ми .... мраза да има лампи по таблото светещи и състоянието на колата ми е главно определящо за състоянието ми ....така че с тия ходения по мъките .... щях да съм бесен !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 30 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Вече цяла година карам с почистен DPF и само веднъж се включи лампата. На магистралата веднага - и всичко е ОК, но все повече се замислям дали да не прибегна вече към процедурата за премахване. Това зацапване постоянно води до повишаване на обороти, гориво и картера и кофти работа на мотора. Лошото е че на моята кола се сваля трудно DPF-a и трябва да се откача моста май. Някой знае ли за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Ако си с 2.0тди се откача моста и трябва да пуснеш кутията и мотора леко надолу, не е кой знае колко трудно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 30 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Интересно е също и какви са актуалните цени към момента, защото виждам, че доста са се променили от една година насам. Някъде искат 600 лв., други 300-350 лв., а чувам и за 150-200 лв. Дали това определя качеството на изпълнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Гледам в ибей има ДПФ-и от немско и не само... нови, сертифицирани, някой сменял ли е с такъв? Вървят към 500 долара, което не е много, а като продаде човек и стария става още по-добре. Та има ли такива хора в България или всичко живо премахва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 30 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 (Редактирано) Е па такива ора тука нема Редактирано 30 Септември 2015 от D.Stoykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Тука в България на техническите прегледи не гледат за азотни окиси за кво ти е DPF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Аз вече съм решил да го махам, но искам да намеря добро място, където ще го отрежат, изкормят и заварят качествено, за да не изглежда след това като разпран човал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Иди при келеша, нали си от Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Да, чувал съм за него. Знаеш ли къде се намира или някакъв контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Намерих ми страницата във ФБ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Иди ги попитай какви пари ще искат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 ще се разходя до там тези дни, видях къде се намира сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snowcho Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Здравейте колеги преди месец имах проблем с филтъра, казаха ми направо да го махам, препоръчахами един като се обадих се хванах за главата. За премахване между 300 и 400 лева взависимуст от това къде е заврян филтъра. Самия филтър го изкопуват за около 80-100 лева и малко вазвръщаш суматата. При катализатора е друго може и да не го махаш може и да го махнеш, но интересното е че не го изкопуват за доста пари около 100-120 лева, а самия катоализатор е целия от платина и тои струва около 300+/- лева. И това говоря за Варна. Лично знам че в Перник го премахват филтъра и катализатора без пари понеже са еквиваленти за работа и изкопуване. При мен бе власъл в авариен режим колата. След дълго умуване я закарах в ауди Варна и за 80 лева ми го изчистиха и направиха диагностика. Премахването на филтъра не пречи в България но излизатели на вън в чужбина сте задължени да имате. Аз препоръчвам единсвено веднъж в година караите я в Ауди сервиз и да ви го почистят както трябва. През останалото време извън градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 2 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 А знаеш ли как се извършва чистенето му в сервиза на Ауди? Ако знаеш - ще се откажеш от тази идея занапред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Като пуснат регенерация и ти напълнят картера с нафта и после обтегачи и накрая турбото дава фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 2 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 хем даваш 80 лв. напразно, хем ти бръмчат колата на място с 3000 оборота и отива една туба нафта на вятъра. По добре излез на магистралата и на 3-та предавка със 3000 оборота (около 70 км.ч.) иди до Слънчево и резултата е същият. Лошото е че след няма и месец градско каране ефекта е нулев! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване