Konstantin993 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Това което извадих ка то извод е, че като притегнат рейката, тропането спира, но при въртене на волана на място се чува тропането от клипчетата.Когато отхлабиха рейката, тропането при въртенето на волана изчезна, но по неравности е нещо страшно. Направо имам чувството че ще изпадне нещо. Отделно от това, след разхлабването се появи луфт при равно положение на колелата, който е доста неприятен при по-висока скорост.Абе както каза ти, тая рейка е фира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 рейката ти е фира и който я е гледал не си е свършил работата или е толкова майстор колкото аз тракторист. още преди няколко поста те светнаха много колеги, че при въртене на място има ли тропане вариантите не са много , даже и аз с тия рейки втора ръка и рециклирани само си хабите парите според мен. не се знае кой я е рециклирал и как. напатих се на майстори. всеки се бие в гърдите , а после колата чеп за каца не ставаше от нея. да не говорим че има и сервизи в които носиш здрава рейка и не ти я сменят. и на това попаднах с предишния автомобил , затова аудито сега си го ремонтирам сам. за да няма драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Край на сагата !Сменихме рейката и вече всичко е наред. Тропането изчезна, и сега по неравности, релси, дупки и тн. се чува единствено тупкането на здравите гумени шарнири Тези на Орион са добри в работата си, постоянно им носят рейки, накрайници, носачи. Общо взето са много търсени,но са и много надменни. На косъм беше да им тегля една майна и да ида другаде. Нещо се опитаха да се подиграват, та трябваше и аз да вкарам пиперливия си език че да се разберем.Както и да е, радвам се че всичко приключи. Сега на дневен ред са двете карета, ляв лагер на главина и дискове Направих бързо клипче на тропащата рейка, малко е смотано, но е трудно сам с две ръце. Утре с Пепи ще направим по-добриЩе ви помоля за още един съвет!Понеже са големи професионалисти са ми сложили червена хидравлична течност. Както знаем нашите коли са със минерална, т.е. зелена.Днес исках да я сменя, но чух теория, че когато се сменяват уплътнения, не винаги се ползвали тези на производителя, а понякога се слагали на друг производител, за които по-подходяща би била синтетичната течност. Съответно тези които я рециклират знаели от коя да сложат.Аз обаче обичам да си е тва което пише на капачката. Как мислите? Редактирано 3 Април 2015 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Чакай сега, не спомена ли че тая рейка е била "рециклирана"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Точно така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Не си личи....В началото пак ли тропаше когато ти я върнаха така "рециклирана"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Не! Почна да тропа преди около две години (рециклирането беше преди 3.5 години) и от тогава търся източника. Смених ходовата част горе долу два пъти.Ръждата която се вижда била в резултат от скъсан маншон.Преди рециклирането губех малко течност, след рециклирането, до вчера, когато я смених, не съм долял и капка.Всъщност аз рейката тогава не съм я виждал. Всичко мина през сервиза който ми сервизираше колата тогава. Оставих колата и след два дни я взех.Какво мислиш за течността? Редактирано 3 Април 2015 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Още едно доказателство, че тия рейки са почти невъзможни за рециклиране, пак много е издържала.Течността задължително минерална, червената е агресивна към тия голите маркучи, нямат защитен слой вътре.Вземете поне два литра, с първия промийте, източете и тогава налейте окончателно.А ръждата няма как да се получи от хидравличното масло, просто са я измили с нещо агресивно и са стартирали алуминиевата "проказа", образуват се малки язви с окиси, които не се затварят от естественото окисляване на алуминия и с времето се разрастват като "ръжда". Редактирано 3 Април 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 3 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 Оки, ще го направим тези дни.Благодаря за мненията на всички ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Аз изглежда имма същия проблем. в Петък смених всичко по окачването предо ни задно (б5 2.6Q) и това нещо ме дразни много.Имам колата от 2 седмици. и не мога да го преживея това тракане. гледам нова рейката струва 700 кинта, Току що пахрчих 1200 и нещо не ми се дават още.900 ,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 (Редактирано) малък страничен въпросец, под "всичко сменено" отзад на куатрото какво разбираш?Между другото, напълно неангажиращо да спомена, че ще преслушам едно обещаващо място за рециклаж на рейки, бях там, видях хубави неща(да не повярва човек) и ако се справят добре, ще има реклама. Редактирано 16 Януари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Това което сменх отзад са : носачи биалетки и тампони - за първи път имам ткава кола и оше трупам знания. имаш ли някаква приблизителна идея какво струва рециклирането на рейките ? Гледам , че в форума и по обявит ена части уж работеща рейка върви 100-150 лева та си мисля да рискувам с една и като трака да рециклирам една от двете. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Зависи дали я носиш на крака, или ти я свалят, ако е готова свалена, с ремонтния комплект, преработката, вложките и евентуално тестването(ако имат стенд), не трябва да стъпва повече от 120-150 лв.Сервиза, който ще пробвам е в Бургас между другото, да видим какво ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BENNET Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Супер. И аз съм от Бургас.моля пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
erhi Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 И какво стана с наблюдаваният сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване