Ivelinsky Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Здравейте.Скоро закупих автомобила и преди да сменя маслото ми светна в червено индикаторът за маслото.След което изминах околото 200 км. балкански път и смених маслото.Сложих total quartz 5w40, след което направих преход около 500 км от Смолян до Варна.На 20 км преди Варна ми светна веднъж отново.Закачихме я на ваг кома преди да сменим маслото,не отчете никакви грешки в датчици и т.н.Опитахме се да хванем грешката в движение, но не се появи.Ако можете да ме насочите към нещо.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) Червената лампа за маслото е ниско налягане на маслото .Проблем със маслената помпа или запушена цедка .Направо се кефя на тея Майстори варненски много,с лап топ се пробват да хванат грешка в движение . Редактирано 9 Ноември 2014 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 е грешката е била много бърза, избягала им е...затова не са я хванали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 На майстора ,нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 То незнам дали е майстор това,ама както и да е. @Ivelinsky-На 1.8T мотора-отваря се картера и се чисти цедката на маслената помпа,а също и самият картер,иначе става мармалад мотора.Маслото ти е правилно-5w40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 (Редактирано) Това не е болка за умирачка нито за VAG-COM. Просто са ти наляли малко по-малко масло. Долей още 200-300 грама и ще изгасне. Моя двигател например (2.0Т) по книга изисква 4.5 литра. Но винаги когато майсторите ми налеят точно 4.5, лампичката светва след около 500 км. За това винаги си нося 500-те грама които остават от 5-те литра в багажника. И като ми светне си доливам. Редактирано 10 Ноември 2014 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Светити,ама в жълто.Тук става въпрос за червен символ,а това както е писал gogotzanovsf означава ниско налягане на маслото,което може да се дължи на запушена цедка или проблем в маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelinsky Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 То незнам дали е майстор това,ама както и да е.@Ivelinsky-На 1.8T мотора-отваря се картера и се чисти цедката на маслената помпа,а също и самият картер,иначе става мармалад мотора.Маслото ти е правилно-5w40.Здравейте.На колко време се чисти цедката?Ако някой знае читав сервиз във Варна, нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Да, ако е червената наистина е зле и трявба да се оправи за да се предотвратят сериозни щети. При мене беше жълта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 На колко време се чисти цедката?Това с отварянето на картера,почистването му на него и на цедката на маслената помпа се прави веднага след взимане на кола с такъв мотор/втора употреба,най-вече нов внос/.Хубаво е да се видят тея неща,за да не светне трети път лампата на маслото и вече да е късно.Трябва да се види от хора,които са малко в час с тея работи и тоя мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelinsky Публикувано 10 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Индикаторът светна доста пъти още преди да сменя маслото.След това е светнала само веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Свали си картера,и ако питаш мен си смени направо маслената помпа вместо да чистиш цедката.Не е толкова скъпа.А и да не се окаже че изчистиш цедката и затвориш картера а проблема е бил в самата помпа.Като го направиш това едва ли ще го правиш друг път докато колата е твоя,ако си сменяваш редовно маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 И това е идея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Идея ,ако се смени с нова и оригинална.Ако се слга някаква афтърмаркет може би по добре само да се почисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Еми според мен е по-добър вариант от колкото да хвърли мотора.До колкото разбрах няколко пъти му е светвала червената лейка.Аз така направих като си чистих картера профилактично.А и както казах не е много скъпа тази помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване