Jump to content

Проблем при монтаж на парктроник.


Recommended Posts

Парктроника е китайски от най-елементарните само със зумер. Монтира се на Сеат Толедо 2006 година. В крушката за задна, влизат 2 кабела + и -. Парктроника се връзва към тях и уж всичко работи, докато не се запали колата. Когато е на контакт работи, след запалзване не. Единственото, което ми хрумна е, че най-вероятно е като диодните габарити, които не могат да се слагат на новите, защото дава грешка, че е изгорял. Тук обаче, нищо не свети че е изгоряло, крушката също работи при запалена кола. Пробвах и с маса от друго място - не стана. Някой да му се е случвало нещо подобно и да знае решение на проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм. Я го снимай този парктроник или дай линк от къде е купен- слагал съм 5-6 и никога не съм имал такива пробеми. Стоповете диодни или нормални са? Я пробвай да го вържеш на + и - на габарит при запалена кола. и кажи дали работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.navi.bg/zvukov-parktronik-s-4-cherni-ili-sivi-datchika

 

Ето този е. Виж, за проба с габаритите не се бях сетил, ще го пробвам и този вариант.

Иначе стоповете са си нормални, нищо специално няма...

 

ПП: В обяснението обаче има разминаване, при мен са само 2 кабела + и - другото са изходите за зумерчето.

Редактирано от Audi_RS*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, този е описан за свързване като за модел и с предни датчици.

Пробвай с габаритите и ми кажи какво се случва :lupe:



Уау, това чудо струва 25лв, тези яко са те натоварили.

Нищо, кефа от ползването му е голям :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо на тоя студ не ми издържаха нервите и го закарах на сервиза на България с алармите да го видят. Човека го оправи, каза някаква честотна схема ли е сложил или нещо такова - не го разбрах, а аз мислех,че само с реле може да се мине. Обясни, че няма как да стане с реле и те така. За съжаление сега се появи друг проблем и май пак ще я карам, като изключиш задната и пищялката свири още поне 2-3 секунди. Пък и към отчитането май не ме кефи много - постоянното пищене започва някъде около 25-30 см, твоя така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя мери и сантиметри. Почва само с визуализация на 2м, сигнализация звукова се включва на метър, мери точно до 20см, като на 20- ия см изписва Р ('паркирал' :hilezh: ). Много прецизно отчита- мерил съм го на няколко коли. Досега имам само един дефектирал датчик на Фабийския, но визирайки, че е 25лв целия комплект, просто имам един за донор, с другите никога не съм имал проблеми.

Пеенето още 2-3 секунди е от схемата, която е добавил.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще премеря събота и неделя на колко е направена пищялката, аз на око го мерих около 30 см. После ще мина да видя дали може тая схема да се преправи, че е малко дразнещо, то не че аз я карам, ма жената ако я изнерви може да изкоруби всичко. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвал ли си се на такова Толедо?  - хем има гърбица и е изнесен багажника, хем задното стъкло е малко и е високо, на всичкото отгоре е затъмнено... аз едвам се оправях. Когато паркираш назад трябва да спреш, когато  предното стъкло на задната кола се скрие и остане само покрива да се вижда  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвал съм се на всичките Сеат- и, най- тегаво паркирах Алтеа за мое учудване :)

С парктроника ка то свикнеш, после не знаеш как си живял без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На а8-цата къде си сложил зумера на задния парктроник ? Ако е в багажника , достатъчно силен ли е , за да се чува или трябва да се прекара кабела до таблото отпред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводски е под задната кора по средата.

Аз не се посвених да си сложа дисплея на малко дискретно място :hilezh:  В нишата под волана, под ароматизатора е.

 

10440835_10152310709843616_1392991166295

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност се наложи да се разпои зумера и да е на кабелчета, за да мога да завъртя на обратно дисплея, сложихме му и букса малко след дисплея, за да може да се демонтира културно, иначе монтажа е елементарен. Предпочетох китайчето пред ОЕМ след като ги сравних до колко см показват точно, колко струва нов и втора ръка датчик и колко надеждни са и двата.

На Ц4- ката ми имаше къде да се вкара дисплея и там стана най- добре,  тук място няма в таблото, а държах да има и визуализация заради жена ми, отделно си прави и самодиагностика и при дефектирал датчик показва код за грешка и номер на дефектирал датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...