Jump to content

Свети лампата за маслото


Goshkata

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам ауди 80 б3 1.8 сф мотор. Наскоро ми потече масло от датчика който е отгоре на корпуса на който се навива масления филтър, ако не се лъжа това е датчика за налягане на маслото, та почна да изпуска масло и го смених с нов, обаче след смяната почна да ми свети лампата за маслото в ниски обороти. Помислих, че съм взел някое менте и днес пробно свалих оригинален от друго ауди работещ,обаче не само че НЕ спря да свети, ами почна и чат пат при по високите обороти също да светва и то с някакво пищене от таблото, което вече ме притесни, имате ли идеи от какво може да е и какво да правя? Най малкото е дразнещо да свети постоянно. Когато е студена не свети.

Редактирано от Goshkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А твоя модел с колко датчика е за маслото,че не съм запознат?щото при мен са два ниско и висико налягане и аз играх това хоро,смених ги и двата с нови,но при мен се оказа друго,незнам при теб как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен са два, този проблемния над масления филтър и един под него, но този долу не знам дали е за налягане или за ниво на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Според мен светеща лампа за маслото е "червен код" от най-висока степен, че колата не трябва да се кара и незабавно да отиде в сервиз(или ти да си сервиза ако имаш сили за това).

2. Ако на таблото нямаш манометър, трябва да свалиш датчика, за който говориш и на негово място да се завие манометър и да се разбере истината - има ли налягане в системата или не, ако няма налягане трябва да се смени вероятно маслената помпа.

3.Важно е също да уточниш - преди теча , който се е получил от датчика светеше ли лампата?

Ако е светил лошо, но ако не е светил - може всичко да се върти около датчика и с негова смяна да се оправят нещата.

4. И друга вероятност - ако си забравил да смениш маслото 2 години е възможно да свети, дори всичко да е наред!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нещо ти е бъгаво около датчика.

Провери дали маслото не е намаляло под критичното.

 

Мотора е без грижи вероятно...

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като палиш чува ли се чукане на клапани, в движение , когато ти светне колата върви ли добре?.....

сложи си някакъв читав датчик...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се чува чукане и като свети няма проблеми с вървежа, а вчера пробно бях сложил оригинален датчик от друго ауди и с него свети също. Даже като изключа датчика пак свети.

Редактирано от Goshkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 2 литра и малко почти на макса отиде.

Преди години карах СФ мотор и събираше към 3,3-3,5 литра масло.Сякаш малко ми се вижда 2 кила и малко за този мотор.Освен ако не си огънал картера,ама то ще е егати огъването,да събере 1 кило по-малко.Пробвай да смениш и двата датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това, че събра по-малко масло ме притесни допълнително, явно си е за сервиз, днес се позачетох и не ми харесаха причините от които може да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...