Mita6kiq Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Наскоро си взех такова Ауди а6 ц4 АЕЛ код на мотора и му смених всички консумативи,дори и тампони на двигателя,но има една вибрация,и немога да разбера от какво е?Всичко е зацепено както трябва,нормално ли е този мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Естествено,че не е нормално колега...Ама тая вибрация каква е? Постоянна ли е? В движение дай инфо де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Кажи и какви тампони сложи. Може и да са сложени под напрежение тампоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Кажи и какви тампони сложи. Може и да са сложени под напрежение тампоните.тампоните са SWAGЕстествено,че не е нормално колега...Ама тая вибрация каква е? Постоянна ли е? В движение дай инфо дена свободен ход...до 1000 об,след това изчезва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Без кабел? Може и да е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) теч кабели за какво са? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 (Редактирано) променя се твърдостта. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 кои определя колко твардо да стане?предложи ми някви и дали е от това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Компютърът подава напрежение по тези кабели и някакви клапанчета се местят и се променя пътя на маслото в тампоните и оттам твърдостта.Оригинални само има с кабели и са по 250лв единия. Моите са изтекли, но не тресе, което е странно. От това, което съм чел по форума само с лемфьордер има шанс да не тресе. Модел от мотор AAR, ако не греша - той е бензинов 5цил.Преди близо 4 години мислех да сменям моите и така и не съм ги сменил. Без масло са, нацепени и е добре засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kimif111 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Наскоро си взех такова Ауди а6 ц4 АЕЛ код на мотора и му смених всички консумативи,дори и тампони на двигателя,но има една вибрация,и немога да разбера от какво е?Всичко е зацепено както трябва,нормално ли е този мотор?Здрасти колега станахме 2ма с този проблем ако намериш решение кажи и аз така ще направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 И ти ли си сменил с обикновени тампони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 а случайно да си сменял и ангренаж на помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 И ти ли си сменил с обикновени тампони?да с обикновени,доста поутихна,но пак има една вибрация,дет ме дразни,а според мен не е нормалноа случайно да си сменял и ангренаж на помпата?да,ролките също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) как е центровката зъбното колело на коляновия вал губи ли се на моменти това тресене? центровката на ваг как е Редактирано 29 Януари 2015 от AEL2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) центровката съм я правил по аутодата,на ваг сичко изглежда нормално?немога да те разбера кво ме питаш точно?губи се тресенето към 1000 об,(на свободен ход) под 1000 об го има Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 питам дали евентуално не ти се мести предварението от разбита шайба на вала или неправилно зацепена помпа това имам предвид колко градуса е аванса на вагкома милиграмите гориво как са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) и аз така мислех,че може да е станало,но ти шаибата на разпределителния вал ли говориш?утре мисля да вида дюзите дали някои разпрасквач не припикава.като я взех имаше бая предварение,но утре ще ти напиша колко точно...и аз се самнявам за неправилно зацепена помпа. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 30 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 (Редактирано) Цитиране на предходно мнение! всичко е в норма ,нз от какво може да е? Редактирано 1 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Дай цифри конкретно ако може? Имах предвид шайбата на коляновия вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 30 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Дай цифри конкретно ако може?Имах предвид шайбата на коляновия валаз я смених,а помпата е зацепена на разпределителния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) аванса е на 4,5; горивото 4....според мен са доста добри стойности Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Авансът е доста и мг са доста, но едва ли от това тресе.Може да се намалят мг, но се съмнявам да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mita6kiq Публикувано 3 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 (Редактирано) а от какво може да е? и колко трябва да бъде аванса? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Колко са ти оборотите на празен ход? Аванс към 2.мг 2.5-3, макар, че от много намаляване започва да тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване