MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Колеги, компресора на климатика ми не зацепва. Първо си мислех, че няма фреон и ходих да го заредят, там му направиха диагностика(с някаква машина) и установиха, че няма течове по системата и го допълниха. Всичко хубаво, но компресора пак не иска да се включва. Като му подам + и го включа принудително си работи, но вкарва в купето въздуха отвън без да го охлажда. Клапата за топло-студено се мести при смяна на температурата. Оставих го да работи в принудителен режим и забелязах, че радиатора отпред е загрял само в едната си част(доколкото знам, трябва да не може да се пипне). А относно двете тръби, които влизат в купето, не трябва ли едната да стане много студена. При мен не изстива. Давайте предложения какво може да е - датчици, филтри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Пусни грешките на климатроника, да видим какво казват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Не съм си вкъщи, колега. Добре, не трябва ли да охлажда независимо показанията на датчиците, като е пуснат принудително. Все ми се струва, че някъде има нещо запушено и не върти фреона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Извинявам се за въпроса, но през Vag-COM ли се проверяват грешките или през управлението на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgidoykov Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Може да е нещо по токовете някой прекъснат кабел примерно.Аз имах същия проблем двете кабелчета на компресора се бяха протрили и дали на късо впоследсвие е изгорял бушона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 6-7 бушона отговарят за климатика всичките са проверени и работещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Добре, не трябва ли да охлажда независимо показанията на датчиците, като е пуснат принудително.Не е задължително, я капилярка запушена, я клапан пропуска, я компресор думнал, ти пак си го принуждавай. Извинявам се за въпроса, но през Vag-COM ли се проверяват грешките или през управлението на климатроника. И през двете, най-достъпно и лесно е през климатроника, но само за справка и то не за всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Компресора беше 1 нещо, което смених и проблема пак си остана. Дай малко повече инфо за тази капилярка и този клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 http://www.klimatik.org/articles.php?article_id=69 - капилярка.В компресора има клапани, осигуряващи нагнетяването на хладилния агент, пластинчати, сферични, един да е компрометиран и нищо не баца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 (Редактирано) Къде се намира тази капилярка? Смених компресора с друг и все същата работа Редактирано 8 Юли 2015 от MyAngel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Къде се намира капилярката, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 В тръбата която минава до филтъра на купето(тази с клапана),в ляво от акумулатора.Тази капилярна тръбичка представлява един филтър с много ситна мрежичка и не трябва да има твърди частици вътре иначе компресора си е тръгнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 8 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Благодаря, колега! Вече я поръчах и ще я сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Трябва да се източи фреона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 9 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Да, знам. С едното ще сменя и дехидратора да видя дали ще се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 14 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Колеги, драмата с климатика продължава. Смених дехидратор и капилярката, климатика пак не зацепва. Пълен е с фреон и няма течове. На ваг ком пише, че налягането е ниско. Къде се намира този датчик за ниско налягане? Редактирано 14 Юли 2015 от MyAngel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Има един датчик зад десния фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 14 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Това ли е този датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Колега, за смяната му трябва ли да се източва фреона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 За съжаление ще се наложи да се точи. Провери си кабелите които влизат в него да не са прекъснати (моите и четирите бяха скъсани). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamito Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Преди 2 години и на мен не искаше да ми се пусне компресора на климатика, та проблема се оказа самия панел за управление. Смених за 100 лева панела и вече се пускаше компресораSent from my D6603 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване