Jump to content

Омасляване на дросел B6 1.9 AVF


C.Georgiev

Recommended Posts

Колеги, да попитам, има ли ремонтни комплекти за дросела, понеже ми омаслява от там ? И някой има ли идея защо се тече изобщо и къде дефектира ?! Мислех си, че е възможно да има голям луфт оста на турбото но се оказа здраво,  свалях го преди 2 седмици и е проверявано в Реал Турбо и е чистено там. Маслото се сменя на 9 000 км с Castrol edge 5 W 30. Идеи  ?

20150505_18141010Ifavtq.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип се сменя целият АГР клапан, но може и да му се смени о-пръстена струва само 8 лева и теча на масло ще спре за около година и нещо, на всеки различно, ако и намажеш със силикон за високи температури, ще издържи без теч доста време, аз тази операция я направих вчера, та ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени само уплатнението. Колегите са прави аз слагам нормално от 1 лев и пак толкова изкарва колкот онова за 8 лева като се поизпече почва да цапа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и други ми го казваха така, да си го карам, ама не ме кефи да знам, че нещо цапа :D. Ще го пробвам, благодаря за отговорите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР-а се държи на три болта, два отгоре и един отдолу. За да развиеш този, който е отдолу първо трябва да развиеш болтовете на тръбата която отива в колектора (вижда се на снимката горе), за да може да завъртиш ЕГР-а и да се отвори място за болта. Може да пропускам нещо, но минаха 3 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...