Jump to content

Автоклиматици, регенериране, профилактика, зареждане, ремонт.


Recommended Posts

Здравейте

 

Предлагаме пълно регенериране и профилактика на автоклиматични системи. Ползваме професионално оборудване Tehnotest и висококачествени Италиански консумативи.

Процедурата включва източване, дехидриране, проверка за течове/вакуумиране, зареждане с фреон, масло+оцветител и антибактериално почистване на цялата вентилационна система, оглед с UV.

Процедурата отнема минимум 1 час и гарантираме, че всеки автомобил се обслужва и пълни на 100% според фабричните норми. 

 

Цените за форума са ;

 

  99 лв за автомобили до 650 грама

129 лв за автомобили над 650 грама

 

Забележка! 

 

Не извършваме допълване без да се мине през цялата процедура!

 

За повече информация;

 

https://www.facebook.com/D.Bros.Automotive

 

 

Link to comment
Share on other sites

Пропуснал съм да уточня, че посочените цени са валидни, когато в системата липсва повече от 300 грама от фреона, ако липсват до 300 грама цената и в двете категории е 70 лв за всички горепосочени процедури + допълване .

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Вече предлагаме безконтактно пране на кондензери (т.нар. климатични радиатори) с активни антикорозионни италиански препарати, които не ибразуват киселинни съединения и не повреждат кондензерите.   Предлагаме противо гъбично и анти киселинно почистване на изпарители и въздухопроводи, както и почистване на интериора от тежки миризми. 

 

Примерно видео

 

036856875.jpg?r=0

036856876.jpg?r=0

036856877.jpg?r=0

036856879.jpg?r=0

036856896.jpg?r=0

036856897.jpg?r=0

036856899.jpg?r=0

036856900.jpg?r=0

036856904.jpg?r=0

036856908.jpg?r=0

036856912.jpg?r=0

036856927.jpg?r=0

036856930.jpg?r=0

036856931.jpg?r=0

036856929.jpg?r=0

036856914.jpg?r=0

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Здравей Цветане.

По неволя трябваше да си сменя сам радиаторчето на парното на Б4-ката (АДА двигател). Климатика си работеше, но за процедурата трябваше да се разкачи и климатичният радиатор в купето. При опит за зареждане на климатика обаче, се чува как системата изпуска от снадката между климатичният радиатор и металните маркучи, която се намира на преградата между купето и двигателния отсек (предполагам защото не смених о-пръстените с нови).

Въпросът ми е, за подмяната на тези о-пръстени трябва ли да се сваля пак таблото и корпуса на отоплителя, извършвате ли тази процедура и колко би ми струвал този ремонт заедно със зареждането на климатика?

Поздрави!

Link to comment
Share on other sites

Здравей

 

Има достъп до въпросната снадка и ще можем да сменим уплътнителите без проблем. Притеснителното в случая е дали сте оставяли системата отворена и за колко дълго, защото ако е стояла разхерметизирана повече от 1-2 минути ще трябва да се смени и дехидратора. 

 

Поздрави! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...