Барак Обама Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Здравейте От няколко дни, повече от 10, в колата ми се разнася адска смрад когато включа климатика да ми охлажда. Колата е Б5 от 2000г 2,5 ТДИ. Миризмата не знам как да я опиша, като на напикана застояла пластмаса е най-доброто ми сравнение. Също от два-три дни излиза и дим през духалките (мисля че не е пушек, не е и пара, прилича ми на изпарение на сух лед), става когато климатика е включен, но и понякога когато не е (дори без вентилатор). Други мои наблюдения са, че преди, когато сляза от колата след употреба на климатика от лявата страна (като я погледна отпред) малко зад бронята капеше конденз, а сега не. Искам да питам дали някои колега от форума е имал подобен проблем, има някой който знае как да се реши тип "направи си сам" или да ми препоръча сервиз (или съфорумник) от Пловдивско, който да може да го оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Проблемите може да са няколко.Филтър купе,спукан радиатор(трябва да става мазно предното стъкло),запушен дренаж на климатика или стукана ваничка на дренажа на климата.Може да видиш тук какво сме писалиhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=176122#entry2487366Я виж дали е мокро в краката до шофьора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Барак Обама Публикувано 22 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 (Редактирано) Ще проверя за мокрото и да - предното стъкло е мазно. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Виж за мокро и в твойте крака.Пипни където е мокро и виж дали е антифриз,ако е,значи си за радиаторче на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Барак Обама Публикувано 22 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 (Редактирано) Мокро е, но не в краката на пътника и пасажера, а зад централната, има и някаква натрупваща се синя паста (същата която се наслояваше когато капеше отпред до бронята). Също тече и под колата и то доста, преди малко нямаше вода в резервоара. Ако е радиатора към купето колко би струвал ремонта, трябва ли да се заменя или може поправка. Във Вторник ще я замъкна при някой да я види тук, но за ремонт не ми се плаща тук, по скъпо от колата ще излезе (у Чехия). Редактирано 22 Август 2015 от Барак Обама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Радиаторчето е 30-40лв,но трябва да се свали таблото,поне така е при А6 Ц5,а цената е 100лв за труд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) имам тема за смяната на радиатора за парното. може да я погледнеш. ако те бива с разглабянето . малко инструменти и я почвай. трябва да си източиш фреона на климатика , ако се захванеш да сменяш радиатор на парното. това е първото което се прави. Редактирано 24 Август 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Барак Обама Публикувано 24 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Хич не ме бива. Имам още един въпрос, добрия господин ,на когото се обадих, каза че ще ми струва към 500 евра, а колегата 50 евра в българско. Мога ли да я докарам така или да направя така че водата да не отива към този радиатор ? (да циркулира без да минава през него, един вид) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Мога ли да........ направя така че водата да не отива към този радиатор ? (да циркулира без да минава през него, един вид) Можеш без проблем, първо източваш антифриза от пробката долу в ляво(дясно ако застанеш с лице към колата) на радиатора(един широк леген върши работа), кат предварително развиеш капачката на разширителния съд.Вадиш двата маркуча от радиаторчето и ги съединяваш един към друг с предварително подготвена или U-образна, или Г-образна тръбичка/коляно. Резултат - изолирано радиаторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Аз като сменях моя радиатор , предварително бях поръчал нов. Нооо когато дойде се оказа че са ми продали грешен модел. Та взех на заем от познат U образно коляно , както казва колегата Нико. Разкачих маркучите на парното и ги закачих за коляното, за да може да си карам без да се дразня че нямам парно. При мен просто беше или запушено , или съвсем малка циркулация , без никакви течове. Колата я карах в разглобено състояние само с залепено табло с изолирбанд за гредата и закачени въздушни възглавници , висящ във въздуха панел за климатроника - изключен.Така я карах от събота до понеделник без проблеми . Понеделник като взех правилния радиатор сглобих всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ponkoboy Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Защо трябва да се източва фреона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 (Редактирано) Понко, преди да раздаваш съвети и въпроси, вземи порови малко из форума първо, търсачки, туй-онуй, знаеш как става.За да се смени радиаторчето на парното се сваля цялото табло. За да свалиш ЦЯЛОТО табло, трябва и да разкачиш(искаш, или не) топлообменника("радиаторчето) на климатика, т.е. фреона отива да си заминава и да търси едни пари за следваща зарядка, ако не го източиш предварително разбира се.В друга една тема казваш, че комфорт модула на централното е под задната седалка, е, не е там. Редактирано 9 Септември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване