INVERT Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Здравейте, следствие на разбита тампон на магарето на A3 2.0tdi (BKD) 2004 година, мотора се мърдаше нагоре и назад към кокпита и пистовия ремък е търкал и скъсал маркуча на климатика, намиращ се точно пред него. Въпросът ми е може ли да се смени някак си без да се разглабя, чак до таблото или да се намеря снадката и тн, за спестяване на главоболия и разходи разбира се. Вселдствие на скъсаният маркуч, климатика не работи и постоянно е в ECON режим. За този маркуч става въпрос (жълтата стрелка): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Колега, за съжаление аз поне не мога да ти отговоря, но бих искал да те попитам нещо за това мърдане нагоре и назад. Имам сходен проблем , като отначало ми казваха, че е от дюза, но сега на диагностика са перфектни и всичко е ок, просто двигателя на празен ход и най-вече загрял както си работи и подскача някак си, по-точно не мога да го обясня, просто си подскача и така леко се усеща и вътре. Помръдва се целия мотор....та исках да те питам нещо от този род ли беше при теб, щото мисля да ида да проверим всички тампони.... Иначе аз съм със същия мотор Редактирано 25 Август 2015 от stefan91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) А оборотите ви на празен ход играят ли с +- 20/30. Редактирано 25 Август 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) При мен не. Всичко е ток и жица . Никакви грешки записани, нямам си и идея...само гадаят при мен , ама пусти му тампони кой да ги види. Макар, че такова ритмично подскачане много ме съмнява да е от тампон. Наистина си е баш ритмично и като е току що запалена студена, едвааааааам едвааам може да се забележи да го прави. Но загрее ли повече си е Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Щом ти подскача мотора, не е ток и жица. Ти на комп ли ги гледаш оборотите или на оборотомер. Защото съм виждал на наш колега как оборотомера не трепва, а като го закача на VCDS, нон стоп му подскачат от 819 на 840 и обратното. При него е от зацапан EGR (и той е с BKD - 2.0TDI, 2004-та). Редактирано 25 Август 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) На оборотомер ги гледам да, действително на него не помръдват. Нещо, което да подсказва , че може да е от ЕГР имаш ли идея някаква? , в смисъл какви са симптомите му за да знам долу горе Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Закачаш VCDS и в Measuring blocks на Engine гледаш трети канал. Той е за EGR-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Ще отида при един познат в сервиза му, че аз нямам VCDS Мерси иначе, ще проверя и него ! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Другото е, на място изфорсирай интензивно десетина пъти колата до 3500 - 4000 оборота. Ако за ден два ти изчезнат вибрациите, прочисти го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Това съм го пробвал, но нямаше ефект. Обаче съм забелязал, че когато я форсирам по-плавно да речем до 2000 или 2500 оборота се усеща как двигателя се поклаща при вдигането на оборотите и спадането им, знам, че това до някъде може да си е нормално, но преди не беше така . Както и да е де...предполагам това идва от самото му поклащане като е на празен ход Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Ще отида при един познат в сервиза му, че аз нямам VCDS Надявам се, той и ти знаете че компа гаси EGR-а след 3 минути работа на място при загрял мотор. Преди да се гледат стойностите на трети канал, първо се уверяваш че колата е достигнала работна температура, а после само чукваш леко газта, за да активираш EGR-a. Сега вече следиш оборотите в първи блок и разликата между искана стойност във втори блок и реална стойност в трети блок. В трети блок ще ти варират с +- 10 mg/str., нормално е. Обаче съм забелязал, че когато я форсирам по-плавно да речем до 2000 или 2500 оборота се усеща как двигателя се поклаща при вдигането на оборотите и спадането им, моя мотор също е BKD и не го прави. Тампона от към скоростите гледал ли си го. Моя е нов (на 1 година и малко). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Надявам се, той и ти знаете че компа гаси EGR-а след 3 минути работа на място при загрял мотор. Преди да се гледат стойностите на трети канал, първо се уверяваш че колата е достигнала работна температура, а после само чукваш леко газта, за да активираш EGR-a. Сега вече следиш оборотите в първи блок и разликата между искана стойност във втори блок и реална стойност в трети блок. В трети блок ще ти варират с +- 10 mg/str., нормално е.Не го знаех, сега поне го научих, но предполагам той да, разбира си от работата момчето...утре или в други ден най-късно ще мога да отида при него да видим и това Надявам се, той и ти знаете че компа гаси EGR-а след 3 минути работа на място при загрял мотор. Преди да се гледат стойностите на трети канал, първо се уверяваш че колата е достигнала работна температура, а после само чукваш леко газта, за да активираш EGR-a. Сега вече следиш оборотите в първи блок и разликата между искана стойност във втори блок и реална стойност в трети блок. В трети блок ще ти варират с +- 10 mg/str., нормално е.моя мотор също е BKD и не го прави. Тампона от към скоростите гледал ли си го. Моя е нов (на 1 година и малко).Не съм го гледал, всъщност никой от тампоните на двигателя и този към скоростната кутия по-дългия дето е не съм ги гледал. А специално този, ми правеше въртели на миналото ауди , но ме съмнява всякаш да е от него. Така или иначе ще ги видим и тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INVERT Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Всичко е чудесно до тук, а по въпроса от темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 А по темата....... Ти мислиш ли, че ще можеш да направиш кърпеж, който да издържи 30 бара налягане? Не се излагай. Купувай тръбата и я сменяй. Оригинален VAG №: Вече от къде ще я купиш си е твоя работа. В Порше, цената е приблизително 600 лева. По моргите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INVERT Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) Не говоря за кърпеж, а за смяна с напълно НОВ маркуч. В сервиза ми обясниха, че трябва да се види дали може да се намери "снадка", както се изразиха някъде в областта, която посочих или трябвало да се разглоби и таблото и тн и тн, за да се смени маркуча. П.П. Става въпрос за късият маркуч точно пред пистовия ремък (около 20см е дълъг г/д). Идеята ми е да се намалят разходите за труд, защото така като гледам се очертава стабилно разглабяне, особено ако и таблото се сваля. Редактирано 26 Август 2015 от INVERT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 За какво разглобяване на табло ти говорят в този "сервиз"?!? Те май ще се учат на колата ти. Погледни изображението, което постнах....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 (Редактирано) Така както се вижда, май става дума за №6 маркуча, няма какво табло да се сваля, верно че минава през милион скоби и захвати покрай двигателя и вероятно ще падне разглабяне там, но от топлообменника се откача лесно и за секунди, стига да има добър достъп, а достъпа е някъде под прозореца отвън, в смисъл в двигателния отсек.Друг е въпроса как ще се оправяш, от морга или с кримпване. Николов, не е проблем добре направена снадка да издържи и на 200 бара, въпроса е кой и как ще я направи. Редактирано 26 Август 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване