Jump to content

Проблем с оборотите Audi A4 b5 1.9tdi 1Z


Recommended Posts

Здравейте!

От известно време колата прави някакви чалъми с оборотите без някаква закономерност кога. Прави го когато си реши. 2 пъти съм я карал на диагностика - нито една грешка. Не мисля, че е горивен филтър, понеже ако беше колата не би трябвало да върви, а тя върви повече от добре, когато не си бърка оборотите разбира се.

Това, което прави, е че сама се изфорсира за части от секундата и съответно губи обороти. Прави го и на място, без да пипам педала на газта, както и в движение, като в движение е доста неприятно - усеща се като придърпване, все едно колата прекъсва и при подаване на газ често пъти просто не може да се наеме.

Проблемът не ми го беше правила около 2 седмици и днес реши отново да го направи. След няколко километра придърпването спря.

Мислех и за дюза, но, до колкото знам, би трябвало да покаже грешка при диагностиката, ако е дюза, а и както казах, не го прави постоянно.

Не съм слагал шанаджийска нафта. В сервиза ми казват, че не знаят какво може да е и първо да сме сменяли филтрите, пък тогава да видим. Така, или иначе след 1000км им идва времето заедно с маслото, ама нямам време за експерименти и скубане тип "да пробваме тва, дай 100лв; сега онова, дай 200!".

Та давайте акъл, ако някой се е сблъсквал с тая гатанка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм в Слънчев бряг и цяло лято нямам мърдане.

Мина ми през главата и за помпата. Дали да не я извадя, да я почистя? На бензинови коли съм вадил, но на дизел не. Даже не я знам как изглежда.

По принцип колата е с чип - така съм я купил. Един познат монтьор изрази мнение, че може, цитирам, "чипът да се насира" . Имам компютър от Сеат на 90 коня, но в момента не е при мен и ще мога да го взема едва на есен, за да тествам евентуално, дали е от чипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че проблемът ще е задънен клапан. Бях го чистил още като я купих - без да ми е давала проблем, просто профилактично. Освен това диагностиката не хваща никаква грешка. Ако е еко-клапанът, би трябвало да даде грешка в него при диагностиката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз пък съм с бензинов двигател(1.6 101кс.) и имам абсолютно същия проблем. Гледаха я много майстори, всички филтри са сменени, а също и кабели свещи, капачка, палец, но проблема си го има и то точно като при колегата когато си поиска. Интересно е от какво може да се случва.

 

П.П:Имам монтирана АГУ, но карах колата на газаджия и казаха че всичко е ОК. Проблема го има и на бензин и на газ. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...