Jump to content

Audi a6 c5 4.2 quattro Fault codes + ESP и ABS лампите светват и се гасят


smoky

Recommended Posts

Здравейте, отдавна не съм писал но бях се разделил с марката за известно време :) От скоро се сдобих с едно възрастно, но страхотно Audi a6 4.2 2000 година. Колата е внос от Дания а аз живея в Германия(Не питайте защо от Дания просто там я открих). Audi-то е доста поддържано и запазено имам почти цялата сервизна история, но разбира се има някой неща които не са ок. От скоро при ускоряване(поне така смятам) и може би при преминаване на неравности лампите за ESP-то и ABS светват за няколко секунди и след това гаснат, това се случва сравнително рядко, но се случва.След като си направих диагностика открих следните грешки в няколко от модулите:

 

ENGINE

03-16-201518:14:50 4D0 907 560 H 4.2L V8/5V G 0001 Coding 05752WSC 02325

Error Number Error Description

16502 (P0118)Engine Coolant Temperature Circuit High Input INTERMITTENT

16487 (P0103)Mass or Volume air Flow Circuit High Input INTERMITTENT

 

TRANSMISSION

03-16-201518:16:45 4B0 927 156 CH AG5 01L 4.2l5V RdW 1313 Coding 00001WSC 02325

Error Number Error Description

18265 ----------Unknown Trouble Code

 

и отново същата грешка в модула на ABS-a

 

BRAKES

03-16-201518:19:56 8D0 907 389 E ABS/ESP allrad D36 Coding 06397WSC 02325

Error Number Error Description

18265 ----------Unknown Trouble Code

 

По чуждите форуми четох всякакви варианти от прекъснат черен кабел от алтернатора(проверен) до всякакви версии за връзка между грешките на трансмисията и спирачките с грешките на двигателя. Няма проблеми или поне осезаеми в динамиката и поведението на колата. Ако някой е имал подобен проблем и може да сподели идеи и решения бих се радвал много. Искам да изчистя всичко преди да пътувам за България тъй като скоро ще ми се наложи да дойда за малко. Дайте препоръка от къде най напред да тръгна.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ЕСП и АБС ... те са един модул. Физическа намеса при друсане - скапан датчик, кофти връзки/кабели/букси.
Първите две грешки - пак датчиците намирисват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам идентичен проблем, но още не съм я закачил да видя грешките. При рязко ускорение ми светват лампите и на мен. След като загася двигателя и дам на контакт изчезват. И така до следващата ръчка. И при мен няма промяна в работата на двигателя, не усещам и промяна в работата на спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като смениш дебитомер и темп.сензор -нещата ще си дойдат на място.

18265 е сигнал претоварване от следствие възникнала грешка в блока за управление на двигателя/което е вследствие от дебитомера/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото още утре ще поръчам частите и ще ги сменя.Надявам се това да реши проблема.Каквото и да се случи ще пиша за да стане ясно!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така... смених датчика за температура и MAF-а. Изчистих грешките, тази сутрин запалих и тръгнах за известно време нямаше лампи и разбира се се зарадвах. Докато не реших да я газирам и двете лампи чинно светнаха за 2 секунди след което изгаснаха. Пробвах отново, рязко газ и същият ефект. Закачих я на VAG-COM и се оказа че този път имам само две грешки една в двигателя и една в ABS :

 

ENGINE

16487 (P0103)Mass or Volume air Flow Circuit High Input INTERMITTENT

BRAKES(ABS)

18265 ----------Unknown Trouble Code

 

От това ми става ясно, че проблема с температурния сензор съм го отстранил след смяната, но проблема с дебитомера си стои.(Сменен е с чисто нов). Какво се случва не мога да си обясня. Утре ще отворя кутията на въздушния филтър за да го сменя. Направи ми впечатление, че в стария дебитомер имаше малки умрели мухички, според мен няма как да преминат през филтъра и да стигнат до там(дайте мнение). Според вас възможно ли е да има дупка в филтъра или кутията и от там да се получава тази аномалия. Утре ще направя обстоен преглед но ако имате предложение какво да търся освен филтъра и кутията ще ви бъда безкрайно благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах драма със захващането на самия модул.

След малко друсане по Бг магистрали все някъде светваше, спирах намествах и продължавам.

Мисля че едното ухо се беше изкъртили, това което защипва модула да не мърда.

При теб захвата ОК ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, проблемът при мен се оказа много прост (въпреки, че си купих нов дебитомер). Има нещо като "прахосмукачка" :) Което надува въздух някъде (Незнам къде) и маркуча водещ към това незнайно място се бе сцепил и от там духаше въздух, което в своя смисъл бъркаше цялата система и съответно дебитомера. Ремонтирах ме го и лампите изгаснаха. Сега имам нов проблем, обаче поради някаква причина, когато колата работи на място от нея изтича антифриз, по - скоро от преливника на разширителния съд, минах повече от 2000 км. и нямаше много грижи, но когато спра и колата работи започва да капе от тръбичката под разширителния съд. Смених си капачката с нова, но в Бг и ми дадоха някаква, която не съм сигурен, че е за моя мотор (Синя на цвят и тн. но все пак). Другото, което малко ме озадачава е, че когато спра чувам звук на преминаваш въздух когато допра ухото си до капачаката. Някакви идеи за този пореден свръхестествен казус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...