Jump to content

Теч на нафта и още нещо


Bukmop19

Recommended Posts

Здравейте, днес в движение започна да ми мирише странно от парното и след отваряне на капака установих, че има следния проблем: http://dox.bg/files/dw?a=2fea42516e  

Тези дни като имам време ще развия тръбичката която е между гнп-то и дюзата понеже явно от там се стича нафтичка надолу по мотора, но как да реша проблема с мехурчетата от свещта... Защо може там да издиша ? От както съм купил колата не съм пипал нищо по свещите, но се чудя дали свещта е за смяна, дали е навита твърде много и се е повредило, като цяло някой по компетентен ако може да си изкаже мнението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теча от дюзата виж дали е затегната май 17 ключ.

Има си дифтунги за свещите, ама ако не са сменявани направо си вземи комплект подгревни свещи и пробвай със смяна. Не съм от компетентните, тука има доста - раздават храна наляво и надясно.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да отворя адреса който си поснал,имаш предвид че изпуска компресия от подгревна свещ.Иначе тръбичките от гнп-то към дюзите ги стягай здраво.

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, разгледах обстойно тръбичките и се оказа че тази на умната дюза е спукана на 2-3мм над гайката и от там сълзи нафтичка. Лошото е че преди отново ми се беше спукала същата тръбичка и купих на старо 4 други ( комплект за всяка дюза по 1) и сега отново същата тръбичка се пука... иначе за въпросната свещ ще си намеря ключ за свещи и ще сменя дифтунката (дифтунГа или дифтунКа ?) и има ли разлика между ключ за свещи на бензин и на дизел ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и има ли разлика между ключ за свещи на бензин и на дизел ?

Има разлика разбира се и то огромна,тая тръбичка няма.линкой да ти е капни на ЦО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако нямат, тогава защо издиша от там ? За нова свещ ли съм  ? 

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имате ли идея под какво налягане се подава горивото от помпата към дюзата? Според мен тръбичката ми се пука от умора на метала, но малко не ми се вързва  2 пъти да се пука тръбичката на умната дюза. Евентуално ако самата дюза е затлачена и поради тази причина да става по-голямо налягане... но пак не ми се вярва да се пука тръбичката от високо налягане. Един приятел ми вика да съм приспособил така нещата че да сложа маркуч ама то тоя маркуч... хората като са правили колата не случайно са сложили метална тръба, а не маркуч... Със заварка на тръбичката ме съмнява да се оправи проблемната тръбичка, нова не мога да намеря, а и на старо не намирам напоследък... Някакви съвети за въпросната тръбичка от гнп към умната дюза ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...