chefoukr Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 На мен, предните централни духалки само студено духат. Нормално ли е? От менюто на ММИ се регулира кво да духат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Да, от setup до врътката за градусите на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Влизам в сетъп, но не мога да внеса корекции в него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2017 Въртиш шофьорската врътка за градусите и потвърждаваш с нея с натискане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JAngelov Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 Здравейте, поради това че открих решение за електрическите клапани реших да ви го споделя. След наличие на проблема с духане на студено в централните духалки и топло в страничните реших да почистя клапаните по описаната му методика. След едни 300 километра при 35 градуса замириса на изгоряло и ми падна бушона на управлението на климатроника. Една от намотките се бе запалила точно на свръзката.Намотките се свалят чрез дърпане намотка спрямо куплунг. Потърсих в OLX втора употреба клапани и те бяха една идея по-добре от моите. След като извадих намотките от втория модул с клапи видях че всичко е окислено и в следствие на лошия контакт това може да нагрява или да работи когато си иска. За сведение на форума, двете намотки са свързани последователно към куплунга като всяка от тях е с еднакво съпротивление и индуктивност. Стойноста им е R=22Ohm L=20mH. Незнайно защо инженерите от BOSCH са направили контактите на намотката които влизат като букса в куплунга, навити върху пластмасови пъпчета което е лесно окислимо и естествено трудно за запояване. Ако в вашия случай пластмасовите контакти не са се деформирали от температура едно почистване с шкурка ще реши проблема. При мен за съжаление купените от OLX бяха деформирани и аз предприех запояване.След извършената интервенция климатика отново започна да работи нормално. Препоръчвам на всички колеги които са направили почистване на металните части да прегледат и контактите на намотките преди да се случи стопяване на контактите на намотката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 (Редактирано) Здравейте. Смених си цялата помпа барабар с капаните. Взех обаче от 2010 година. Отворих капаните на "новата" да ги почистя и съответно отворих и моите стари. На моите обаче имаше едни шайби вътре където вървят металните прътчета на капаните , а на новата не. Прехвърлих ги на новата. Та мисълта ми беше дали трябваше да ги прехвърлям от старите или не. И какъв би бил проблема ако не е трябвало да ги слагам. Видимо не видях разлика от елементите вътре и при новите и старите капани и намотки. Редактирано 2 Май 2019 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване