Chobanov Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, днес смених вече изхабилия се съединител, притискател, маховик, феродов диск и лагер помпа. Реших да сложа твърд(едномасов) вместо демферния.Всичко е 6 педала стана мекичък скоростите влизат много добре, вибрациите поизчезнаха, но сега се чува странно дрънчене лекичко, като натисна педала на съединителя спира.Доляхме и 400гр оригинално масло 75w90 castrol в скоростите.Но шумчето си стой, някъкви идей колеги?Мотора е АSZ помпа дюза. Редактирано 3 Февруари 2015 от Chobanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 (Редактирано) феродовият диск демпферен ли е или не Редактирано 3 Февруари 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 3 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Не той си е твърд с големите прожини върви си с комплекта Валео. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Щом е с пружини е демпферен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Ако и двата диска нямат демпферни пружини, ще строшиш трансмисията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chobanov Публикувано 3 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Моя грешка феродовия диск е демферен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavcho Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 Дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 3 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2015 (Редактирано) Глупости ... какви дюзи ве колега... Редактирано 3 Февруари 2015 от rangel_dimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Лагера дали е добре застопорен към вилката? Виждал съм няколко оригинални феродови диска на В3 и В4 на около 380 000- 400 000 км, в които имаше още "хляб" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Тази кола е с лагер-помпа и няма вилка/жило. Според мен си сгрешил с тази конверсия и може да си окотиш кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) И как по точно ще окоти кутията... нито е първия нито последния който е правил тази интервенция ... и все пак има коли като Ауди а3 ТДИ 90 коня с код на мотора AGR които излизат от завода с едномасов маховик... Редактирано 4 Февруари 2015 от rangel_dimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Човека е написал ама кой да чете. Или маховика или феродовия диск трябва да са демпферни за да поемат първоначалния удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Ами в случая феродовия диск се води демпфер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Колегата точно това попита защото някой "творец" може да сложи и феродов без пружини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Комплекта на Валео си върви с демпферен съединител !!! Колегата е написал че е закупил точно такъв модел !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Рангеле, тази кола е констуирана от Немски инДженери с демпферен маховик!!! Не ми я сравнявай с АДР и т.н. Комплекта с демпферен маховик на Закс е около 900 лв. с отстъпка и се сменя горе-долу веднъж в живота на колата, така че не си струват тези заместители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Колега първо не е сравнявам с АДР а с АГР който също е дизелов мотор... и комплектчето ти на закс за 900 лв ще издържи точно годинка на тези нютони и коне... Немските инженерчета освен за пари ,за друго не са го измислили демпферното маховиче... Редактирано 4 Февруари 2015 от rangel_dimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Комплектчето ми кара вече 4 години /100К км/ а оригиналното маховиче 250К + още 50К след като го подарих на закъсал приятел! Много познати чупиха кутии заради тая схема, не си правя вятър на клавиатурата! Колко струва комплектчето на Валео с твърдия маховик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Едвали са счупили кутия точно заради този комплект но няма значение... и тук въпроса не е в цената , а в това че е по здрав от демпфера... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Какво значение има кой е по здрав като ще го смениш само веднъж докато колата е в теб. Редактирано 4 Февруари 2015 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rangel_dimitrov Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Аз лично съм карал Ауди А3 ТДИ на 180 коня с маховик от G60/ABF/1Z и то близо 50 000 км .... така си и продадох колата ... скорости проблем никакъв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Тази кола е с лагер-помпа и няма вилка/жило. Според мен си сгрешил с тази конверсия и може да си окотиш кутията.Не е ли на принципа на надлъжните мотори на Ауди?Според мен причината за стържене може да е легера,а може и друго да е.Дано да е дреболия,че на кои му се разглобява всичко наново.Мисля,че колегите Rangel и Passi са прави,важното е единия диск да е демпферен и да убива ударите/вибрациите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) Аз съм съгласен с колегата "Williams"!!! Щом е направено с демпферен маховик от завода, значи трябва да е така!!!Аман от побългаряване, всички се опитваме да сме по-умни от инженерите ама после ни боли главата!!! Разликата в цената между комплект заместител с твърд маховик и с комплект с демпференмаховик е от 150 лв. до 300 лв. не си заслужава за тези пари да се занимавам после с куп глупости!!! Но, разни хора разни идеали!!! Не може да казваш на човек как да си счупи колата!!! Редактирано 9 Февруари 2015 от rafeelo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Аз съм се отказал да споря отдавна на тая тема! Щом има хора, които сравняват феродов диск с демпферни пружини и двумасов маховик и си мислят, че е едно и също...............няма смисъл просто! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Относно колко ще изкара един демпферен маховик.......... не знам, но от както сам сменил маховик + съединител сам минал около 80000км от Септември 2013 година и съм с чип и се кара безпощадно и не е мръднал до сега!!! Пък и да се прецака, ама много скъп бил......пуками по-добре по колата да си давам парите от колкото за здраве!!! Пичове не се впрягайте толкоз на тези коли.... тропа или скърца няма значение увеличаваш CD-то и шумовете изчезват!!! Само газ на тези коли!!! Поздрави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване