Jump to content

Въпрос за фланци, офсети и т.н


gemballa.bg

Recommended Posts

Привет колеги, колата е S4 B5 , да речем че окачването е спортно, 2 комплекта джанти - 7,5х17 ЕТ45 с гуми 225/45 и 8,0х18 ЕТ45 с гуми 225/40

Питанката е ще имам ли проблеми със закачане по калниците ако забода 20мм фланци? Проблеми с натоварване на лагери и т.н. не са интересни в случая :) Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

"Да речем" до колко е "спортно"? Ако със 16-тки едва пъхаш пръст в процепа, с тия фланци и 18-тки нямаш шанс.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17-ките влизат с тоя офсет и 20 мм. фланци, но 18-тките на тая ширина с фланци не вярвам, отзад ще щръкнат извън калника и ще опират при натоварване, отпред също, особено в завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С прости сметки, които не гарантирам за точни излиза че при 18ките изнасянето спрямо 17ките ще е 6,35мм в повече, което е и много и малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-70124-1426377621,0847_thumb.jpg

Това е с пружини ейбах -30мм 225/45/17 ет35 8J.

Направо ми обърна ръба на калника. А ти искаш да караш с ЕТ 25 на 17-ките и ЕТ19 на 18ките.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност и на 17ките и на 18ките сумарното ЕТ е 25 с 20мм фланци, разликата идва от ширината на джантата.

Бецинко при теб отзад има ли още място до подкалника? Минавал ли си стенд след като си сложил ниските пружини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че ЕТ-то и на двете е 25, но като сложиш и изнесеността заради широката гума, и ако приемем, че няма как да опира от вътрешната страна, затова го казвам с ЕТ 19.
Отзад имам място, и не опира. Минавал съм на стенд и след това не съм пипал нищп по задницата. По предницата сменях биалетка и кормилен накрайник, но така и не минах стенд, мерих със шублер стария къде е позициониран, но не мисля, че драмата при мен идва от стенд..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам колата ти има много твърда возия, защото моята въобще не е твърда, като я натискам на ръка няма разлика със стандартно окачване..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, но не знам какво да сменя. Днес сложих 235/45/17 джанти с ЕТ 43, опира значително по-малко, но пак опира. Започвам да си мисля, че цялата ми драма има в твърдостта на окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, но не знам какво да сменя. Днес сложих 235/45/17 джанти с ЕТ 43, опира значително по-малко, но пак опира. Започвам да си мисля, че цялата ми драма има в твърдостта на окачването.

Я виж да нямаш някой фланец който не си видял. Просто е абсурдно да ти опира при тая комбинация която описваш.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах как ще има фланец, бре човек. Никога не съм имал фланци на колата. Утре ще сложа 1бе пружините и ще видя какво е състоянието на амортисьорите. Имам 6бр амортисьори на разположение, ще подбера най-добрите. Все си мисля, че всичко идва заради липсата на спортни/по-твърди амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ама нали ти казвам. Обърнаха ми се калниците... Утре разглобявам да видя кое как е. Ако трябва ще се взема 1бе цяло окачване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирах пружините 1BE от 1.9 ТДИ. Ужаса е пълен. Ще се опитам да опиша случилото се поред.

1. Свалихме, моите пружини, имах супер голяма надежда, че амортисьорите са изпуснали, уви не са. Всички налично амортисьори (общо от 4 коли, все черни все БОГЕ бяха в едно и също състояние. Надолу слизаха по-лесно нагоре значително по-трудно, но със сигурност не и изпуснали).
2. Сложихе всички налични пружини една до друга: 1. 1БЕ (1.9ТДИ) 2. Ейбах 3. Стандартна пружина от 1БА:

 

IMG_1800.JPG

 

3. започнахме да монтираме 1БЕ-то на моите си амортисьори, който се различава от всички налични само по последната буква на номера, (другите бяха А, моите бяха буква L). В крайна сметка се оказа , че чашките където ляга пружината са различно завъртяни на моите си амортисьори, освен това горната витка на 1БЕ-то идва завъртяна на 180 градуса спрямо тази на Ейбаха и на 1БА. 
Успяхме да ги монтираме правилно на другите амортисьори (завършващи на буква А) (общо 4бр. аморти с еднакъв номер, и тези на колата ми са с еднакви номера, не стига че имаха разлика в чашката с другите налични аморти, ами  и помежду си имаха разлика. Ебаси драмата...
Та монтирахме, сглобихме и воала...

IMG_1803.JPG

IMG_1804.JPG

 

Тука се вижда и щетата по калника от предните пружини. Направо ми се реве, (мисля че в банята си поплаках малко, но не съм сигурен). 
Та а сега де... Какви аджеба пружини да й сложа на тая кола, че да я подкарам с тия 8J ET35 17-ки...

От всичката драма и чудене как аджеба може да има такива разминавания, установихме със сигурност, че проверено дори на ръка ейбаха е доста ПО-мека пружина от 1БЕ-то и залагам, че това е причината за опирането. Или са много стари и изтормозени, или са ... Знам ли за най-малкия мотор... на А4/Пасат

 

Сега като гледам колата какъв е щъркел как да си купя цяло 1БЕ окачване... Като сега е с такива пружини отпред и е висока точно колкото кола с 1БА...

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено висока е за 1ВЕ пружини,но мисля че имаше разлика между бензин и дизел,ако намериш пружини от бензинова кола пробвай с тях определено ще е по-ниска.При мен амортисьорите са сини БОГЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...