NiKiTo0 Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Колата гасне на свободна, няколко пъти и в движение на ниски обороти. После пак си пали и като постои угасва.Единия път обаче като угасна ми изписа ESP fault i Parking brake malfuncion и нещо си .......... workshop ама него не успях да го прочета.Някой да е имал такъв проблем или да знае от какво може да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 (Редактирано) Регулатор-а на високото налягане или самата помпа за високо налягане?Боклуци в горивната система или да си разбъркал наличните с някоя ударна доза добавка за прочистване? Редактирано 9 Май 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiKiTo0 Публикувано 9 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Като я закача на диагностика дали ще покаже тези неща ? и можеш ли да ми кажеш къде се намират по колата ?Абсолютно нищо не съм слагал. На високи обороти колата върви.Стана ми интересно и защо ми изписва за ESP i Parking brake malfunciton ? Какво общо може да имат те ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Грешката за ESP-то се получава при спад на напрежението в колата... най-вероятно в момена на гаснене се е получил пад и за това има върпосната грешка. Виж каква грешка ти е записала колата при предишните гасненици, предполагам ще е нещо за ниско налягане на горивото. Остави я да работи на празен ход и гледай налягането в рейката - не трябва да "клати" на пазен ход повече от 8-10 бара и не трябва да пада под 200 бара на загрял мотор (поне така е при 3.0 ТДИ БМК). Не помня вече на изуст на кой канал се гледаше налягането.. Имах тук едно мнение с подробно описание на този проблем от преди 4-5 години, но нещо не го намирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiKiTo0 Публикувано 9 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Благодаря ти много Ще прег;ледам всичко и ще я закача на диагностика. Ще напиша какъв е бил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 (Редактирано) Забравих : регулатора на високото налягане е на самата помпа за високо налягане - тази, която се задвижва от малкия зъбчат ремък Редактирано 9 Май 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NiKiTo0 Публикувано 10 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 Закачихме я на ВАГ и изтрихме грешките и за момента се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Май 2015 Доклад Share Публикувано 10 Май 2015 (Редактирано) Грешките не пречат на работата на колата, те просто регистрират събитието (ако става въпрос за понижено налягане в горивната система). Преди да ги изтъркате записа ли ги някъде?Ако е падало налягането шанса да се повтори ситуацията скоро е доста голям. Редактирано 10 Май 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niks76 Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 дюза или дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 (Редактирано) От дюза ако гасне би трябвало да е толкова зле, че като спре на светофара ще викат гражданска защита и пожарна ... няма такива облаци и смрад на недоизгоряла нафта Аз все пак бих заложил на регулатор / помпа, а и още не е качил колегата грешките които са намерили логнати Редактирано 12 Май 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване