pegere Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Колеги търся тапи за егр клапана на афн Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 2 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Намерих от тукhttp://www.olx.bg/ad/zamestitel-egr-agr-egr-reys-payp-race-pipe-vw-bmw-land-rover-td5-arl-e-ID63chS.html#c3f40ddb35;promoted Ето го резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 На каква цена са двете тапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 4 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 (Редактирано) 27лв+ЕКОНТ Редактирано 4 Септември 2016 от pegere Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Много добре е станало ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Така ли ми се вижда или си откъснал едната шпилка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Много правилно си видял,сложих тапата за да не влизат стружки в колектора при ваденето на скъсаната шпилка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Ти си я разпробивал ли? Нямаше ли място да се завари една гайка и да пробваш да отвиеш отново? Мен от това ме е страх, че като гледам как хубаво са поръждясали и изпекли може да се получи същото.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Да разпробивах,това ми се видя по лесния начин с използването на инструмент за развиване на скъсани болтове и шпилки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 (Редактирано) Браво на теб! Пак късмет си извадил. Аз съм го предвидил, като се сещам за два варианта... Единия е, че мисля предварително да срежа вертикално гайката за да я отхлабя, примерно с това Редактирано 5 Септември 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Интересно,как ще го навреш това до гайката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Има такива по- малки на размер екстрактори, гайката е малка предполагам, че ще влезе. Поне се надявам да влезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 (Редактирано) Не го виждам този вариант,при положение че тръбата но ЕГР е на мястото си Гайката се развива с ключ N-12 https://suneuropa.com/product/3366/komplekt-za-izvazhdane-na-skasani-boltove-6br.html Аз използвах това Редактирано 5 Септември 2016 от pegere Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Не ми се стига до тези Гледал съм го и ми се видя, че има място да влезе режещия екстрактор... Благодаря ти за инфото, като премахнем egr-a ще пусна и аз снимки и информация. Само, че аз ще взема от оригиналните тапи. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Ще чакаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Вчера, в единствения почивен ден от миналата седмица се размърдахме и затапихме ЕГР-а не, че е много похвално Колата е А6, AVG, не е моята, това е колата за опити Както си мислех, така и стана, едната шпилка на изпускателния колектор се откъсна.... Предвидихме го и за това решихме да се отвие в сервиз разполагащ с нужните инструменти за изваждането на такава скъсана шпилка... Pegere още не съм си купил онези режещи екстрактори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване