Jump to content

DPF филтър - проблеми и решения


D.Stoykov

Recommended Posts

  • Отговори 83
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 аз за 7к км нямах проблем но това не ми даде мисъл да го запазя ... верно е че сега една идея повече се усеща газове зад колата но вчера минах МОТ преглед без никакви проблеми .... даже имам и монтирани Би-ксенон фарове което без пръскалки е забранено така че.... щом става :) майната му на тази тапа ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

ДПФ-а се задръства, когато дюзите започнат да пикаят. Ако дюзите са окей, ДПФ-а може и 300 хиляди да изкара.

Как се разбира, че дюзите пикаят? Това отразява ли се в корекциите в канал 13 на VCDS? Или просто по пушека от ауспуха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушека от ауспуха и трудното палене на загрял мотор...ВАГКОМа може и да излъже за дюзите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави колата да поработи 5 минути на загряло и дай газ и виж отзад дали ще излезне пушек миришещ на нафта...

Ако при палене пуши на бяло това се казва cold smoke и няма нищо притеснително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата има ДПФ няма да пуши 100% !!! 
Моята и дадах такава газ че все едно потеглям на старт в WRC и грам не пушеше .... когато имаше ДПФ-а обаче ... сега положението е друго :hilezh:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не споря... ама сега като и задам малко повече си пропушва :) но точно като я купих и имаше филтъра - направих един старт - даже и малко не пропуши даже но ....  не съжалявам че съм го махнал преди да започнат драмите ми .... мраза да има лампи по таблото светещи и състоянието на колата ми е главно определящо за състоянието ми ....така че :) с тия ходения по мъките ....  щях да съм бесен !!! 
:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Вече цяла година карам с почистен DPF и само веднъж се включи лампата. На магистралата веднага - и всичко е ОК, но все повече се замислям дали да не прибегна вече към процедурата за премахване. Това зацапване постоянно води до повишаване на обороти, гориво и картера и кофти работа на мотора. Лошото е че на моята кола се сваля трудно DPF-a и трябва да се откача моста май. Някой знае ли за това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 2.0тди се откача моста и трябва да пуснеш кутията и мотора леко надолу, не е кой знае колко трудно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е също и какви са актуалните цени към момента, защото виждам, че доста са се променили от една година насам. Някъде искат 600 лв., други 300-350 лв., а чувам и за 150-200 лв. Дали това определя качеството на изпълнение? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в ибей има ДПФ-и от немско и не само... нови, сертифицирани, някой сменял ли е с такъв? Вървят към 500 долара, което не е много, а като продаде човек и стария става още по-добре. Та има ли такива хора в България или всичко живо премахва... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука в България на техническите прегледи не гледат за азотни окиси за кво ти е DPF :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече съм решил да го махам, но искам да намеря добро място, където ще го отрежат, изкормят и заварят качествено, за да не изглежда след това като разпран човал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги преди месец имах проблем с филтъра, казаха ми направо да го махам, препоръчахами един като се обадих се хванах за главата. За премахване между 300 и 400 лева взависимуст от това къде е заврян филтъра. Самия филтър го изкопуват за около 80-100 лева и малко вазвръщаш суматата. При катализатора е друго може и да не го махаш може и да го махнеш, но интересното е че не го изкопуват за доста пари около 100-120 лева, а самия катоализатор е целия от платина и тои струва около 300+/- лева. И това говоря за Варна. Лично знам че в Перник го премахват филтъра и катализатора без пари понеже са еквиваленти за работа и изкопуване. При мен бе власъл в авариен режим колата. След дълго умуване я закарах в ауди Варна и за 80 лева ми го изчистиха и направиха диагностика. Премахването на филтъра не пречи в България но излизатели на вън в чужбина сте задължени да имате. Аз препоръчвам единсвено веднъж в година караите я в Ауди сервиз и да ви го почистят както трябва. През останалото време извън градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знаеш ли как се извършва чистенето му в сервиза на Ауди? Ако знаеш - ще се откажеш от тази идея занапред :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пуснат регенерация и ти напълнят картера с нафта и после обтегачи и накрая турбото дава фира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: хем даваш 80 лв. напразно, хем ти бръмчат колата на място с 3000 оборота и отива една туба нафта на вятъра. По добре излез на магистралата и на 3-та предавка със 3000 оборота (около 70 км.ч.) иди до Слънчево и резултата е същият. Лошото е че след няма и месец градско каране ефекта е нулев!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...