larian Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 зравеите колеги,от скоро съм с ауди и ми излезна този проблем.Предните колела започнаха да задържат и педала стана твърт,като размърдах твъдия маркуч на сервото изпуна налягането и спирачките отпуснаха.отидох на майстор,серво купих втора употреба и проблема се оправи за две седмици и пак същото.отидох на друг сервиз и тои серво,купих още едно и пак същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 има ли съскане от долу при педала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larian Публикувано 26 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) НЕ,ВСИЧКО Е НОРМАЛНО,ДО КАТО ПЕДАЛА НЕ ЗАПОЧНЕ ДА СТАВА ТВЪРД Цитиране на предходен пост! Редактирано 27 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Записвам се за тази тема че и аз имам подобен проблем. При мен при работещ двигател след 4 натискане педала става твърд и при спиране се усеща как ми се включва и ABS в последния момент когато колата е почти спряла. Като имаше сняг бях направил един тест само левите гуми куркаха а десните хич ги няма. П. П. Извинявам се на автора че ще му ползвам темата малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Може проблема да е в АБС-а, а не в сервото. Мисля че, ако се задръсти се получават подобни проблеми. За да се изключи проблем с електрониката на АБС-а, може да му се извади бушона и пак се пробва дали ще се вствърдява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) твърд педал,липса на вакум,пробит маркуч,клапан или мембрана ,задържащи спирачки проблем с помпа ,АБС -няма как да натисне спирачките ,той е разтоварва ,не активира при тези коли,при запушен модул се наблюдава мек педал ,под педала на спирачката има контра гайка на оста,ако се разхлаби педала се надига и натиска помпата ,тази гайка трябва да е добре стегната към стеблото на сервото,провери дали гайката е добре стегната ,не е удобно мястото,сваля се кората под волана Редактирано 26 Януари 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larian Публикувано 27 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 кажете някои довър майстор в софия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Включвам се в темата, защото и аз имам проблем като на колегата Тира. При спиране се усеща как се включва ABS за 1 сек в последния момент точно, когато колата е почти спряла. И това е почти всеки път. Много рядко да не го прави. Идеи защо се включва АБС точно преди да е спряла колата? Друго, което съм забелязал е, че ако натиснеш педала на спирачката само веднъж и го задържиш, започва да потъва мнооого бавно. След още 1-2 натискания педала става твърд. Нямам никъде теч, проверени са маркучи и т.н. Мекият педал означава ли, че имам запушен модул и къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 кажете някои довър майстор в софияТози който е писал над теб. Sent from my Lenovo S650 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 не, едва ли има запушване,имаш не позициониран датчик на някое колело,хваща се с тест с ваг с графично изображение на скоростта,някои модули не държат налягането непрекъснато ,при спряла кола ,педала потъва леко ,при движение педала е нормален,забелязал съм че това се случва само на определени модули монтирани на коли около 2000-та година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Благодарение на колегата buzziмоят ABS вече не се включва при всяко спиране, точно преди да спре колата. Оказа се не добре поставен датчик. Предишните "майстори"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Да споделя и аз какво установих, че проблемно е предно ляво колело. Тъй като нямам време сега да си играя да го оправям, ще го оставя за лятото. При тръгване отчита със някакво забавяне или по скоро прескачане на км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) зравеите колеги,от скоро съм с ауди и ми излезна този проблем.Предните колела започнаха да задържат и педала стана твърт,като размърдах твъдия маркуч на сервото изпуна налягането и спирачките отпуснаха.отидох на майстор,серво купих втора употреба и проблема се оправи за две седмици и пак същото.отидох на друг сервиз и тои серво,купих още едно и пак същото.Проблема на колегата е решен,нова помпа,клапаните в помпата не работят коректно,ако имам време ще я разглобя и ще снимам пп колегата има 2 бр сервоусилватели,според мен са здрави,ако някой търси да му пише Редактирано 9 Февруари 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakliov Публикувано 10 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2015 (Редактирано) кажете някои довър майстор в софиязначи от опит знам няма по добър маистор от теб самия няма щом аз мога да се справя с туи http://deutz-fahr.tractor.bg/products/firmProduct/30397мисе струва че и друк мойе да се оправие зависи за какво става дума все пак за спирачките мисля че може дагиоправиш сам това е масло с бутала успех колега Редактирано 10 Февруари 2015 от rakliov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spasko0 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Здравейте, колеги пиша ви за съвет. Колата е ауди а3 1.9 131кс. Смених сервото педала спирачката е твърд (старото серво съскаше, "новото" не го прави). И като сложа маркуча от вакум помпата на сервото турбото не работи, откачам маркуча затапям го за момент турбото почва след като изгаса двигателя и го запаля започва старата история .. Моля за съвет от какво може да е ? И това серво е развалено или вакум помпата не прави достатъчен вакум ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Бих измерил вакума,връзката на маркуча при преградата е проблемна обикновено , клапана преди сервото работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spasko0 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 С старото серво турбото си работеще, клапата работи да днес я проверих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Търси пробив на някое вакуммаркуче или си пипал нещо и си пропуснал да го възтановиш, ако имаш вакуммер ще го хванеш бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване