Jump to content

Течове на антифриз, Audi 80, B3, PM


nikolaykrastev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

срам не срам, ще питам вече... та, проблемът ми е с охладителната система на ауди 80, б3, бензин 1,8 моноинжекция с двигател с букви ПМ.

Вече сигурно повече от година не мога да разбера защо се получава така, тръгне да капе от един маркуч, съответно сменям маркуча или затягам скобата и спира. И след време (50-100 км) почва да избива от друго място. И така вече от всевъзможни места, запушвам едно избива друго, запушвам едно избива друго.

Това което майстори... и аз сме сменили са следните елементи:

 

1. Голям радиатор > нов

2. Малък радиатор (парно) > нов

3. 2та маркуча от малкия радиатор > нови

4. водна помпа > нова

5. термостат > нов

6. капачка разширителен съд > нова

7. металната тръба която идва от водната помпа и се разклонява за към радиатора на парното и към... (май към блока карбуратора отиваше другата част) и тя е сменена (не с нова де ) но почистена, изстъргана, боядисана от вън.

8. нов датчик на големия радиатор

9. датчик на тройника (син) сменен с нов на topran (пълен боклук, показваше с над 10 градуса повече и върнахме стария)

10. колата имаше газ, но я свалихме и там не работеше както трябва но това е друг въпрос (разкачен е изпарителя и водните пътища са възстановени в оригиналния си вид).

 

Та, дайте някакви идеи какво да търся като решение, че вече ми се изчерпват.

Колата има чудесно парно, т.е. май не ми е запушен малкия радиатор. 

Налягане в цилиндрите (незнам дали точно това мериха но май така се казва, свалят свещите една по една и двигателя върти няколко оборота) в нормата, еднакво за всички цилиндри.

Като загрее маркучите стават по-твърди от като е студена, но в сервиза казаха че е нормално... не стават точно на камък.

Маслото е бистро (не е на боза).

Не губи капка масло (ако има значение), наливам 3.5 литра и източвам 3.5 литра.

 

Днес е избило от датчика на големия радиатор... не е болка за умиране, не ми пречи да долива по 300-400 мл вода на 500 км, но изключително много ме дразни. Отивам в сервиз, обяснявам им проблема, и ми натягат скоба или ми сменят маркуч и след 2 дни пак същата схема.

 

Да отваряме двигателя ли вече... и аз не знам :/

 

Благодаря предварително.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш издухана гарнитура или е тръгнала. Надува ти в системата малко по-малко и за това се получава така. Нека да се изкажат и колегите ;)

Редактирано от stankofm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това ако пробвам дали ще сработи :)

"Колега вземи някакъв парфюм и го налей във казанчето за охладителна течност , запали колата и ако почне да мирише през аспуха на парфюм значи си за гарнитура."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:/ сипах цял пълнител амби пур у разширителния съд, работи поне половин час, загря си хубаво, включи перката няколко пъти... грам не мирише през ауспуха, нямам идеи вече :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги да не пускам нова тема,имам същия проблем като колегата ,и като гледам съм сменил и същите неща.След последната смяна - на радиатора започна да тече от долния десен датчик.Пробваха я със лакмус,мериха компресия всичко и е идеално.Същия двигател съм и същата кола,има ли шанс изпарителя да има пръст в тая работа със загубата на вода и течовете или и аз съм за гарнитура.Пропуснах да кажа че от 3 години е така и ако беше от гарнитура до сега трябваше да я духне вече.а да и не е регулярно по някога тече/губи по някога не. Изчерпаха ми се идеите.Смених радиатор,водна помпа,термостат,радиаторче за парното,с нов антафриз на ХЕПУ съм.А да и маркучите са меки като загрее?
Не ми  се връзва да е гарнитурата ,не знам вече............Идеи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да ти е запушен изпарителя с някакви боклуци и да не може да циркулира хубаво антифриза? 

Пробвай да я караш на бензин да видиш дали пак ще губи?

Иначе и аз я карах 2 години и доливах... и все се надявах че не е гарнитурата :) ама ...

Ако си от София, иди при Цецо да ти я видят (http://audibg.com/forum/index.php?showuser=4786) само им звънни предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, зависи колко твърди са маркучите. Може да се провери дали е издухала гарнитура с газанализатор. Ако изпуска много малко или само при голямо натоварване трудно се хваща проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за да избива течност от някое слабо място трябва налягането в охл. система да е прекалено голямо, ако загрява много, парното не работи и изхвърля течност от капачката си за гарнитура. аз имах подобен проблем но моето излезе цлава

грешка ГЛАВА .. та забравих да спомена че на място загряваше нормално перки се включваха но когато я натиснех изхвърляше вода, радиатора студен а темп. 100 гр. и тн.

Цитиране на собствено мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...