-
Мнения
454 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Val's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Виж обявата и ако те интересува, звънни, ще се разберем ! https://audibg.com/forum/index.php?/topic/205936-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BC-%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-5112/&tab=comments#comment-3028417
-
Много ти благодаря, колега !
-
След като презапоиха евентуални студени спойки по таблото, проблема си остана. Прави го когато си поиска. Някой да знае от кой модул се подава сигнала за оборотомера, защото сигурно там е проблема.
-
Колеги, къде може да се е бъгнала колицата ? Изведнъж започна да играе оборотомера от 0 до 4000 и обратно и като спре на нула светва и лампата на маслото. Като се отлепи от нулата и изгасва. По някое време светват всички лампи по таблото както когато дам контакт, с тази разлика, че колата си работи съвсем нормално. Дали нещо компютър се ебава ? Моля ви се дайте предположения за диагноза!
-
Колеги , става дума за шайбата на коляновия вал, най-външната която е от две части и се натяга ремъка с едни пластини. Дайте съвет от къде да потърся, че нова не намирам. Били спрени от производство. Колата е А6 С4 , ABK двигател.
-
Колеги, появи се проблем с оборотомера. Започна стрелката му да се движи произволно от 0 до 7000 и в един момент застава на нулата и в този момент светва лампата за налягането на маслото. Някой може ли да препоръча някой майстор на електрониките по таблото, защото явно там нещо се случва. Благодаря предварително !!!
-
Колеги, сверих номерата и се оказа, че са ми набутали дясно вместо ляво рамо, както предполагахте! Успях да го сменя и нещата са съвсем други! По този повод искам да се ивиня на колегата Lup4o, че го обвиних несправедливо, че подвежда колегите!!! Прави сте нещата са идеални и пасват. Който може да си намери да слага смело, че трудно се намират ляви рамена!!! Успех !!!
-
Точно този е номера на лявата чистачка от С5. Ще го сверя довечера и ще пиша.
-
-
Това, което пиша е защото съм го изпробвал на моята С4 и на практика това се получава и то с пера 53 см. Ще го снимам и ще ви го покажа. Като се сложат рамената едно до друго, видимо това от С5 е значително по-дълго от това на С4-ката и съответно перото в най-горно положение излиза извън стъклото с толкова, колкото е по-дълго рамото. И аз много бих се радвал да ми паснеше без проблем но уви. Как при вас е идеално просто нямам обяснение. Съжалявам момчета, не се заяждам, но лошото е, че при мен просто не се получава!
-
Lup40, не подвеждай колегите ! Чистачката от С5 изобщо не става. Рамото е по-дълго с повече от четири сантиметра и в горно положение "чисти" покрива. И понеже е право по цялото си протежение, лежи косо, а не като оригиналната, успоредно на основата на стъклото. Колеги не се подлъгвайте!
-
Колега, провери клапанчето на рейката на инжекциона /намира се отпред на рейката/. В него влиза едно тънко маркуче.Когато се спука мембранката му, като загасиш двигателя и през нея продължава да пропуска още гориво и я дави. И на мен така ми правеше и се оказа там проблема. Лесно се сваля, като се изтегля едно ката зегерка /както са закрепени и датчиците за температурата на антифриза/ и като го свалиш отвътре трябва да е сухо. Опитай и да го надуеш с уста откъм накрайника за маркучето.
-
При мен при пускане на вентилатора, независимо дали е парно или клима, се чува при по-ниски обороти един звук като щурче. Чува се само вътре в купето и не постоянно засега. Ако и при тебе е така, предполагам, че оста на вентилаторчето малко бие и все едно закача някъде по пластмасите до него. Предполагам, че работата по подмяната е свързана с демонтаж на доста неща по таблото и още не мога да се престраша.
-
Много ти благодаря колега! Искам да ги свалим при боядисване на тавана, така че конзолките могат да си останат.
-
Колеги, някой знае ли как се свалят двете надлъжни лайсни на покрива на А6 С4 Авант. Надявам се не се налага сваляне на тавана отвътре. Благодаря предварително !!!