C.Georgiev Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Колеги, да попитам, има ли ремонтни комплекти за дросела, понеже ми омаслява от там ? И някой има ли идея защо се тече изобщо и къде дефектира ?! Мислех си, че е възможно да има голям луфт оста на турбото но се оказа здраво, свалях го преди 2 седмици и е проверявано в Реал Турбо и е чистено там. Маслото се сменя на 9 000 км с Castrol edge 5 W 30. Идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 По принцип се сменя целият АГР клапан, но може и да му се смени о-пръстена струва само 8 лева и теча на масло ще спре за около година и нещо, на всеки различно, ако и намажеш със силикон за високи температури, ще издържи без теч доста време, аз тази операция я направих вчера, та ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Ще не спре Всичките са така.Карай си колата и не се занимавай с глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S lain Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Смени само уплатнението. Колегите са прави аз слагам нормално от 1 лев и пак толкова изкарва колкот онова за 8 лева като се поизпече почва да цапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C.Georgiev Публикувано 7 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 По принцип и други ми го казваха така, да си го карам, ама не ме кефи да знам, че нещо цапа . Ще го пробвам, благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 как се прави цялата процедура за смяна на О-пръстена някой да сподели който го е правил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 ЕГР-а се държи на три болта, два отгоре и един отдолу. За да развиеш този, който е отдолу първо трябва да развиеш болтовете на тръбата която отива в колектора (вижда се на снимката горе), за да може да завъртиш ЕГР-а и да се отвори място за болта. Може да пропускам нещо, но минаха 3 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване