Jump to content

Компресора на климатика не зацепва


MyAngel

Recommended Posts

Колеги, компресора на климатика ми не зацепва. Първо си мислех, че няма фреон и ходих да го заредят, там му направиха диагностика(с някаква машина) и установиха, че няма течове по системата и го допълниха. Всичко хубаво, но компресора пак не иска да се включва. Като му подам + и го включа принудително си работи, но вкарва в купето въздуха отвън без да го охлажда. Клапата за топло-студено се мести при смяна на температурата. Оставих го да работи в принудителен режим и забелязах, че радиатора отпред е загрял само в едната си част(доколкото знам, трябва да не може да се пипне). А относно двете тръби, които влизат в купето, не трябва ли едната да стане много студена. При мен не изстива. Давайте предложения какво може да е - датчици, филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм си вкъщи, колега. Добре, не трябва ли да охлажда независимо показанията на датчиците, като е пуснат принудително. Все ми се струва, че някъде има нещо запушено и не върти фреона. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е нещо по токовете някой прекъснат кабел примерно.Аз имах същия проблем двете кабелчета на компресора се бяха протрили и дали на късо впоследсвие е изгорял бушона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Добре, не трябва ли да охлажда независимо показанията на датчиците, като е пуснат принудително.

Не е задължително, я капилярка запушена, я клапан пропуска, я компресор думнал, ти пак си го принуждавай.

 

Извинявам се за въпроса, но през Vag-COM ли се проверяват грешките или през управлението на климатроника. 

И през двете, най-достъпно и лесно е през климатроника, но само за справка и то не за всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.klimatik.org/articles.php?article_id=69  - капилярка.

В компресора има клапани, осигуряващи нагнетяването на хладилния агент, пластинчати, сферични, един да е компрометиран и нищо не баца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тръбата която минава до филтъра на купето(тази с клапана),в ляво от акумулатора.Тази капилярна тръбичка представлява един филтър с много ситна мрежичка и не трябва да има твърди частици вътре иначе компресора си е тръгнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги, драмата с климатика продължава. Смених дехидратор и капилярката, климатика пак не зацепва. Пълен е с фреон и няма течове. На ваг ком пише, че налягането е ниско. Къде се намира този датчик за ниско налягане?

Редактирано от MyAngel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ще се наложи да се точи. Провери си кабелите които влизат в него да не са прекъснати (моите и четирите бяха скъсани). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години и на мен не искаше да ми се пусне компресора на климатика, та проблема се оказа самия панел за управление. Смених за 100 лева панела и вече се пускаше компресора

Sent from my D6603 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...