kemcho Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Горд собственик съм на Ауди а3 1.8 125к.с от 1 месец, до сега смених - ремъци, ролки, водна помпа, свещи и още някои неща, като до момента съм минал около 1500км , от които около 500 и кусур км съм минал със добавка на Кастрол към бензина.Та да си дойдем на думата - колата преди да я купя е стояла малко повечко време на място ... и всички ме убеждаваха, че е от това е прекъсването и след направените до сега неща ще се оправи, ще се изчисти нагара по инжекторите и тн ... но уви, до сега ефект няма ... и продължава да прекъсва стабилно, а то се изразява в : При плавно натискане на педала на газта няма прекъсване, но при рязко подаване едно прекъсване,на празен ход дори на няколко пъти се случва да стоят и да не мърдат оборотите при подаване на газ ... При градско/извънградско най-много се усеща при смяна на скоростите и най-вече при изпреварване ... колата няма тягата и мощността, която би трябвало да има нормално ... Проблема тотално изчезва след 3000 оборота ... На дълъг път имаше наистина едни моменти на отпушване и на моменти нямаше грам прекъсване, но имаше моменти при които направо при подаване на газ колата тръгва да губи скорост и мощност ... Вчера закачихме на компютър - няма грам грешки! Реални данни - всичко ок, освен ъгъла на впръскване, за което майстора каза, че трябвало да е положителен, а то е бил отрицателен ... Съвета беше да отворя дросел клапата и да я почистя, както и авансатора да се види нещо да не е там ..Това мисля да го направя към края на седмицата ... Някой с идеи или подобни преживявания ? Ще съм благодарен много ако успеем да разрешим проблема и усетя реално как трябва да работи този двигател и да ми носи наслада от шофирането, че за момента е мъка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 След почистването на дросела отново пиши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DGSTN Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Провери да не дърпа въздух след дебитомера отнякъде. При мен беше спукан въздуховода между дебитомера и дросела, точно на гофрираната част и съвсем случайно го забелязах. При мен, особено студена, забиваше муцуна при потегляне, работеше като на 3-цилиндъра, под 3000об/мин все едно не вървеше, а само бръмчеше, получаваше се нещо като придърпване и цялата кола се тресеше. На място, при подаване на газ всичко беше добре, но при тръгване ако не дадеш газ - забива, ако дадеш много се чуваше едно гърмене - ремонтирах набързо с 1 ролка изолирбанд и всичко стана на 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemcho Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Значи нещата след като отворихме дросела не бяха определено блестящи! Имаше си налепи и мръсотии, които от спрея ,предразположен за тази работа, се почистиха доколкото беше възможно само от страната на въздуховода и малко навътре от клапата ... Пръснахме със спрея също и дебитомера профилактично. Ефекта наистина се оказа осезаем! Прекъсването до 95% се изчисти, тоест няма онова грубо придърпване, което беше като поначало! Вече си върви гладко и само някой път се усеща много леко, но при всички положение не грубо, както си беше преди ... Погледнахме и за всмукване на въздух, но така и не открихме нещо, което да ни притесни ... Така, че отписахме този вариант за момента ... Благодаря за съветите и идеите!За бъдещите притежатели, както и такива, които имат прекъсване - прегледайте си ДРОСЕЛ клапата ... за 20минути работа, такъв голям резултат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 (Редактирано) И ако я беше свалил цялата и да я почистиш и отзад щото там е същата мръсотия щеше да си перфектен ПС: И там където ти влизат маркучите по дросела би трябвало да се проходи. Там също се затъкват с мръсотия, масло и т.н.ПС2: Дебитомера не се пръска с тоя спрей дето си пръскал дросела! Редактирано 18 Май 2015 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemcho Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Въпросът беше да се уточни дали наистина това е проблема, въпрос на време да отворим и да почистим цялата дросел клапа, когато има свободно време разбира се. Иначе остатъчни придърпвания идват със сигурност от задната част на клапата където не успяхме този път да понапръскаме. Виж маркучите от страната на дросела не се загледахме толкова, другият път ще го имам в предвид Доколкото за спрея - то е специално за дебитомера, с такава емблема е отпред и такова предназначение - ако те интересува мога да кача снимка или да я намеря по интернет ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemcho Публикувано 31 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 След тотално почистване на дросела от двете страни както и дебитомера вече прекъсването почти изчезна, на място при подаване на газ определено се усеща по пъргава. Но при шофиране често пъти оборотите стоят на 1.0 - 1.2, както при подаване на рязко газ за да се "изстрелям" залепва муцуната напред и тотално губи мощност ... като натисна газта чак до дъно, тогава все едно конете разбират, че трябва да "излетят" и се отпушва ... Свещите съм ги сменил скоро с NGK, дросела е почистен от двете страни - има си разлика, но преди да отворя дросела и дебитомера - само прекъсваше, оборотите си бяха добре ... Днес като почистихме и на място работи 3-5мин, после карах и на 3000 оборота по-дълго време ... ще видим как ще се държи на дълъг път ... На ВагКом няма никакви грешки и реалните данни според майстора бяха идеални . . . Някой от Пловдив, който да помогне с проба и смяна дали може да е от дебитомера... знам ли ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 А защо не си го закачиш на VAG COM и не видиш сам реалните данни от дебитомера и дали наистина не е за смяна ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kemcho Публикувано 1 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) За момента нямам такава опция - тоест нямам ВагКом ... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 (Редактирано) Ми препоръчвам ти да си го купиш не струва кой знае колко 40-50 лв , ще ти избие веднага парите вместо да ходиш по "майстори" Редактирано 1 Юни 2015 от ianiovski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване