Jump to content

Свирене (скърцане) на задните спирачки при ниска скорост


dmilush

Recommended Posts

Здравейте,
 
Сложих нови дискове и накладки (керамични) АТЕ.
2-3 седмици по-късно почнаха да свирят (по-скоро скърцат) когато:
1. Са студени
2. Тръгвам и карам с ниска скорост
3. По-често и силно скърцат когато завивам, но понякога и без да завивам
4. Без да съм натиснал спирачка.
Въпросът ми е дали може да се оправят (да покарам така известно време) или да ходя при майстор?
Други опции?

Благодаря 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че скърцането ти идва от накладките? Защото има много чест проблем със скърцането, който идва от тампоните на стабилизиращата щанга, които скърцат като се изпекат. Полей ги с вода и ще разбереш дали са те. А ако си сигурен, че скърцането ти идва от накладките, не можеш да направиш нищо, освен да ги смениш с нови ако те дразнят ;)

Редактирано от Gorad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой и как е слагал накладките? Използвана ли е подходяща смазка от задната страна?

Това че свирукат без дори да си натиснал спирачките ми говори за контакт с дисковете, което не е нормално.

Какви са дисковете? Сигурен ли си, че не си сложил накладки менте...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой и как е слагал накладките? Използвана ли е подходяща смазка от задната страна?

Това че свирукат без дори да си натиснал спирачките ми говори за контакт с дисковете, което не е нормално.

Какви са дисковете? Сигурен ли си, че не си сложил накладки менте...?

Смених и дискове и накладки в един сервиз, при хора които си разбират от работата, досега не съм имал проблем с тях.

И дисковете и накладките ги смених в комплект, оригинални АТЕ са (от Германия).

И дискове и накладки са нови,

итересното  че в началото бяха ОК и след 2-3 седмици проскърцаха, като беше доста дъждовно по това време.

Не е слагана каквато и да е смазка от задната страна. Може ли в това да е проблем?

Сигурен ли си, че скърцането ти идва от накладките? Защото има много чест проблем със скърцането, който идва от тампоните на стабилизиращата щанга, които скърцат като се изпекат. Полей ги с вода и ще разбереш дали са те. А ако си сигурен, че скърцането ти идва от накладките, не можеш да направиш нищо, освен да ги смениш с нови ако те дразнят ;)

Да, сигурен съм че е от накладките. Интересно е дали като се поизтрият ще спрат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не е от това спрямо описанието то, но на сухо не се слагат накладки! От там също може да скрибуца.

Надявам се са те предупредили и че първите 50-100 км трябва да ползваш спирачките нежно, без никакво рязко спиране...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си, дали не ти "задържа" колело. Покарай на магистрала примерно и след известно време спри и пипни колелата едно по едно. Ако имаш задържащо колело, направо ще ти залепне пръста на него (или ще е осезаемо по-топло от другите).


Буталата на задните цилиндри са на винтове, заради механизма на ръчната спирачка. При смяна на задни накладки, се ползват специални скоби, с които се прибират буталата. 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси колега, правих го това ореди няколко дни и горе-долу бяха еднакво затоплени всички дискове.

Нищо чудно да е от калпава смяна. Като се замисля, имаше там един чирак дето (докато го видим) ми смени единия заден диск и накладка

докато е дръпната ръчната :stupid: Направо бях бесен, но ме увериха че не било проблем. Дано не са ми направили голяма беля. Ужас, сугурно сам щях да го сменя по-добре, поне щях да внимавам...

Цитиране на предходно мнение! .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не е от това спрямо описанието то, но на сухо не се слагат накладки! От там също може да скрибуца.

Надявам се са те предупредили и че първите 50-100 км трябва да ползваш спирачките нежно, без никакво рязко спиране...?

Не бяха, но мерси за предъпреждението. Другия път ще знам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

По принцип никога не съм имал проблем с тях (отдавна ходя там), но този път ме разбиха.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за резила е вярно,а за скърцането варианти много,според мен водачи е едното,другото че скърцат в завой да се види за луфт в главината съчетано със запекли водачи е кофти звук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се получава на предно ляво колело- всичко е ревизирано,маркучите са нови но си го има това търкане на накладките в диска,но е леко и диска не грее,като се натисне леко спирачка и спира пуснеш ли пак се чува,остава да видя за луфт в главината,получава се при топло време,зимата го няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките на АТЕ на гърба имат уплътняваща лента 3М. Като ги слагах моите питах в сервиза дали смятат да слагат нещо за уплътняване отзад и ми казаха, че по-хубавите накладки си имат. Като видях, че е 3М експериментаторския дух надделя и реших да пробвам дали ще свърши работа таз тънка лепенка :hilezh: Учудващо, но след първите 100км не съм ги чул да скръцнат нито веднъж(вече 5000км). Да видим дали и докрая на живота им ще е така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дали ролята на тази лента е да уплътнява или е за залепване на накладката към апарата и да се връща заедно с него  а не накладката да си се клати между диска и апарата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...