lubolalev

Members
  • Content Count

    501
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About lubolalev

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А4/B6 1.8TQ Avant

Персонална информация

  • Gender
    Мъж

Recent Profile Visitors

4,118 profile views
  1. А имаш ли Суб буфер в багажника,ако да,изключи само него и пак замери консумацията
  2. На моята със спринцовка с дълга игла и вкарах масло вътре в буталото,не пада бързо нито бавно,стана перфектно!
  3. lubolalev

    Масло

    Проблемите и нагарите идват когато караш с 5w30 по предписанията на производителя,за моя кош са 1г.или15000км ,да ама друг път..да го д..ха.То за това след 5-та година кола няма.
  4. lubolalev

    Масло

    Аз пък не виждам смисъл да я карам с 5w30,и да карам по рЕзко,на мен ми харесва масалцето:D
  5. lubolalev

    Масло

    Бензина не е като дизела,доста си грее,точно за това го ползвам.. Иначе зимно време и 5w30 съм наливал Но вече не го правя
  6. lubolalev

    Масло

    Младежчето от клипа доста добре го обясни...аз последно от 2г. залагзм на масло 5w50
  7. Не са амортисьорите ...колата само на предно ли е,или е куатро...най- вероятно тампони !
  8. А аз да добавя и 4 -то самия генератор , ядох го на В4 TDI свиреше само като е запалена , въртим го на място с ръка върви перфктно,всичко сменено нов шиш,ролки,ремък и след1-2год. като отказа ( светнаха лампите) му смениха кулектор, лагери,реле и те тъй!
  9. Моята беше 94 1Z с питсбург дебитомера на документи 95г.март,почти съм сигурен че беше 65 на 2.8 и точно на зелената черта.До като не бутнахме ГНП-то в предварение на зелената ( беше на синята ) си беше мъртвец ! Ако е карш на над 3.8-4.0 и нагоре и или в закъснение ( мотора работи меко тогава) след кратко време ще пропуше синкаво.. Забравих,всичко това сме правили на загрял двигател. И според мен трябва да работи по твърдо тогава е в предварение !
  10. моята беше навремето 2.8 мг. от плочката,а центровката на зелената черта точно колко не помня. Мисля че 60-65 и 2.8 е най-добре. Преди това бях на синята черта и 3.4мг и беше тромава,за тоя мотор 1z е добре да е в предварение!
  11. смяната на шарнира е много деликатен момен на б4: бих те посъветвал да смениш и другия със същата марка,и вътре отворчето да е по навън почти до края на каналчето,и после стенд да ти проверят наклоните.Ако си със стандартно окачване ще е в норми,и после накрайниците на рейката за сходимост-трябва и двата да са здрави и на една марка..
  12. Колега,по точка 5 проблема е в тампоните на носачите ( селентови втулки),като дадеш газ дърпа в една посока, и като отнемеш в противоположната е 100% тампони носачи!
  13. С какаво ЕТ и J са 19ките?
  14. Имам в предвид първо палене за деня,тогава генератора зарежда 14.4V,ако се отваря проблема е в моторчето по точно в термистора му,ако не се отваря най-вероятно е в маншона с кабелите...