Jump to content

2,5тди проблем с теч на антифриз


Omega_a

Recommended Posts

Здравейте Колеги.

 

Днес забелязах че под колата има мокро петно и установих че е антифриз. Огледах от къде капе ии какво да ви кажа от възможно най забутаното място... една метална върви под тръбичката на ЕГР и вслиза в блока точно под ГНП ( точно от там и изтърва антифриз)   :steinigung:  :steinigung:

 

Та имам една питанка, някой имал ли е подобен проблем? Тая тръба посредствон някой О-рингче ли се оплътнчва или...?  Още несъм я разглобил за да огледам по обстойно ( нямам време в момента) но тия дни ще трябва да я правя и искам да знам за какво иде реч. Не ми стана ясно кой държи тая тръба там ( не се виждат скобички, не видях да има фланец с болтове...) както и какво уплътнява? Ако някой може да сподели мнение, опит, или някоя схема ( от ЕТКА) ще съм много благодарен. :) 

Link to comment
Share on other sites

със о-пръстенче обаче е мн шибано смъкването на тая тръба като предницата е там.ако се надигне само от нея страна ще размърдаш и следващия който не се вижда пада се в дясно. аз ги смених и така стана при мен от единия станаха всички 

Link to comment
Share on other sites

Офф, кофти работа ама ще тряба да я оправям. А тая тръба просто се "нанизва" ( и опръстенчето я държи и уплътнява) или е захваната някак. Ти твоята като я прави какво демонтира за да стигнеш до нея. На пръв поглед ми се струва  тръбата на ЕГР-а и тръбичките на дюзите ( ако мине  без тях ще е още по добре, но едвали) 

Link to comment
Share on other sites

ами явно за някфа друга тръба говорим .. тая за дето говоря е отпред на двигателя челно,не съм те разбрал от първия пост правилно.гледам си със същия двигател като моя но немога да си представя къде е тая тръба до ЕГР.някаква снимка нещо да покажеш

Link to comment
Share on other sites

Тръбата за която аз говоря е точно под тръбичката на ЕГР  от лявата страна има същата и на нея е бучнат температурният датчик. При мен проблема е с тази от дясно. Тръбичката тръгва от блока точно под ГНП ( при мен там тече) и върви назад като най отзад се разклонява едната част влиза в главата а другата не съм я проследавал къде отива. 

Link to comment
Share on other sites

Колеги, оправих теча. Опръстенчето се изпекло и протекло, лошото на цялата работа е, че е напъхано на...   :steinigung:  но с много споменавания на близки роднини ( в частност майка и :wall:  ) на гадната тръба, и със много чупки в ръце, кръка ,кръст успях да бръкна и да сложа новото опръстенче. Ключов момент в целия ремонт ( освен свалянето и поставянето на но опръстен) е и завиването на едно болтче ( от дясно на глъвата ) то държи 2те тръби да не се мърдат. Тази операция ее мн неприятна поради няколко факта: трябва да уцелиш отворите във ушите на 2-те тръби, след това трябва да се наместят точно срещу отвора за болта в главата, и накрая трябва да насочиш болта под точния ъгъл за да може да подведе резбата и да го завиеш... ИИ всичко това без никаква видимост към самото място  :steinigung:   

Ето снимка на тръбата за която говоря: 

http://www.megaparts.bg/product/vodna-truba-za-audi-a6-kombi-25tdi-150-ks

 

Общо взето това е. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...