Jump to content

Уред за водата


Rad0

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам следния проблем : Уреда за водата не ми показва вярно (често забива на 130 градуса и там си стои дори на изключен двигател, друг път седи преди 90 и като изключа трети 5-10 секунди и се връща в начално положение) .

Разни майстори разни преложения получих и незнам какво да го правя защото странни звучаха . Споделям какво майсторите предлагат :
- Хеед 91  правиха адаптация, мърдаха стрелки и казаха че сигурно е механичен проблем

- Иво - гуру на компютърната диагностика ме прати за табло втора употреба, което щял да смени таблото докато колата работи и после да обучи ключове имобилайзери и прочие (да ама таблата са сигурно над 6-7 модела и масово с изгоряли пиксели и ...)

- Квартален майстор - "Абе дай да изкарам през парното един допълнител уред за водата и да си караш"

Някой да е брал такива тръни и да знае как се излиза от водата сух ?

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, в някой от изброените сервизи се сетиха да погледнат температурните сензори на колата, какви стойности дават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Е па нема ли да кажеш кво си караш,че треа боб да фърляме........ :wall:

Прав си колега забравих да спомена, че колата е Б6 ALT двигател (2000 бензин) , въпреки че  не виждам от какво значение е за теб .

Таблото е стандартно (не цветно) без допълните уреди волтметър и манометър за маслото . Все още с всички работещи пиксели.

Температурните датчици в Хеед казаха че са изправни и проблема е "в часовника за водата" .

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя темата с интерес, щото съм на същия хал, май някой беше писал за смяна на някакво съпротивление в таблото, но не знам дали беше за Б6

...при мен в 99% от случаите показва вярно, въпроса е , че един път тръгне, а 3 пъти не иска. Датчика го смених първи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kокега преди време карах един сеат който имаше същия проблем със трелките. Работят и правят каквото си искат и когато си пожелаят. (става въпрос за скоростомера и оборотомера). Дни наред проверявах кабели и спойки по таблото и тн. Резултат 0. Един ден обаче реших да стигна до дъно. Разглобих инструменталното табло за сетен път и стигнах до моторчетата който движат стрелките. Разкапсоловах моторчето и ,що да видя някакво пластмасово зъбно колело прикрепено към ротора (оста) и си превърта най спокоино. Следователно стрелките не работят. След две капки секундно лепило между зъбното колело и ротора всичко се оправи. До ден днешен работят без проблеми. Моят съвет е ако не ти пука какво ще излезне от таблоти разглабяй и търси проблема. Най-лесно е взимаш ново табло.

Пс. преди да отворя моторчето мериш д мултицет дали стига ток до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че стига ток до него щом мърда стрелките , но и с новото талбо не е толкова лесно защото масово са с изгоряли пиксели и сигурно ФИС-а ще трябва да се трансплантира от моето . Това не ме мъчи толкова колкото проклетото имо PIN и EEprom и скептицизма ми че има кой да ги направи като хората ...
Ще му изкарам една колонка с волт метър вода и манометър за маслото да си мислях хората че неземен турбо тръц има под капака и ще си пердаша с асматика ми се струва ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше Запад леко ме отрязаха : "Коли с газова не им правим диагностика "
Имам и лош опит как 2 месеца неуспяха да ми направят резервен ключ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги намерих табло на което още не са му изгорели пикселите , но е цветно и се чудя дали е възможно да се мине от обикновенно (монохромно) към цветно без големи драми и ако някой го правил да препоръча кадърен майстор ще съм благодарен :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намираш табло,което се продава на части.Взимаш вътрешната част с манометъра за темп.на водата,която върви заедно с циферблатите и манометъра за горивото и правиш рокадо с твоите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...