Audi_RS* Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Парктроника е китайски от най-елементарните само със зумер. Монтира се на Сеат Толедо 2006 година. В крушката за задна, влизат 2 кабела + и -. Парктроника се връзва към тях и уж всичко работи, докато не се запали колата. Когато е на контакт работи, след запалзване не. Единственото, което ми хрумна е, че най-вероятно е като диодните габарити, които не могат да се слагат на новите, защото дава грешка, че е изгорял. Тук обаче, нищо не свети че е изгоряло, крушката също работи при запалена кола. Пробвах и с маса от друго място - не стана. Някой да му се е случвало нещо подобно и да знае решение на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Хм. Я го снимай този парктроник или дай линк от къде е купен- слагал съм 5-6 и никога не съм имал такива пробеми. Стоповете диодни или нормални са? Я пробвай да го вържеш на + и - на габарит при запалена кола. и кажи дали работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 (Редактирано) http://www.navi.bg/zvukov-parktronik-s-4-cherni-ili-sivi-datchika Ето този е. Виж, за проба с габаритите не се бях сетил, ще го пробвам и този вариант.Иначе стоповете са си нормални, нищо специално няма... ПП: В обяснението обаче има разминаване, при мен са само 2 кабела + и - другото са изходите за зумерчето. Редактирано 1 Декември 2014 от Audi_RS* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Дам, този е описан за свързване като за модел и с предни датчици.Пробвай с габаритите и ми кажи какво се случва Уау, това чудо струва 25лв, тези яко са те натоварили.Нищо, кефа от ползването му е голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Нещо на тоя студ не ми издържаха нервите и го закарах на сервиза на България с алармите да го видят. Човека го оправи, каза някаква честотна схема ли е сложил или нещо такова - не го разбрах, а аз мислех,че само с реле може да се мине. Обясни, че няма как да стане с реле и те така. За съжаление сега се появи друг проблем и май пак ще я карам, като изключиш задната и пищялката свири още поне 2-3 секунди. Пък и към отчитането май не ме кефи много - постоянното пищене започва някъде около 25-30 см, твоя така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 (Редактирано) Моя мери и сантиметри. Почва само с визуализация на 2м, сигнализация звукова се включва на метър, мери точно до 20см, като на 20- ия см изписва Р ('паркирал' ). Много прецизно отчита- мерил съм го на няколко коли. Досега имам само един дефектирал датчик на Фабийския, но визирайки, че е 25лв целия комплект, просто имам един за донор, с другите никога не съм имал проблеми.Пеенето още 2-3 секунди е от схемата, която е добавил. Редактирано 4 Декември 2014 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Ще премеря събота и неделя на колко е направена пищялката, аз на око го мерих около 30 см. После ще мина да видя дали може тая схема да се преправи, че е малко дразнещо, то не че аз я карам, ма жената ако я изнерви може да изкоруби всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Моята се качи на А8- цата чак след като и сложих парктроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Качвал ли си се на такова Толедо? - хем има гърбица и е изнесен багажника, хем задното стъкло е малко и е високо, на всичкото отгоре е затъмнено... аз едвам се оправях. Когато паркираш назад трябва да спреш, когато предното стъкло на задната кола се скрие и остане само покрива да се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Качвал съм се на всичките Сеат- и, най- тегаво паркирах Алтеа за мое учудване С парктроника ка то свикнеш, после не знаеш как си живял без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 На а8-цата къде си сложил зумера на задния парктроник ? Ако е в багажника , достатъчно силен ли е , за да се чува или трябва да се прекара кабела до таблото отпред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Заводски е под задната кора по средата.Аз не се посвених да си сложа дисплея на малко дискретно място В нишата под волана, под ароматизатора е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Много добре се е получло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 Всъщност се наложи да се разпои зумера и да е на кабелчета, за да мога да завъртя на обратно дисплея, сложихме му и букса малко след дисплея, за да може да се демонтира културно, иначе монтажа е елементарен. Предпочетох китайчето пред ОЕМ след като ги сравних до колко см показват точно, колко струва нов и втора ръка датчик и колко надеждни са и двата.На Ц4- ката ми имаше къде да се вкара дисплея и там стана най- добре, тук място няма в таблото, а държах да има и визуализация заради жена ми, отделно си прави и самодиагностика и при дефектирал датчик показва код за грешка и номер на дефектирал датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване