Jump to content

Заглъхване и прекъсване при подаване на газ


kemcho

Recommended Posts

Горд собственик съм на Ауди а3 1.8 125к.с от 1 месец, до сега смених - ремъци, ролки, водна помпа, свещи и още някои неща, като до момента съм минал около 1500км , от които около 500 и кусур км съм минал със добавка на Кастрол към бензина.

Та да си дойдем на думата - колата преди да я купя е стояла малко повечко време на място ... и всички ме убеждаваха, че е от това е прекъсването и след направените до сега неща ще се оправи, ще се изчисти нагара по инжекторите и тн ... но уви, до сега ефект няма ... и продължава да прекъсва стабилно, а то се изразява в : 

При плавно натискане на педала на газта няма прекъсване, но при рязко подаване едно прекъсване,на празен ход дори на няколко пъти се случва да стоят и да не мърдат оборотите при подаване на газ ... 

При градско/извънградско най-много се усеща при смяна на скоростите и най-вече при изпреварване ... колата няма тягата и мощността, която би трябвало да има нормално ... 

Проблема тотално изчезва след 3000 оборота ... 

На дълъг път имаше наистина едни моменти на отпушване и на моменти нямаше грам прекъсване, но имаше моменти при които направо при подаване на газ колата тръгва да губи скорост и мощност ... 

Вчера закачихме на компютър - няма грам грешки! Реални данни - всичко ок, освен ъгъла на впръскване, за което майстора каза, че трябвало да е положителен, а то е бил отрицателен ... 

Съвета беше да отворя дросел клапата и да я почистя, както и авансатора да се види нещо да не е там ..

Това мисля да го направя към края на седмицата ... 

Някой с идеи или подобни преживявания ? 

Ще съм благодарен много ако успеем да разрешим проблема и усетя реално как трябва да работи този двигател и да ми носи наслада от шофирането, че за момента е мъка ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери да не дърпа въздух след дебитомера отнякъде. При мен беше спукан въздуховода между дебитомера и дросела, точно на гофрираната част и съвсем случайно го забелязах. При мен, особено студена, забиваше муцуна при потегляне, работеше като на 3-цилиндъра, под 3000об/мин все едно не вървеше, а само бръмчеше, получаваше се нещо като придърпване и цялата кола се тресеше. На място, при подаване на газ всичко беше добре, но при тръгване ако не дадеш газ - забива, ако дадеш много се чуваше едно гърмене  - ремонтирах набързо с 1 ролка изолирбанд и всичко стана на 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи нещата след като отворихме дросела не бяха определено блестящи! Имаше си налепи и мръсотии, които от спрея ,предразположен за тази работа, се почистиха доколкото беше възможно само от страната на въздуховода и малко навътре от клапата ... Пръснахме със спрея също и дебитомера профилактично. Ефекта наистина се оказа осезаем! Прекъсването до 95% се изчисти, тоест няма онова грубо придърпване, което беше като поначало! Вече си върви гладко и само някой път се усеща много леко, но при всички положение не грубо, както си беше преди ... 

Погледнахме и за всмукване на въздух, но така и не открихме нещо, което да ни притесни ... Така, че отписахме този вариант за момента ... 

Благодаря за съветите и идеите!

За бъдещите притежатели, както и такива, които имат прекъсване - прегледайте си ДРОСЕЛ клапата ... за 20минути работа, такъв голям резултат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако я беше свалил цялата и да я почистиш и отзад щото там е същата мръсотия щеше да си перфектен :)

 

ПС: И там където ти влизат маркучите по дросела би трябвало да се проходи. Там също се затъкват с мръсотия, масло и т.н.

ПС2: Дебитомера не се пръска с тоя спрей дето си пръскал дросела!

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът беше да се уточни дали наистина това е проблема, въпрос на време да отворим и да почистим цялата дросел клапа, когато има свободно време разбира се. Иначе остатъчни придърпвания идват със сигурност от задната част на клапата където не успяхме този път да понапръскаме. 

Виж маркучите от страната на дросела не се загледахме толкова, другият път ще го имам в предвид 

Доколкото за спрея - то е специално за дебитомера, с такава емблема е отпред и такова предназначение - ако те интересува мога да кача снимка или да я намеря по интернет ...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

След тотално почистване на дросела от двете страни както и дебитомера вече прекъсването почти изчезна, на място при подаване на газ определено се усеща по пъргава. Но при шофиране често пъти оборотите стоят на 1.0 - 1.2, както при подаване на рязко газ за да се "изстрелям" залепва муцуната напред и тотално губи мощност ... като натисна газта чак до дъно, тогава все едно конете разбират, че трябва да "излетят" и се отпушва ... 
Свещите съм ги сменил скоро с NGK, дросела е почистен от двете страни - има си разлика, но преди да отворя дросела и дебитомера - само прекъсваше, оборотите си бяха добре ... Днес като почистихме и на място работи 3-5мин, после карах и на 3000 оборота по-дълго време ... ще видим как ще се държи на дълъг път ... 

На ВагКом няма никакви грешки и реалните данни според майстора бяха идеални  . . . 
Някой от Пловдив, който да помогне с проба и смяна дали може да е от дебитомера... знам ли ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми препоръчвам ти да си го купиш не струва кой знае колко  40-50 лв  , ще ти избие  веднага парите вместо да ходиш по "майстори"

Редактирано от ianiovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...