Bukmop19 Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Здравейте, днес в движение започна да ми мирише странно от парното и след отваряне на капака установих, че има следния проблем: http://dox.bg/files/dw?a=2fea42516e Тези дни като имам време ще развия тръбичката която е между гнп-то и дюзата понеже явно от там се стича нафтичка надолу по мотора, но как да реша проблема с мехурчетата от свещта... Защо може там да издиша ? От както съм купил колата не съм пипал нищо по свещите, но се чудя дали свещта е за смяна, дали е навита твърде много и се е повредило, като цяло някой по компетентен ако може да си изкаже мнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Бах нищо не разбрах,но по принцип на тия помпи (бош) им просълзява първо гарнитурката на къпака на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 (Редактирано) За теча от дюзата виж дали е затегната май 17 ключ.Има си дифтунги за свещите, ама ако не са сменявани направо си вземи комплект подгревни свещи и пробвай със смяна. Не съм от компетентните, тука има доста - раздават храна наляво и надясно. Редактирано 5 Март 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 (Редактирано) Не мога да отворя адреса който си поснал,имаш предвид че изпуска компресия от подгревна свещ.Иначе тръбичките от гнп-то към дюзите ги стягай здраво. Редактирано 5 Март 2015 от lubolalev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 7 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Здравейте, разгледах обстойно тръбичките и се оказа че тази на умната дюза е спукана на 2-3мм над гайката и от там сълзи нафтичка. Лошото е че преди отново ми се беше спукала същата тръбичка и купих на старо 4 други ( комплект за всяка дюза по 1) и сега отново същата тръбичка се пука... иначе за въпросната свещ ще си намеря ключ за свещи и ще сменя дифтунката (дифтунГа или дифтунКа ?) и има ли разлика между ключ за свещи на бензин и на дизел ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 и има ли разлика между ключ за свещи на бензин и на дизел ?Има разлика разбира се и то огромна,тая тръбичка няма.линкой да ти е капни на ЦО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Подгревните свещи нямат дифтунги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 (Редактирано) Ако нямат, тогава защо издиша от там ? За нова свещ ли съм ? Редактирано 8 Март 2015 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Имате ли идея под какво налягане се подава горивото от помпата към дюзата? Според мен тръбичката ми се пука от умора на метала, но малко не ми се вързва 2 пъти да се пука тръбичката на умната дюза. Евентуално ако самата дюза е затлачена и поради тази причина да става по-голямо налягане... но пак не ми се вярва да се пука тръбичката от високо налягане. Един приятел ми вика да съм приспособил така нещата че да сложа маркуч ама то тоя маркуч... хората като са правили колата не случайно са сложили метална тръба, а не маркуч... Със заварка на тръбичката ме съмнява да се оправи проблемната тръбичка, нова не мога да намеря, а и на старо не намирам напоследък... Някакви съвети за въпросната тръбичка от гнп към умната дюза ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване