Jump to content

Монтаж на халогени


Knight Rider

Recommended Posts

Колеги започна да ми се върти в главата да си сложа халогени и искам да се посъветвам с вас за някой неща.

Като за начало да кажа,че колата е преди фейса и нямам фабрично халогени.Все пак погледнах да не са се излъгали да пуснат кабели,но няма нищо и ще трябва да се прави всичко от до.

Халогените ще са оригинални фейслифтови,но втора ръка.Знам че там има ел.модул,но ще мина без него.

 

post-56401-0-87505500-1424699937_thumb.j  (схемата не е моя,но горе долу и аз така го мислех)

post-56401-0-07930500-1424700045_thumb.jpost-56401-0-24353800-1424700054_thumb.j на такова реле съм се спрял (12V 40A) и една буксичка ще му взема

 

Може и да бъркам нещо,но на места видях ,че 85 и 86 са обърнати и на 85 е масата,а на 86 +-са от ключа.Вие какво ще кажете ?

Плюса който отива на 30 директно от акумулатора ли да е или ще предложите друго място ? 20А бушон ще стигне ли ?

А другия плюс който идва от бушониерата и минава през ключа може ли са се вземе от габаритите ? Ако се върже там ще работят само след пускане на габаритите и ако забравя халогените като изгася габаритите ще се изгасят и те ,в правилна посока ли съм ?

Относно бутона преди фейсовия бутон ще може ли с него да се направи или ще трябва друг ?

Колко големи кабели ще ми трябват ?

 

Благодаря ви !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крачета 85 и 86 са ти бобината и няма значение кой къде ще е и на кой ще подадеш + и на кой -. Клема 30 е общ край на контактите. 30 и 87 е нормално отворен, а 30 и 87А е нормално затворен. Кабели 0,75 мм2 или 1 мм2 ще ти е достатъчен за оперативната верига. Тоест за веригата която е от бушоните през контактния ключ и отива на клема 86 и другият кабел на 85. Другия кабел е който идва от акумулатора и отива на клема 30 и излиза от 87 е добре да е по дебел. 1,5-2,5 мм2. 

Според мен е по добре да не вземаш директен + от акумулатора, а от клема №15 което е + през контакт. Тази клема се намира над педалите като свалиш кората и погледнеш горе в ляво има блок с 6мм шпилки и гайки. Там има постоянен + на № 30 и + след контакт на клема (шпилка) 15. И си намери оригинален бутон за халогени за да стане всичко както си му е реда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз като теб ще слагам по този начин, но проблем халогените които ми пратиха и решетките към тях са на две части и по малката е с щипки за закачане към фара, проблема е следния, че комплект двете решетки са по големи отколкото оригиналната решетка без халоген, ти как се справяш с тоя проблем

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ,в правилна посока ли съм ?...

 

За да не се объркаш съвсем, вземи та иди при някой, който "е наясно с тока",

иначе казано при грамотен майстор и да ти свърши работа.

Земеш се палнеш зарад едни модни светулки в бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз като теб ще слагам по този начин, но проблем халогените които ми пратиха и решетките към тях са на две части и по малката е с щипки за закачане към фара, проблема е следния, че комплект двете решетки са по големи отколкото оригиналната решетка без халоген, ти как се справяш с тоя проблем

Ами колега на мен ми се въртят два варианта в главата.Единия бих казал,че е по бърз и по евтин за реализиране.Фейсковота решетка няма как да стане на старата броня,затова старата решетка трябва да се среже и напасне пласматата която е като рамка на халогена и самият халоген.В линка по долу независимо ,че е направено на пасат ще видиш и снимков материал.Изпилзваните халогени и рамки са от ауди.

http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/324552-diy-audi-a4-fogs-fitted-b5.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега на мен ми се въртят два варианта в главата.Единия бих казал,че е по бърз и по евтин за реализиране.Фейсковота решетка няма как да стане на старата броня,затова старата решетка трябва да се среже и напасне пласматата която е като рамка на халогена и самият халоген.В линка по долу независимо ,че е направено на пасат ще видиш и снимков материал.Изпилзваните халогени и рамки са от ауди.

http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/324552-diy-audi-a4-fogs-fitted-b5.html

да колега, така започнах с този план и аз, но самите фарове са малко по големи от самата решетка и раздува рамката, остане ли ми пак време пак ще си играя да ги напасвам,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още не съм почнал просто сега отмислям схема нужни работи,а иначе с това напасване ми пределно ясно че ще отидат много нерви.Ако нещо измишлиш и сътвориш нещо пускай тука да видим

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...