Jump to content

Странен проблем с обороти


Svetlana_t

Recommended Posts

Четете бе хора. Колежката и без маркуч е карала.

Разправят, че имало значение, как е ориентиран изпарителя, спрямо посоката на движение. Лично аз не съм наблюдавал подобен ефект(4-5 BRC_та и едно Tartarini).

Според мен, най-вероятно мотора смуче въздух отнякъде. Възможно е и някакъв електрически проблем, но не съм запознат с управлението на мотора така, че не мога да бъда полезен.

Има ли втвърдяване на педала на спирачката, след престой на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай пак да уточним. При работа на газ оборотите играят в завой и при по-висока скорост.  При същите условия на бензин играят ли? Не ми стана ясно, кога играят оборотите на бензин. Едва ли катериш баира на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това което исках да кажа е, че на бензин падат при различни условия, а това за баира имах предвид, когато катера една стръмна улица близо до нас и като спра пред нас почти винаги падат (на бензин), и след около половин минута работа на празен ход обикновено докато отвора вратата на гаража ги стабилизира. Понякога падат и при условията при които и на газ, но по рядко се случва. Но определено има разлика кога падат на газ и кога на бензин. Може както един колега спомена и от някъде другаде също да посмуква въздух. Също сега се сещам да добавя, че когато е студено е по-лошо.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на темата си помислих, че имаш проблем само, когато си на газ и с по-висока скорост. Сега разбирам, че не е точно така. Явно проблема е комплексен. От къде смуче въздух мотора е от значение, но има и още нещо не наред. На работещ мотор се опитай да размърдаш всички вакууми и отдушници. Ако започне да променя оборотите огледай внимателно въпросния елемент. По-напред писа, че имаш някакъв липсващ маркуч. Хубаво е някой колега, при който всичко си е на мястото, да качи снимка да видиш какво ти липсва. С плочка ли е газовата (къде е плочката - между филтъра и карба или преди дросела)? Регулирането на газовата как е правено - на газ анализатор или на слух?

Факт е, че слагането (и карането) на газ разказва играта на карбуратора. Опита ми с карбураторни мотори е, че след слагането на газ, на бензин има известни проблеми, но на газ са работили добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С плочка е. Плочката се намира точно под кутията на филтъра отгоре на карбуратора. В нея влизат два маркуча които ми е направило впечатление, че нямат стягащи скоби и могат лесно да се изхлузят (хлабави са). Също сега се сещам, че когато взех колата имаше при филтъра една метална пластина, която мисля служеше за намаляване на притока на въздух. Тя беше нахлузена на трите метални пръчки на които се нахлузва и самата кутия на филтъра. Аз я махнах защото с нея харчеше страшно много бензин. Регулирането е правено и на анализатори и на слух на поне 3-4 места. Веднъж така я бяха регулирали, че дори от вънка не се чуваше колата като работи, но и тогава не държеше едни обороти, само че тогава не обръщах толкова внимание и не ме дразнеше толкова. Мисля че тогава варираха между 600 и 800 и май не зависеха от скоростта. Поне не помня да ми е гаснела.  След време в един сервиз след смяна на кабели и свещи май се беше оказало, че делкото не ми беше зацепено. Друг майстор пък ми беше казал, че е дадено изключително голямо предверение за газ и го бил върнал малко. Скоро сменях ангренаж и ролка, както и ремък на алтернатора. Имала съм и проблеми с тоците. Имаше един нагорял кабел зад километража. Бушоните пък нямаше един който да си отговаря на амперите. В легло за 5А бушон имаше 20А. Но си ги наредих по схемата, сега са добре. Също има и около карбуратора 1-2 нагорели кабелчета, които пък въобще си нямам на идея за какво служат, има и някаква букса която си седи изключена и не виждам дали изобщо някъде има место за нея. Буксата е същата като тази която влиза в датчика за температурата който е на тройника. Предишния собственик пък ми беше казвал, че водната помпа трябвало да се смени, защото когато бил дръпнал някакъв маркуч от нея, вместо да пръскало яко вода от нея, то едва едва цикало. И в интерес на истината парното и е доста слабо на тая кола и на 1ва и 2ра степен духа еднакво силно, било то парно или само вентилатора. Друго което ми идва на акъла е, че имаше и някакъв проблем преди с ангренажния ремък и харчеше яко, но няколко пъти го правиха и накрая го смених. Това е абсолютно всичко което се сещам.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Малий! Така се чуствах като взех от братчеда Б3-то... После налях доста пара в таз кола и я продадох за без пари в слънчево състояние. От предходният пост придобих впечатление, че има доста малки проблемчета, половината от които са решени някак си... Нека майсторите в този форум да си предложат услугите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...