Knight Rider Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Колеги започна да ми се върти в главата да си сложа халогени и искам да се посъветвам с вас за някой неща.Като за начало да кажа,че колата е преди фейса и нямам фабрично халогени.Все пак погледнах да не са се излъгали да пуснат кабели,но няма нищо и ще трябва да се прави всичко от до.Халогените ще са оригинални фейслифтови,но втора ръка.Знам че там има ел.модул,но ще мина без него. (схемата не е моя,но горе долу и аз така го мислех) на такова реле съм се спрял (12V 40A) и една буксичка ще му взема Може и да бъркам нещо,но на места видях ,че 85 и 86 са обърнати и на 85 е масата,а на 86 +-са от ключа.Вие какво ще кажете ?Плюса който отива на 30 директно от акумулатора ли да е или ще предложите друго място ? 20А бушон ще стигне ли ?А другия плюс който идва от бушониерата и минава през ключа може ли са се вземе от габаритите ? Ако се върже там ще работят само след пускане на габаритите и ако забравя халогените като изгася габаритите ще се изгасят и те ,в правилна посока ли съм ?Относно бутона преди фейсовия бутон ще може ли с него да се направи или ще трябва друг ?Колко големи кабели ще ми трябват ? Благодаря ви ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Крачета 85 и 86 са ти бобината и няма значение кой къде ще е и на кой ще подадеш + и на кой -. Клема 30 е общ край на контактите. 30 и 87 е нормално отворен, а 30 и 87А е нормално затворен. Кабели 0,75 мм2 или 1 мм2 ще ти е достатъчен за оперативната верига. Тоест за веригата която е от бушоните през контактния ключ и отива на клема 86 и другият кабел на 85. Другия кабел е който идва от акумулатора и отива на клема 30 и излиза от 87 е добре да е по дебел. 1,5-2,5 мм2. Според мен е по добре да не вземаш директен + от акумулатора, а от клема №15 което е + през контакт. Тази клема се намира над педалите като свалиш кората и погледнеш горе в ляво има блок с 6мм шпилки и гайки. Там има постоянен + на № 30 и + след контакт на клема (шпилка) 15. И си намери оригинален бутон за халогени за да стане всичко както си му е реда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev86 Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 (Редактирано) колега и аз като теб ще слагам по този начин, но проблем халогените които ми пратиха и решетките към тях са на две части и по малката е с щипки за закачане към фара, проблема е следния, че комплект двете решетки са по големи отколкото оригиналната решетка без халоген, ти как се справяш с тоя проблем Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 ... ,в правилна посока ли съм ?... За да не се объркаш съвсем, вземи та иди при някой, който "е наясно с тока",иначе казано при грамотен майстор и да ти свърши работа.Земеш се палнеш зарад едни модни светулки в бронята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 25 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 колега и аз като теб ще слагам по този начин, но проблем халогените които ми пратиха и решетките към тях са на две части и по малката е с щипки за закачане към фара, проблема е следния, че комплект двете решетки са по големи отколкото оригиналната решетка без халоген, ти как се справяш с тоя проблемАми колега на мен ми се въртят два варианта в главата.Единия бих казал,че е по бърз и по евтин за реализиране.Фейсковота решетка няма как да стане на старата броня,затова старата решетка трябва да се среже и напасне пласматата която е като рамка на халогена и самият халоген.В линка по долу независимо ,че е направено на пасат ще видиш и снимков материал.Изпилзваните халогени и рамки са от ауди.http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/324552-diy-audi-a4-fogs-fitted-b5.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Аз нямам такива проблеми. Моите халогени са във фаровете. Аз съм с оригиналните три секционни фарове на БОШ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev86 Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Ами колега на мен ми се въртят два варианта в главата.Единия бих казал,че е по бърз и по евтин за реализиране.Фейсковота решетка няма как да стане на старата броня,затова старата решетка трябва да се среже и напасне пласматата която е като рамка на халогена и самият халоген.В линка по долу независимо ,че е направено на пасат ще видиш и снимков материал.Изпилзваните халогени и рамки са от ауди.http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/324552-diy-audi-a4-fogs-fitted-b5.htmlда колега, така започнах с този план и аз, но самите фарове са малко по големи от самата решетка и раздува рамката, остане ли ми пак време пак ще си играя да ги напасвам, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) Аз още не съм почнал просто сега отмислям схема нужни работи,а иначе с това напасване ми пределно ясно че ще отидат много нерви.Ако нещо измишлиш и сътвориш нещо пускай тука да видим Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 решетки и халогени от B6 решетките се изрязват и най-лесно тока се взима от оригиналните светлини за мъгла отзад на стоповете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване