Jump to content

Тропане при въртене на волана


Konstantin993

Recommended Posts

Това което извадих ка то извод е, че като притегнат рейката, тропането спира, но при въртене на волана на място се чува тропането от клипчетата.

Когато отхлабиха рейката, тропането при въртенето на волана изчезна, но по неравности е нещо страшно. Направо имам чувството че ще изпадне нещо. Отделно от това, след разхлабването се появи луфт при равно положение на колелата, който е доста неприятен при по-висока скорост.

Абе както каза ти, тая рейка е фира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рейката ти е фира и който я е гледал не си е свършил работата или е толкова майстор колкото аз тракторист.

 

още преди няколко поста те светнаха много колеги,  че при въртене на място има ли тропане вариантите не са много , даже и аз :)

 

с тия рейки втора ръка и рециклирани само си хабите парите според мен.  не се знае кой я е рециклирал и как. напатих се на майстори. всеки се бие в гърдите , а после колата чеп за каца не ставаше от нея.

 

да не говорим че има и сервизи в които носиш здрава рейка и не ти я сменят. и на това попаднах с предишния автомобил , затова аудито сега си го ремонтирам сам. за да няма драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Край на сагата !
Сменихме рейката и вече всичко е наред. Тропането изчезна, и сега по неравности, релси, дупки и тн. се чува единствено тупкането на здравите гумени шарнири :)

Тези на Орион са добри в работата си, постоянно им носят рейки, накрайници, носачи. Общо взето са много търсени,но са и много надменни. На косъм беше да им тегля една майна и да ида другаде. Нещо се опитаха да се подиграват, та трябваше и аз да вкарам пиперливия си език че да се разберем.
Както и да е, радвам се че всичко приключи. Сега на дневен ред са двете карета, ляв лагер на главина и дискове :D

Направих бързо клипче на тропащата рейка, малко е смотано, но е трудно сам с две ръце. Утре с Пепи ще направим по-добри

Ще ви помоля за още един съвет!
Понеже са големи професионалисти са ми сложили червена хидравлична течност. Както знаем нашите коли са със минерална, т.е. зелена.
Днес исках да я сменя, но чух теория, че когато се сменяват уплътнения, не винаги се ползвали тези на производителя, а понякога се слагали на друг производител, за които по-подходяща би била синтетичната течност. Съответно тези които я рециклират знаели от коя да сложат.
Аз обаче обичам да си е тва което пише на капачката. Как мислите?

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не!

Почна да тропа преди около две години (рециклирането беше преди 3.5 години) и от тогава търся източника. Смених ходовата част горе долу два пъти.

Ръждата която се вижда била в резултат от скъсан маншон.

Преди рециклирането губех малко течност, след рециклирането, до вчера, когато я смених, не съм долял и капка.

Всъщност аз рейката тогава не съм я виждал. Всичко мина през сервиза който ми сервизираше колата тогава. Оставих колата и след два дни я взех.

Какво мислиш за течността?

Редактирано от Konstantin993
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно доказателство, че тия рейки са почти невъзможни за рециклиране, пак много е издържала.

Течността задължително минерална, червената е агресивна към тия голите маркучи, нямат защитен слой вътре.

Вземете поне два литра, с първия промийте, източете и тогава налейте окончателно.

А ръждата няма как да се получи от хидравличното масло, просто са я измили с нещо агресивно и са стартирали алуминиевата "проказа", образуват се малки язви с окиси, които не се затварят от естественото окисляване на алуминия и с времето се разрастват като "ръжда".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Аз изглежда имма същия проблем. в Петък смених всичко по окачването предо ни задно (б5 2.6Q) и това нещо ме дразни много.
Имам колата от 2 седмици. и не мога да го преживея това тракане. гледам нова рейката струва 700 кинта, Току що пахрчих 1200 и нещо не ми се дават още.900 ,,, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малък страничен въпросец, под "всичко сменено" отзад на куатрото какво разбираш?

Между другото, напълно неангажиращо да спомена, че ще преслушам едно обещаващо място за рециклаж на рейки, бях там, видях хубави неща(да не повярва човек) и ако се справят добре, ще има реклама.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което сменх отзад са : носачи биалетки и тампони - за първи път имам ткава кола и оше трупам знания. :) 

имаш ли някаква приблизителна идея какво струва рециклирането на рейките ? 

Гледам , че в форума и по обявит ена части уж работеща рейка върви 100-150 лева та си мисля да рискувам с една и като трака да рециклирам една от двете.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи дали я носиш на крака, или ти я свалят, ако е готова свалена, с ремонтния комплект, преработката, вложките и евентуално тестването(ако имат стенд), не трябва да стъпва повече от 120-150 лв.

Сервиза, който ще пробвам е в Бургас между другото, да видим какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...