Jump to content

knejata

Members
  • Мнения

    2493
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно knejata

  • Рожден ден 19.03.1982

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.9 TDI

Контакти

  • MSN
    нямам такъв
  • Website URL
    http://knejata.hit.bg
  • ICQ
    209339411
  • Yahoo
    нямам такъв
  • Skype
    sunny_m955

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София/Кнежа
  • Интереси
    Audi...

Последни посетители

6646 профилни разглеждания

knejata's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Аз лично не бих заложил на феродо, имал съм проблеми и с дикове и с накладки от тази марка. За накладки от тази марка можеш да разичиташ 100% на серията TQ, която не знам има ли я още на пазара...
  2. Никога не съм стигал до такова разглобяване. Ето този номер 8D0711303F мисля, че е оригиналния номер на лоста. Разгледай го в интернет. Тук нещо се е случило с този "зъб", според мен . Гледам, че втора употреба са около 15-20 лв.
  3. Проблема ти е в самия лост за ръчната спирачка, него огледай.
  4. Тия масла с удължен интервал за смяна, които се слагат мисля, че до това водят.
  5. Съветвам те да не караш колата докато не отстраниш проблема. По същата причина един такъв мотор вече замина... Закарай я някъде да я видят... При мен проблема дойде най- вече от изпозапушена маслена система а възможно и от маслената помпа. Симптомите бяха същите- падаше налягането! Както предполага Пламен може и износени лагери на вала да са.... Нека я видят някъде, не я карай...
  6. knejata

    Ръчна спирачка

    Най - вероятно тук се крие проблема,
  7. knejata

    Ръчна спирачка

    не, няма да стане с ВД, трябва си разглобяване на самия апарат.
  8. Не е сложно, но трябва да имаш прорязан ключ за да отвиеш спирачния маркуч безпроблемно, примерно такъв:
  9. При мен симптомите бяха следните: Видимо обтегача вибрираше повече от нормалното; От вибрацията се получаваше и едно леко бучене идващо от пластмасите (или от нещо друго) в моторния отсек, който се чуваше и леко в купето на около 1000..1000 и малко оборота. Когато мотора преминаваше през тези обороти винаги се чуваше този звук... Смених въпросната шайба на алтернатора и всичко "заспа". Предлагам ти да минеш и през друг майстор, защото ако вибрациите в обтегача ги имаш, можеш бързо да го повредиш. А по самия ремък забелязваш ли някакви белези?
  10. При мен беше същия случай! Провери, както казват колегите ролката на алтернатора.
  11. knejata

    Тресене

    Най- вероятно криви дискове
  12. Ходил съм няколко пъти тук- доволен съм. https://www.google.com/maps/@42.6555707,23.4078752,3a,75y,229.41h,80.24t/data=!3m6!1e1!3m4!1se68_2G3A9uos-Tz7i7Jt7Q!2e0!7i13312!8i6656
  13. И аз си взех такива четири, 195/65/15
×
×
  • Create New...