kenwood2 Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Здр. на всички.След доста мъки да си оправя модула (meta system m320) за централното заключване днес ми писна и го изхвърлих в коша. Сега съм решил да си взема нов модул с който да си контролирам отключването и заключването на вратите. Въпроса ми е какъв да взема ,че на пазара има от 20лв до 200лв+++. Някой може ли да сподели впечатления от някое моделче и от къде може да се закупи евентуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Снощи разгледах моделите на бг. пазара но ми изглеждат много зле :Д това или това как ви се вижда?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Колеги днес купих този модул HS-886C . До тук добре ,но имам няколко питания относно схемата която ми дадоха с модула и самите изводи на модула. Ще приложа снимки и дано някой може да ми разясни малко някои неща. Значи схемата на новия модул е тази ,но когато се сравни с модула на живо има разминаване (модула снимка) . На модула има една синя жица която на схемата не фигурира никъде? Другото което не мога да зацепя е тази бялата по схемата ACC жица за какво точно служи? До тук с новия модул горе долу ще се пооправя ,но сега идва проблема който ми създава стария (meta system m320) ,значи понеже е някой италянец го е сложил на супер достъпно място и като да не повярвате е оставил дълги кабели ,ще се опитам да включа новият там направо за кабелите от стярия. Но сега идва проблема ,в интернет намирам само 1 схема коя жица какво прави на този модул... и тя е на някакъв език който не мога да разбера нищо даже и с гоогле преводача. Старият модул има 12 жици но 3 от тях не са свързани с нищо. Схемата която съм намерил е тази . Може ли някой да ме ориентира горе долу по тази стара схема какво става ,или да слизам долу със секачките и да пробвам какво изчезва като срежа жицата :Д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Синята свободна жица вероятно е антената - остава висяща. ACC не е много ясно описана но предполагам че е за тайно ключе с което да деблокираш алармата ако се прецака нещо.Схемата вероятно е на холандски и е доста ясна. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Антената е от горния край на модула с отделна черна жица. Значи въпросната синя още и се търси приложение. За схемата ,ще опитам да я преведа още един път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Езика се оказа датски - rød sort gul hvid blå , red black yellow white bluestel = шаси (черно)taending = +контакт Синята жица по схема е "Trunk" - немали са черно/червена. Жиците на схемата отговарят на реда на куплунга. Вече всичко трябва да е ясно. Редактирано 26 Май 2015 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 27 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Мерси колега. Още нещо да попотам. Значи тази teanding +контакт в новата схема къде се връзва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 +Контакт мисля се води клема 15. Има напрежение при запален двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 27 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 grizzly Благодаря ти много! Поставих модула без много проблеми и работи без забележки. Само това АCC остана неразбрано ,но предполагам се връзва за + Контакт (имам такава жица когато колата работи по нея има 12волта) когато двигателя работи да спира работата на модула? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Да, ACC е за + контакт. Може би заключва вратите след запалване на двигателя. Пробвай и виж какво прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 27 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Ще пробвам ,но когато ми остане малко свободно време да запоя кабелите както трябва ,а не вързани с голи ръце. Блягодаря ти отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 6 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 Acc се оказа точно както колегата по горе писа (на контакт заключва вратите). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 Вземи го разкарай щом ти заключва вратите на контакт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Да не го вързах ,стори ми де доста глупаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_sag Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Колега,темата е малко старичка,но да попитам доволен ли си от модула,добре ли работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 28 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Все още работи без никакви проблеми ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_sag Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 При мен не работи дистанционното на ключа за отключване и заключване и обмислям слагането на такъв модул. Към комфорт модула ли се свързва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване