baha Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 Като застудя, стана нещо, което кара компютъра на колата да изключва цилиндри (свещите) и дори да превключвам газ- бензин, докато не я изгася и запаля наново, работи на 3- 4 цилиндъра. Колата е W210 V6. На бензин като запаля и си карам всичко е наред. Дори да изчакам да загрее хубаво, когато превключването приключи и лампата за газта светне, веднага изключват няколко цилиндъра. На какво ви прилича това. Аз мисля че е нещо от сместа и ламбдите отчитат нещо грешно за да изключат искрите към 2- 3 цилиндъра... Или МАП на газовата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 Най-вероятно някой газов инжектор е за ремонт. Без компютърна диагностика обаче няма как да се определи какъв е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 7 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2015 Възможно е да пада диференциалното налягане или замръзва дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Звъннах на газаджията, и той каза, че най вероятно са инжектори. Ако не е, се почвало бобини, свещи и по веригата... Питах го, ако е по запалителната система, не би ли трябвало да изключват цилиндри и на бензин, каза не, защото бензина бил 95 октана а газта 103. Има ли резон в това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cript Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 Проблемите с бубини и свещи първо започват на газ и след 1000-2000 се прехвърлят и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 2000 километра? Защо? И все пак това с разликата в октаните важи ли? Не мисля че има проблем в запалването, при положение, че след рестарт на бенз. всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cript Публикувано 8 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) Примерно де, не ги взимай за твърда цифра. За възпламеняване на газта е нужна по-силна искра, за това нередностите по запалителната уредба се проявяват първо на газ. Октановото число е мярка за детонационна устойчивост. Редактирано 8 Януари 2015 от cript Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 8 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2015 (Редактирано) В случая V6- така е с по 2 свещи на цилиндър, едва ли е това. Надявам се да са инжекторите, че не ми се занимава с търсене по електрото, че четох и без това, че имало 10 причини за тоя мисфайър на тоя мотор... Редактирано 8 Януари 2015 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Проблема се оказа в извадил се жак от куплунга на един от инжекторите. Не я бях видял, че при монтажа казах всичко да се скрие под кората. Щракна обратно и всичко си заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване