Svetlana_t Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Здравейте, след дълга разправия по сервизи без никакъв резултат реших да пиша тук. Колата е ауди 80 1.8 карбуратор 88 конски сили. Кара се и на газ и на бензин. Проблема е необичаен и по-често се случва когато е на газ. В движение при по-висока скорост (70-80) като изключа от скорост падат оборотите. Примерно спускам се по някой наклон с 80 на 4-та, изключвам от скорост и оборотите падат на около 400-600 и почват да играят, а понякога гасне. Като натисна спирачката и намаля до към 50 се дигат на около 800 оборота, а ако намаля под 40 вече ги постабилизира около 900 и като спра се оправят и не мърдат, но това забелязах със сигурност, че колкото по-бързо се движа по инерция толкова повече падат оборотите, онзи ден на околовръстното вдигнах 100-110 и щом изключих от скорост угасна веднага. Когато не се движи ги стабилизира и може цял час да си работи без да мръднат, затова и в сервизите ми казват, че всичко е наред, но в движение изключа ли от скорост си прават каквото решат. Карбуратора е чистен, правени са какви ли не центровки, изпарителя е нов. Това което най-вече не мога да си обесня е каква е разликата когато колата работи на едно место и когато се движи по инерция изключена от скорост, та оказва такова влияние на оборотите и от къде идва този проблем. Редактирано 20 Май 2015 от Svetlana_t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k-1 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Отиди при някой добър газаджия да ти оправи притока на въздух. При мен това помогна. Стъпковото моторче читаво ли е?Виж при газаджиите в Горна баня до Италианския лицей или на ул. Кирил и Методий, след Опълченска посока Брегалница, от дясно големи сини врати. Май пишеше Стар газ, не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Измисли си някаква модификация на кутията на въздушния филтър (например маркуч извит назад) за да не се набива въздушната струя при движение директно във филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Отиди при някой добър газаджия да ти оправи притока на въздух. При мен това помогна. Стъпковото моторче читаво ли е?Виж при газаджиите в Горна баня до Италианския лицей или на ул. Кирил и Методий, след Опълченска посока Брегалница, от дясно големи сини врати. Май пишеше Стар газ, не съм сигурен.Дори незнам какво е стъпково моторче, къде се намира и как да го проверя, а за кутията има маркуч който е лепен защото явно е бил скъсан и се набива в една дупка при фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Ами ориентирай го този маркуч така, че да не гледа напред. В смисъл въздушната струя при движение да не вкарва принудително въздух в маркуча. Не е желателно (особено при работа на газ) да дърпа топъл въздух така, че да е по-далеч от изпускателния колектор. Виждал съм изпълнения, при които на същия този маркуч, посредством тиксо намалят сечението (затапваш с тиксото половината дупка на маркуча). Лично аз не одобрявам, защото така се "удушава" мотора, но казват, че имало ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Ами аз го изкарах преди малко от отвора където влизаше и го обърнах назад, заклещих го между едни маркучета точно до карбуратора и отвора сега му сочи към акумулатора, не съм тествала при по-висока скорост как ще е, но на едно место сега работи на 800 вместо 900-950 оборота. Ако държи така и при по висока скорост ще е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Само да не е много близо до акумулатора, в смисъл да може мотора спокойно да смуче. Според мен трябва да му оставиш разстояние поне два пъти диаметъра на маркуча. Това, че падат оборотите не е добре. Виж да не си пречупила маркуча или да е прекалено близо до преграда (акумулатора). Също ако смуче топъл (горещ) въздух не е добре, особено за газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Колеги, като не сте запознати по добре не пишете, тоя мотор е карбураторен и няма стъпково моторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Така, значи оказва си голямо влияние този маркуч, направих следния експеримент: запуших маркуча, угасна веднага, след това го запуших частично почна да се мъчи и да падат оборотите, после духнах в отвора и отново угасна. Сега съм го оставила в свободно положение смисъл да не влиза самия маркуч в отвора и е малко от малко по добре. Държи на моменти 800 на моменти 900 оборота, а в движение пак падат, но не чак толкова и по рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 А бе я качи една снимка на този маркуч, че вече се съмнявам за какво говорим след това: после духнах в отвора и отново угасна.Наистина не съм запознат с мотора и разположението на елементите му. Над карбуратора евентуално имаш кутия на въздушния филтър. Тази кутия има един отвор с диаметър около 60-70 мм. през който върви основния въздушен поток. Този отвор евентуално е свързан с маркуч, който или е изнесен отпред на маската или е забит в изпускателния колектор (обикновено се мести ръчно според сезона). Та за това говоря аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Ето снимки на самия маркуч, как стои в момента и преди как стоеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Да за този маркуч говоря. От снимките не става много ясно в какво положение си го позиционирала, но ми се вижда прекалено близо до ламарините. Пробвай как ще работи колата, ако маркуча изобщо го няма. По снимки от нета видях, че има още един подобен маркуч (от алуминиево фолио), който отива на изпускателните тръби. Ако го има при теб махни и него и виж как ще се държи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Махнах го, без него ситуацията е следната: Спускане в права отсечка-между 800 и 900 оборота мени ги. В ляв завой-950 оборота бетон. В десен завой обаче падат до 600 и играят. Пробвах и да го местя маркуча след като пак го сложих, но за сега най добре ми се струва, когато е в свободно положение, а не заклещен някъде, но и да не е в дупката предназначена за него както съм карала до сега. В такова положение държи около 800 оборота, на моменти качва и до 900, но пък поне при спускане и най вече в десен завой не падат чак толкова и не всеки път падат, смисъл такъв, че държи през повечето време около 800 и не във всеки завой падат както без маркуч или както когато маркуча беше преди да го размърдам. Не е кой знае какво, но поне се надявам да не ми гасне с висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Тези тестове на газ ли бяха? Трябва да се тества и на двете горива. Казвали са ми, че имало значение как е ориентиран изпарителя спрямо посоката на движение. Аз лично не го приемам това. Не каза имаш ли втори маркуч към изпускателния колектор? Виждам една "джаджа" - предполагам е някакъв термостат, който превключва откъде мотора да смуче въздух. Интересно, че има някаква тръбичка, която прилича на вакуумна. Нямам идея каква е функцията на този вакуум там и какво управлява. Термостата би следвало да се управлява от температурата на постъпващия въздух. Ако ти се играе може да го демонтираш въпросния термостат, а вакуума го затапваш. Хубаво и някой колега, който е запознат с въпросния мотор отблизо да се включи. П.П. Моят съвет е винаги да си на някоя предавка. Не виждам смисъл при 80-100 км/ч да изключиш от скорост. Ако идеята е икономия на гориво, повярвай ми разликата е нищожна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Все пак защо не погледнеш и тампона под карбуратора в какво състояние е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Тези тестове на газ ли бяха? Трябва да се тества и на двете горива. Казвали са ми, че имало значение как е ориентиран изпарителя спрямо посоката на движение. Аз лично не го приемам това. Не каза имаш ли втори маркуч към изпускателния колектор? Виждам една "джаджа" - предполагам е някакъв термостат, който превключва откъде мотора да смуче въздух. Интересно, че има някаква тръбичка, която прилича на вакуумна. Нямам идея каква е функцията на този вакуум там и какво управлява. Термостата би следвало да се управлява от температурата на постъпващия въздух. Ако ти се играе може да го демонтираш въпросния термостат, а вакуума го затапваш. Хубаво и някой колега, който е запознат с въпросния мотор отблизо да се включи. П.П. Моят съвет е винаги да си на някоя предавка. Не виждам смисъл при 80-100 км/ч да изключиш от скорост. Ако идеята е икономия на гориво, повярвай ми разликата е нищожна. На газ бяха тестовете, втори маркуч не видях да има. Мисля да сменя самата кутия с маркуча или поне само маркуча защото е облепян с тиксо и може да пропуска от някъде.Все пак защо не погледнеш и тампона под карбуратора в какво състояние е.Доколкото знам е сменян, има леки цепки по него. Бяха ми казвали, че ако е заминал се познавало като размърдаш кутията на филтъра и започне да мени обороти. Нямам такъв проблем. Редактирано 23 Май 2015 от Svetlana_t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Виж тампона под карбуратора. Ако го прави на бензин и газ е това. Запалваш я и работи стабилно на празен ход на място. Започваш да буташ въздушният филтър във всички посоки. Ако се променят оборотите си за тампон под карбуратора. В движение , ако правиш завой или рязко спираш е възможно пак да падат оборотите. Маркуча за въздух, си го вкарай в калника, това не ти е проблем. Алуминиевият маркуч, който е къс и отива в колектора е за подгряване на въздуха , когато е студено. Той също няма отношение. Газаджиите много обичат да блокират клапата за приток на горещ въздух, защото ако тя не работи, коректно се вдига разхода. Аз от няколко дни имах проблем - при изключване от скорост падаха оборотите на около 500- 600. Смених филтъра на газовият клапан / за една година имаше доста боклуци / . Не се оправи. Развих жигльора или иглата за празен ход на изпарителя / BRC ET 90 / беше малко почерняла. Изчистих я с фина шкурка , завих я обратно и колата е перфектна, след като си нагласих оборотите на празен ход. Това се получава ако се пали и кара само на газ. Аз това го правих от около един месец и малко. Иначе винаги паля на бензин, но реших да правя малко икономия. Виж някой вакум маркуч също да не смуче въздух. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Аз също рядко паля на газ, но преди мен човека който е карал тази кола 3 години не беше включвал на бензин и беше страшна работа. Иначе изпарителя ми е нов на има няма 2000 км, а като спомена вакумите, сега се сещам, че като ги гледах, мисля че 3 вакумчета бяха, две от които маркучетата им отиват към едно зелено кръгло незнам какво е. А 3тото вакумче на изхода му няма нахлузен маркуч. Незнам дали трябва да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 До колкото си спомням, трябваше да има навсякъде маркучи това зеленото. Не трябва да имаш не затапени вакуми. Ако си Близо до Надежда може да минеш, да я погледна днес. Мембраните на изпарителя омекват до около 1000 км и се налага малка корекция. Аз не съм майстор, а любител, ма може да разбирам повече от някои майстори. Как е кода на двигателя по големият талон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 SF е кода, за другата седмица съм се разбрала с един да я види най малко да измисли как ще е най добре да застопори маркуча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 (Редактирано) Кой маркуч ще застопорява? Този широкият от въздушният филтър влиза в калника. Насрещният въздух не оказва влияние , за разлика от при други автомобили. Желая ти успех! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Потърси в интернет има картинка с вакумите кой къде отива и ще намериш къде да закачиш откачения маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Насрещният въздух не оказва влияние , за разлика от при други автомобили.Ако си прочел цялата тема, щеше да разбереш, че оказва влияние. Също така съм убеден, че топлия въздух не е желателен, особено при работа на газ. Може би има смисъл при работа на бензин, докато загрее мотора. Към колежката: трябва да установиш дали проблема е само на газ или и на бензин се проявява. Изпарителя успоредно на посоката на движение ли е ориентиран? Какъв е изпарителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) След като казваш колега, и разбираш и имаш подобен автомобил. Чети си колкото искаш, но ти прочети предното ми изречение - да го мушне в калника. Защото при мен , този въздуховод влиза в калника и всичко е перфектно. На предната ми кола оказваше влияние и го бях обърнал в посока към купето. И ако си мислиш , въпреки , че по книгите го пише - значението на посоката на изпарителя, мога да ти покажа автомобил с поставен по най - кретенският начин от БРЦ България, без да създава никакви проблеми. Жив и здрав да си! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlana_t Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Ако си прочел цялата тема, щеше да разбереш, че оказва влияние. Също така съм убеден, че топлия въздух не е желателен, особено при работа на газ. Може би има смисъл при работа на бензин, докато загрее мотора. Към колежката: трябва да установиш дали проблема е само на газ или и на бензин се проявява. Изпарителя успоредно на посоката на движение ли е ориентиран? Какъв е изпарителя?На бензин също падат понякога, но не както при газта. На бензин си падат по рядко мисля, че като катера стръмен баир и после като спра падат за малко и се оправят. Изпарителя е турски монтиран е до левия калник ще кача снимка по-късно.След като казваш колега, и разбираш и имаш подобен автомобил. Чети си колкото искаш, но ти прочети предното ми изречение - да го мушне в калника. Защото при мен , този въздуховод влиза в калника и всичко е перфектно. На предната ми кола оказваше влияние и го бях обърнал в посока към купето. И ако си мислиш , въпреки , че по книгите го пише - значението на посоката на изпарителя, мога да ти покажа автомобил с поставен по най - кретенският начин от БРЦ България, без да създава никакви проблеми. Жив и здрав да си! Цитиране на предходно мнение!Не мога да разбера точно къде в калника да го застопоря, никъде не виждам отвор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване