Stanimirov Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Здравейте колеги , имам следния проблем :Колата е 1.8 т АЕБ 96 г Б5При студен двигател колата пали без проблем но като загрее няма палене. Оставям я за около 30 мин да изстине малко и пали. Прочетох няколко теми из форума но немога да намеря за 1.8 т . Темите са за 2.4 или 2.6 двигатели. Нещото което разбрах от прочетените теми е че може да е температурен датчик или този който е на коляновия вал. Бензиновата помпа е сменена преди месец. Ако някой колега се е сблъсквал с този проблем да помага , че не ми се открива топлата вода отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Првилно си се ориентирал. Датчика за горна мъртва точка, ако е проблемен, ще имаш записана грешка в двигателя. За това я закачи на компютър.Но доста по-вероятно е да е температурния датчик. Него също можеш да го хванеш на компютър, но при него вече с живи данни. Когато е топла и не пали, тогава влез в Meas. Blocks и виж каква температура отчита датчика. Ако е много ниска, сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 6 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Благодаря колега утре колата влиза в сервиза ,че днес са се запили и не им се занимава на дружките. А да знаеш колко пари са тези датчици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 ~50-60 лева оригинални от Порше. Ако имаш изгърмял ти препоръчвам смяна само с оригинален, за да го смениш и забравиш, а не всяка година да се повтаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 6 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 А може ли от тях да ми се вдигне разхода на гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Ако проблема е в температурния датчик - да. Ако проблема се окаже датчик горна мъртва точка - не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 6 Май 2015 Доклад Share Публикувано 6 Май 2015 Аз бих погледнал комутатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 9 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Колеги проблема се оказа в реле 208. След смяната с оригинално колата е ОК. Пробвах и с китайско но не стана. Цената на оригиналното е 80 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Релето на бензиновата помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanimirov Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Обясниха , че е важно реле което е нагоряло и не прави добур контак на пластинките. Дадоха ми старото и му направи дисекция , оказа се че две пластинки са нагорели и изкривени което обяснява непаленето като е гореща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване