Val

Members
  • Content Count

    454
  • Joined

  • Last visited

About Val

  • Rank
    User
  • Birthday 11/20/1958

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.0 115

Контакти

  • AIM
    0
  • MSN
    0
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Автомобили, музика

Recent Profile Visitors

2,616 profile views
  1. Виж обявата и ако те интересува, звънни, ще се разберем ! https://audibg.com/forum/index.php?/topic/205936-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-5112/&tab=comments#comment-3028417
  2. След като презапоиха евентуални студени спойки по таблото, проблема си остана. Прави го когато си поиска. Някой да знае от кой модул се подава сигнала за оборотомера, защото сигурно там е проблема.
  3. Колеги, къде може да се е бъгнала колицата ? Изведнъж започна да играе оборотомера от 0 до 4000 и обратно и като спре на нула светва и лампата на маслото. Като се отлепи от нулата и изгасва. По някое време светват всички лампи по таблото както когато дам контакт, с тази разлика, че колата си работи съвсем нормално. Дали нещо компютър се ебава ? Моля ви се дайте предположения за диагноза!
  4. Колеги , става дума за шайбата на коляновия вал, най-външната която е от две части и се натяга ремъка с едни пластини. Дайте съвет от къде да потърся, че нова не намирам. Били спрени от производство. Колата е А6 С4 , ABK двигател.
  5. Колеги, появи се проблем с оборотомера. Започна стрелката му да се движи произволно от 0 до 7000 и в един момент застава на нулата и в този момент светва лампата за налягането на маслото. Някой може ли да препоръча някой майстор на електрониките по таблото, защото явно там нещо се случва. Благодаря предварително !!!
  6. Колеги, сверих номерата и се оказа, че са ми набутали дясно вместо ляво рамо, както предполагахте! Успях да го сменя и нещата са съвсем други! По този повод искам да се ивиня на колегата Lup4o, че го обвиних несправедливо, че подвежда колегите!!! Прави сте нещата са идеални и пасват. Който може да си намери да слага смело, че трудно се намират ляви рамена!!! Успех !!!
  7. Точно този е номера на лявата чистачка от С5. Ще го сверя довечера и ще пиша.
  8. Когато го купих, момчето изрично ми каза, че е шофьорската. Ето и малко снимки. Много ми е странно!
  9. Това, което пиша е защото съм го изпробвал на моята С4 и на практика това се получава и то с пера 53 см. Ще го снимам и ще ви го покажа. Като се сложат рамената едно до друго, видимо това от С5 е значително по-дълго от това на С4-ката и съответно перото в най-горно положение излиза извън стъклото с толкова, колкото е по-дълго рамото. И аз много бих се радвал да ми паснеше без проблем но уви. Как при вас е идеално просто нямам обяснение. Съжалявам момчета, не се заяждам, но лошото е, че при мен просто не се получава!
  10. Lup40, не подвеждай колегите ! Чистачката от С5 изобщо не става. Рамото е по-дълго с повече от четири сантиметра и в горно положение "чисти" покрива. И понеже е право по цялото си протежение, лежи косо, а не като оригиналната, успоредно на основата на стъклото. Колеги не се подлъгвайте!
  11. Колега, провери клапанчето на рейката на инжекциона /намира се отпред на рейката/. В него влиза едно тънко маркуче.Когато се спука мембранката му, като загасиш двигателя и през нея продължава да пропуска още гориво и я дави. И на мен така ми правеше и се оказа там проблема. Лесно се сваля, като се изтегля едно ката зегерка /както са закрепени и датчиците за температурата на антифриза/ и като го свалиш отвътре трябва да е сухо. Опитай и да го надуеш с уста откъм накрайника за маркучето.
  12. При мен при пускане на вентилатора, независимо дали е парно или клима, се чува при по-ниски обороти един звук като щурче. Чува се само вътре в купето и не постоянно засега. Ако и при тебе е така, предполагам, че оста на вентилаторчето малко бие и все едно закача някъде по пластмасите до него. Предполагам, че работата по подмяната е свързана с демонтаж на доста неща по таблото и още не мога да се престраша.
  13. Много ти благодаря колега! Искам да ги свалим при боядисване на тавана, така че конзолките могат да си останат.
  14. Колеги, някой знае ли как се свалят двете надлъжни лайсни на покрива на А6 С4 Авант. Надявам се не се налага сваляне на тавана отвътре. Благодаря предварително !!!