Jump to content

Bukmop19

Members
  • Мнения

    399
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Bukmop19

  • Рожден ден 27.08.1993

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1.9TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Бургас, София,

Контакти

  • Skype
    bg_revenge_bs

Последни посетители

1251 профилни разглеждания

Bukmop19's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да не би да е актуатора на турбото ? Според мен пробвай откачи вакум маркучето което влиза в актуатора и запуши маркучето, направи тест драйв но не я натискай прекалено много колата, просто да усетиш дали проблема го има още А според мен ако мислиш че е от турбото, вземи закачи един бууст метър и виж дали вдига налягане
  2. Здравейте, колата е Б4 1.9ТДИ с мотор 1Z 90к.с. и преди време при запалване на топъл мотор, се изфорсираше до към 2000-2500 оборота след самото запалване. Четох из форуми и стигнах до извод че трябва да сменя датчика за температура на антифриза, който се намира на фланец, който е с 4 изхода, към главата, към датчика, към горният дебел маркуч на водният радиатор, и надолу тръгва по тънък маркуч от фланеца към масленият радиатор/филтър ако не се лъжа. След смяна на този датчик (син на цвят и с 2 пина) проблема се оправи за известно време и сега отново е на лице. Последва отново нов датчик, но нямаше промяна (отново се форсираше при запалване) та имам 2 въпроса: Възможно ли е да има друга причина за изфорсиране на мотора след запалване? Възможно е датчика да не е правилният. В интернет намерих син и черен датчик. Сетих се че има програма Аутодата, но нямам достъп до такава за да проверя точно какъв датчик трябва да е (син, черен или някакъв номер??) Та има ли някой, който може да погледне какъв датчик да купя ? Благодаря предварително
  3. Ако имаш пари за наливане естествено, че можеш да я оправиш. А иначе за парите... влизаш в някой голям сайт и търсиш изброените неща
  4. Кога скърца ? Постоянно ли скърца ? Опишете малко В момента въобще не разбирам за ремъци ли става въпрос, за тампони ли ... не знам и аз ..
  5. Здравейте, този проблем си го реших за жалост зимата като ми отказа вентилатора за парното.... в крайна сметка ел.мотора за вентилатора ми беше заминал, карах го на ремонт и сега е като нов. След това смених термозащитата за която говорите, но пак нямах 1-2-3 степен и вече пристъпих към 2ра ръка конзолка на която са врътките за парното. Моята врътка за степените се беше изпилила буквално и нямаше как да накара пластините да правят контакт. В крайна сметка с мой труд ми излезе около 15-20лв като това е без ремонта на вентилатора Простичко е, но просто трябва човек да седне да свали нещата да ги разгледа и така
  6. Ами честно казано нямам идея, но шанса да влезе е голям
  7. Момчета не знам защо слагате огромни басове... аз си сложих 6 инчов бас в резервната гума (имам си резервна гума 15-ка и в нея влиза баса) като басчето е BOSE от мазда 6 фабричния, и е супер
  8. Ще пробвам и ще пиша отново , но като се замисля аз винаги я гася с натиснат съединител понеже я оставям на скорост когато е загасена
  9. Има ли възможност директно да заменя моя часовник с друг ? Предполагам че това е най-лесното ?
  10. Здравейте колеги, колата е б4 1.9тди с мотор 1Z 90к.с от 93 год. Проблема е, че тресе много при загасяне на мотора. Някакви идеи къде да търся проблема ? Тампоните на двигателя са оригинални и изглеждат видимо добре. Някакъв "майстор" спомена за някакъв лагер и че можела да ме остави на пътя колата, но не го разбрах за какво говори
  11. Ще се възползвам от темата, колата ми е б4 1.9тди от 93 год. и на мен часовника ми понякога се губи, а когато го има той си е нулиран. От това мисля че губи ток, но дали да търся проблем в буксите към таблото или самия часовник ? (аналогов е) Също така когато пипам врътката от която се настройва часовника също може да се изгуби или да се появи часовника.
  12. Намерих потенциометър 2-ра ръка за 20лв, монтажа и демонтажа на това чудо е мнооого трудоемко особено ако са ви по-големи ръцете... но не е непостижимо де Смених го и сега всичко е наред Темата ми е излишна вече освен ако не послужи на някой друг, но като цяло дано да не ви се разваля тази джаджа ( потенциометър за положението на педала за газта)
  13. Защо трябва да е от бензинова ?
  14. Успях да го разглобя, но в крайна сметка "капачката" от която излиза кабела с буксата е неразглобяема а точно вътре в нея проблема. Явно не прави вече добър контакт и затова газта я няма никаква. Проблема така като гледам ще се реши с потенциометър 2ра ръка за около 20-30лв и труд за демонтаж/монтаж от моя страна
  15. Успях да сваля потенциометъра и е в състоянието от снимките.... вече 99% съм сигурен че това ми е проблема и съм поръчал 2ра ръка друг потенциометър та да видим
×
×
  • Create New...