gemballa.bg Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Привет колеги, колата е S4 B5 , да речем че окачването е спортно, 2 комплекта джанти - 7,5х17 ЕТ45 с гуми 225/45 и 8,0х18 ЕТ45 с гуми 225/40Питанката е ще имам ли проблеми със закачане по калниците ако забода 20мм фланци? Проблеми с натоварване на лагери и т.н. не са интересни в случая Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) "Да речем" до колко е "спортно"? Ако със 16-тки едва пъхаш пръст в процепа, с тия фланци и 18-тки нямаш шанс. Редактирано 14 Март 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 16-ки нямам, изписал съм наличните. А окачването е това: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 17-ките влизат с тоя офсет и 20 мм. фланци, но 18-тките на тая ширина с фланци не вярвам, отзад ще щръкнат извън калника и ще опират при натоварване, отпред също, особено в завой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 С прости сметки, които не гарантирам за точни излиза че при 18ките изнасянето спрямо 17ките ще е 6,35мм в повече, което е и много и малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 А диаметрите имаш ли ги предвид, там разликите колко са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 На кое диаметрите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 На гуменетките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 При външният диаметър разликата между 17 и 18 е 3мм - нищожна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Oтзад 18-ка с ЕТ45 и 20мм фланец 225/40/18 никви ядове ,отпред таван 17/18мм за да изпълни калника , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Илияне джантата с какво J е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 (Редактирано) 8, ама са се сетих ,че аз я карах отпред тенекиджия да ми подгъне бертовете на калниците Редактирано 14 Март 2015 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Това е с пружини ейбах -30мм 225/45/17 ет35 8J.Направо ми обърна ръба на калника. А ти искаш да караш с ЕТ 25 на 17-ките и ЕТ19 на 18ките. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Всъщност и на 17ките и на 18ките сумарното ЕТ е 25 с 20мм фланци, разликата идва от ширината на джантата. Бецинко при теб отзад има ли още място до подкалника? Минавал ли си стенд след като си сложил ниските пружини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Знам, че ЕТ-то и на двете е 25, но като сложиш и изнесеността заради широката гума, и ако приемем, че няма как да опира от вътрешната страна, затова го казвам с ЕТ 19.Отзад имам място, и не опира. Минавал съм на стенд и след това не съм пипал нищп по задницата. По предницата сменях биалетка и кормилен накрайник, но така и не минах стенд, мерих със шублер стария къде е позициониран, но не мисля, че драмата при мен идва от стенд.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Значи евентуално отзад с 20мм фланци, а отпред с 15мм и се предполага че няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Предполагам колата ти има много твърда возия, защото моята въобще не е твърда, като я натискам на ръка няма разлика със стандартно окачване.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Знам, но не знам какво да сменя. Днес сложих 235/45/17 джанти с ЕТ 43, опира значително по-малко, но пак опира. Започвам да си мисля, че цялата ми драма има в твърдостта на окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Ако вляза в неравност с голяма скорост и сгъването няма да спаси положението. Направо ще отиде целия калник... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Знам, но не знам какво да сменя. Днес сложих 235/45/17 джанти с ЕТ 43, опира значително по-малко, но пак опира. Започвам да си мисля, че цялата ми драма има в твърдостта на окачването.Я виж да нямаш някой фланец който не си видял. Просто е абсурдно да ти опира при тая комбинация която описваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Хахах как ще има фланец, бре човек. Никога не съм имал фланци на колата. Утре ще сложа 1бе пружините и ще видя какво е състоянието на амортисьорите. Имам 6бр амортисьори на разположение, ще подбера най-добрите. Все си мисля, че всичко идва заради липсата на спортни/по-твърди амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 16 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Един колега караше с джанти 8.0х18 ЕТ35 с гуми 225/40 + 10мм фланци и не е имал проблем с опирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Да де, ама нали ти казвам. Обърнаха ми се калниците... Утре разглобявам да видя кое как е. Ако трябва ще се взема 1бе цяло окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 (Редактирано) Днес монтирах пружините 1BE от 1.9 ТДИ. Ужаса е пълен. Ще се опитам да опиша случилото се поред.1. Свалихме, моите пружини, имах супер голяма надежда, че амортисьорите са изпуснали, уви не са. Всички налично амортисьори (общо от 4 коли, все черни все БОГЕ бяха в едно и също състояние. Надолу слизаха по-лесно нагоре значително по-трудно, но със сигурност не и изпуснали).2. Сложихе всички налични пружини една до друга: 1. 1БЕ (1.9ТДИ) 2. Ейбах 3. Стандартна пружина от 1БА: 3. започнахме да монтираме 1БЕ-то на моите си амортисьори, който се различава от всички налични само по последната буква на номера, (другите бяха А, моите бяха буква L). В крайна сметка се оказа , че чашките където ляга пружината са различно завъртяни на моите си амортисьори, освен това горната витка на 1БЕ-то идва завъртяна на 180 градуса спрямо тази на Ейбаха и на 1БА. Успяхме да ги монтираме правилно на другите амортисьори (завършващи на буква А) (общо 4бр. аморти с еднакъв номер, и тези на колата ми са с еднакви номера, не стига че имаха разлика в чашката с другите налични аморти, ами и помежду си имаха разлика. Ебаси драмата...Та монтирахме, сглобихме и воала... Тука се вижда и щетата по калника от предните пружини. Направо ми се реве, (мисля че в банята си поплаках малко, но не съм сигурен). Та а сега де... Какви аджеба пружини да й сложа на тая кола, че да я подкарам с тия 8J ET35 17-ки...От всичката драма и чудене как аджеба може да има такива разминавания, установихме със сигурност, че проверено дори на ръка ейбаха е доста ПО-мека пружина от 1БЕ-то и залагам, че това е причината за опирането. Или са много стари и изтормозени, или са ... Знам ли за най-малкия мотор... на А4/Пасат Сега като гледам колата какъв е щъркел как да си купя цяло 1БЕ окачване... Като сега е с такива пружини отпред и е висока точно колкото кола с 1БА... Редактирано 17 Март 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Прекалено висока е за 1ВЕ пружини,но мисля че имаше разлика между бензин и дизел,ако намериш пружини от бензинова кола пробвай с тях определено ще е по-ниска.При мен амортисьорите са сини БОГЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване