Дидо Йорданов Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Здравейте колеги,колата ми е А4, '96г., седан с мотор ADR. Проблема е, че след всяко палене - при първите 3-5 натискания на педала на спирачките се задействат слабо и чак долу до ламарината. След няколко натискания всичко се оправя. Прави го и на студено и на топло и няма значение колко време е стояла без мотора да работи. Според майстора ми проблема е в някакъв клапан (виж приложената снимка), който той проверил с надуване и бил изпускал. Аз наистина не знам какъв точно е този клапан и от къде да го намеря, а понеже ми омръзна да действаме по метода "проба-грешка" реших да помоля за съдействие от вас.Предварително се извинявам, ако вече има подобна тема...но аз не успях да открия такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Не искам да давам глупави съвети, но ако си сигурен че не е въздух в с-мата, защо просто не го махнеш въпросният клапан, на негово място една тръбичка и не пробваш така. Мисля че този клапан не е от голямо значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Сменихме въпросния клапан с нов, но проблема си остана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Да се е наводнявал отсека където е сервото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 (Редактирано) ..."Да се е наводнявал отсека където е сервото?" В интерес на истината май се беше случило нещо такова през есента...отвора през който трябваше да се оттича водата се беше затлачил с листа.Може ли от това да е проблема? Редактирано 18 Май 2015 от Дидо Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Напълно вероятно,да разбирам че педала е мн твърд? След като се оправи,както казваш ,педала горе ли хваща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Не, напротив - не е твърд, а мек.След като е бил изгасен двигателя (независимо за колко време) първите няколко натискания са меки и спира чак в крайно долно положение.След няколко по-резки натискания на педала - всичко се оправя и си хваща в началото на хода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) Като за начало,извади вакум маркуча от сервото,отави колата с отворен капак и слънцето да пече сервото .Направи тази безплатна проба и пиши за ефекта.Другото което може да опиташ,смяна на сп течност,но има една уловка,прибери един по един буталата на апаратите като периодично озсмукваш със спринцовка течноста,накрая извади казанчето и го измий ,да няма мътилка вътре.После наливай и помпай педала леко да излезнат буталата в работно положение. Редактирано 19 Май 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 19 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2015 Опитах със сушене на сервото и проверка за въздух в системата - без резултат.Сменихме спирачната помпа и вече няма проблем Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване