Goshkata Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте колеги. Имам ауди 80 б3 1.8 сф мотор. Наскоро ми потече масло от датчика който е отгоре на корпуса на който се навива масления филтър, ако не се лъжа това е датчика за налягане на маслото, та почна да изпуска масло и го смених с нов, обаче след смяната почна да ми свети лампата за маслото в ниски обороти. Помислих, че съм взел някое менте и днес пробно свалих оригинален от друго ауди работещ,обаче не само че НЕ спря да свети, ами почна и чат пат при по високите обороти също да светва и то с някакво пищене от таблото, което вече ме притесни, имате ли идеи от какво може да е и какво да правя? Най малкото е дразнещо да свети постоянно. Когато е студена не свети. Редактирано 4 Февруари 2015 от Goshkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 А твоя модел с колко датчика е за маслото,че не съм запознат?щото при мен са два ниско и висико налягане и аз играх това хоро,смених ги и двата с нови,но при мен се оказа друго,незнам при теб как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 И при мен са два, този проблемния над масления филтър и един под него, но този долу не знам дали е за налягане или за ниво на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) 1.Според мен светеща лампа за маслото е "червен код" от най-висока степен, че колата не трябва да се кара и незабавно да отиде в сервиз(или ти да си сервиза ако имаш сили за това).2. Ако на таблото нямаш манометър, трябва да свалиш датчика, за който говориш и на негово място да се завие манометър и да се разбере истината - има ли налягане в системата или не, ако няма налягане трябва да се смени вероятно маслената помпа.3.Важно е също да уточниш - преди теча , който се е получил от датчика светеше ли лампата?Ако е светил лошо, но ако не е светил - може всичко да се върти около датчика и с негова смяна да се оправят нещата.4. И друга вероятност - ако си забравил да смениш маслото 2 години е възможно да свети, дори всичко да е наред! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Преди теча не е светила, даже и по време на теча не светеше, започна след смяната на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Значи нещо ти е бъгаво около датчика.Провери дали маслото не е намаляло под критичното. Мотора е без грижи вероятно... Редактирано 5 Февруари 2015 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 Маслото е добре, постоянно го проверявам, аз даже го смених преди два дена и с 2 литра и малко почти на макса отиде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) като палиш чува ли се чукане на клапани, в движение , когато ти светне колата върви ли добре?.....сложи си някакъв читав датчик... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 5 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Не се чува чукане и като свети няма проблеми с вървежа, а вчера пробно бях сложил оригинален датчик от друго ауди и с него свети също. Даже като изключа датчика пак свети. Редактирано 5 Февруари 2015 от Goshkata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 с 2 литра и малко почти на макса отиде.Преди години карах СФ мотор и събираше към 3,3-3,5 литра масло.Сякаш малко ми се вижда 2 кила и малко за този мотор.Освен ако не си огънал картера,ама то ще е егати огъването,да събере 1 кило по-малко.Пробвай да смениш и двата датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 И това, че събра по-малко масло ме притесни допълнително, явно си е за сервиз, днес се позачетох и не ми харесаха причините от които може да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване