Jump to content

Парно на А6


D A6

Recommended Posts

Искам и аз да попитам :

При пускане на климатроника при ниски обороти на двигателя се усеща едно "товарене" на двигателя.

При натискане на "Econ" или "*" това товарене си остава и изчезва едва като намаля оборотите вентилатора на климатроника до минимум т.е. изключвайки го.

Каква е логиката това да е така ??

Защо трябва да ми се пуска компресора докато аз искам да ползвам само "топлото" на двигателя и перката на вентилатора за да го вкара в купето ??? :D

А може и това да е единичен случай само при мен . Когато купих колата си имаше - и още си я има , някаква интервенция по кабелите водещи до вентилатора на климатроника (някакви жици излизащи от реле което се намира в блока за релета при двигателя и свързани към оригиналните жици на климатроника)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб е нарисувана снежинка. На панела на климатроника в ляво най-долния бутон.

Е' го с ECON-a:

http://www.autoblog.com/media/2006/03/Audi-S4-HVAC.JPG

http://www.usedcamerabuyer.com/digital-cam...sole_front1.jpg

Е' го без:

http://www.autoecu.com/userimages/96A4HAC.jpg

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...