Jump to content

Колата писука а грешки няма.


nike_33

Recommended Posts

Здравейте колеги.Днес докато карах по магистралата със 120-130 изписка 3 пъти колата (2.5TDI) като за неприятен проблем.Спрях след това да огледам всичко си беше наред.Като тръгнах и дигнах пак над 100 отново започна да писка.Не мога да видя какво показва на FIS-a защото от топлото ми е избледнял и не се вижда нищо..Закарах колата на диагностика хората казаха че всичко с колата е ок  и няма никакви грешки.Забелязаха само че датчика за налягане на маслото,постояно се мени от минимум към ОК и обратно.След това тръгнах да се прибирам към София.И нямах никакви проблеми 90 километра с колата.Като се прибрах пак започна да писка и със 30-40 когато карам през 15-20 минути писка по 3 пъти.Всички течности са в нормите маслото е на максимум.

 

П.С. Преди малко смених дачика за маслото.Ако продължи да писка къде да търся проблема?И зашо него записва като грешка?

Редактирано от nike_33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре.Ако има проблем в маслената помпа предница и всичко пада ли на земята за да се смени? 

Редактирано от nike_33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам пада предница плюс двете нива на картера(двеоен картер)  долните тампони се развиват малко двигателя се вдига леко нагоре за да може да излезе втория картер махат се магистралите на помпата и после самата помпа която има нещо като оптегач.при мен трябваше и предния капак да се махне(стоят ролките на капака и има семерина на коляновия вал) общо взето е това.

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, да те поуспокоя малко, имах същия проблем, При мен пищеше три пъти и светеше червената ЛамПа на Аладин, което значи ниско налягане на масло (като я карах в обороти нямаше проблем), при ниско ниво на маслото свети в Жълто !!! Това при мен го ПРАВЕШЕ само когато оборотите падаха  на загряло масло единствено при под 2 000 оборота, на  Vag Com  показваше <min. и те така проблема беше самият датчик на налягането който струва около 9 лв (HELLA). Майстора свали датчика, смени го с новия, след това загряхме маслото на ДВГ-то и закачихме манометър (механичен), който показа, че всичко е ОК. Когато пробвах стария датчик с въздух под налягане ясно се виждаше как пластмасовия корпус изпуска по малко (на 8 bar), но явно му е нужно стопляне и налягане иначе не изпуска. Просто пластмасата старее и не издържа. Надявам се да съм бил полезен. Между другото когато казах на майстора, че звука на двигателя не се променя при писукането, той ме пита: - Ти какво очакваш да се чуе Хр-хр-хр ли? Така, че проверете налягането на маслото!!! При моят мотор разглобяването и сглобяването е повече от смяната на самият датчик дано при теб, колега не е така.

 

 

П.С. Надявам се да съм бил полезен и дано да е от датчика.

П. П. С. За колегата TiL Този Ши*ан датчик се намира зад охладителя на масления филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...