Jump to content

Проблем със скъсан маркуч на климатика на A3 8P 2.0TDI


INVERT

Recommended Posts

Здравейте, следствие на разбита тампон на магарето на A3 2.0tdi (BKD) 2004 година, мотора се мърдаше нагоре и назад към кокпита и пистовия ремък е търкал и скъсал маркуча на климатика, намиращ се точно пред него. Въпросът ми е може ли да се смени някак си без да се разглабя, чак до таблото или да се намеря снадката и тн, за спестяване на главоболия и разходи разбира се. Вселдствие на скъсаният маркуч, климатика не работи и постоянно е в ECON режим.

 

 

За този маркуч става въпрос (жълтата стрелка):

 

 

post-39031-0-00035300-1440509613_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за съжаление аз поне не мога да ти отговоря, но бих искал да те попитам нещо за това мърдане нагоре и назад. Имам сходен проблем , като отначало ми казваха, че е от дюза, но сега на диагностика са перфектни и всичко е ок, просто двигателя на празен ход и най-вече загрял както си работи и подскача някак си, по-точно не мога да го обясня, просто си подскача и така леко се усеща и вътре. Помръдва се целия мотор....та исках да те питам нещо от този род ли беше при теб, щото мисля да ида да проверим всички тампони.... Иначе аз съм със същия мотор 

Редактирано от stefan91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А оборотите ви на празен ход играят ли с +- 20/30.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не. Всичко е ток и жица :hilezh: . Никакви грешки записани, нямам си и идея...само гадаят при мен , ама пусти му тампони кой да ги види. Макар, че такова ритмично подскачане много ме съмнява да е от тампон. Наистина си е баш ритмично и като е току що запалена студена, едвааааааам едвааам може да се забележи да го прави. Но загрее ли повече си е

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти подскача мотора, не е ток и жица. Ти на комп ли ги гледаш оборотите или на оборотомер. Защото съм виждал на наш колега как оборотомера не трепва, а като го закача на VCDS, нон стоп му подскачат от 819 на 840 и обратното. При него е от зацапан EGR (и той е с BKD - 2.0TDI, 2004-та).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оборотомер ги гледам да, действително на него не помръдват. Нещо, което да подсказва , че може да е от ЕГР имаш ли идея някаква? , в смисъл какви са симптомите му за да знам долу горе :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида при един познат в сервиза му, че аз нямам VCDS :) Мерси иначе, ще проверя и него !

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото е, на място изфорсирай интензивно десетина пъти колата до 3500 - 4000 оборота. Ако за ден два ти изчезнат вибрациите, прочисти го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го пробвал, но нямаше ефект. Обаче съм забелязал, че когато я форсирам по-плавно да речем до 2000 или 2500 оборота се усеща как двигателя се поклаща при вдигането на оборотите и спадането им, знам, че това до някъде може да си е нормално, но преди не беше така . Както и да е де...предполагам това идва от самото му поклащане като е на празен ход :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отида при един познат в сервиза му, че аз нямам VCDS :)

Надявам се, той и ти знаете че компа гаси EGR-а след 3 минути работа на място при загрял мотор. Преди да се гледат стойностите на трети канал, първо се уверяваш че колата е достигнала работна температура, а после само чукваш леко газта, за да активираш EGR-a. Сега вече следиш оборотите в първи блок и разликата между искана стойност във втори блок и реална стойност в трети блок. В трети блок ще ти варират с +- 10 mg/str., нормално е.

Обаче съм забелязал, че когато я форсирам по-плавно да речем до 2000 или 2500 оборота се усеща как двигателя се поклаща при вдигането на оборотите и спадането им,

моя мотор също е BKD и не го прави. Тампона от към скоростите гледал ли си го. Моя е нов (на 1 година и малко).
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, той и ти знаете че компа гаси EGR-а след 3 минути работа на място при загрял мотор. Преди да се гледат стойностите на трети канал, първо се уверяваш че колата е достигнала работна температура, а после само чукваш леко газта, за да активираш EGR-a. Сега вече следиш оборотите в първи блок и разликата между искана стойност във втори блок и реална стойност в трети блок. В трети блок ще ти варират с +- 10 mg/str., нормално е.

Не го знаех, сега поне го научих, но предполагам той да, разбира си от работата момчето...утре или в други ден най-късно ще мога да отида при него да видим и това 

Надявам се, той и ти знаете че компа гаси EGR-а след 3 минути работа на място при загрял мотор. Преди да се гледат стойностите на трети канал, първо се уверяваш че колата е достигнала работна температура, а после само чукваш леко газта, за да активираш EGR-a. Сега вече следиш оборотите в първи блок и разликата между искана стойност във втори блок и реална стойност в трети блок. В трети блок ще ти варират с +- 10 mg/str., нормално е.

моя мотор също е BKD и не го прави. Тампона от към скоростите гледал ли си го. Моя е нов (на 1 година и малко).

Не съм го гледал, всъщност никой от тампоните на двигателя и този към скоростната кутия по-дългия дето е не съм ги гледал. А специално този, ми правеше въртели на миналото ауди , но ме съмнява всякаш да е от него. Така или иначе ще ги видим и тях 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по темата....... 

Ти мислиш ли, че ще можеш да направиш кърпеж, който да издържи 30 бара налягане? :stupid:  Не се излагай. Купувай тръбата и я сменяй. Оригинален VAG №:

Screen_Shot145.png

 

Вече от къде ще я купиш си е твоя работа. В Порше, цената е приблизително 600 лева. По моргите :nixweiss:  .

 

Screen_Shot144.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за кърпеж, а за смяна с напълно НОВ маркуч. В сервиза ми обясниха, че трябва да се види дали може да се намери "снадка", както се изразиха някъде в областта, която посочих или трябвало да се разглоби и таблото и тн и тн, за да се смени маркуча.

 

П.П. Става въпрос за късият маркуч точно пред пистовия ремък (около 20см е дълъг г/д).

 

Идеята ми е да се намалят разходите за труд, защото така като гледам се очертава стабилно разглабяне, особено ако и таблото се сваля.

Редактирано от INVERT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво разглобяване на табло ти говорят в този "сервиз"?!? Те май ще се учат на колата ти.  :hilezh:

Погледни изображението, което постнах.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както се вижда, май става дума за №6 маркуча, няма какво табло да се сваля, верно че минава през милион скоби и захвати покрай двигателя и вероятно ще падне разглабяне там, но от топлообменника се откача лесно и за секунди, стига да има добър достъп, а достъпа е някъде под прозореца отвън, в смисъл в двигателния отсек.

Друг е въпроса как ще се оправяш, от морга или с кримпване. Николов, не е проблем добре направена снадка да издържи и на 200 бара, въпроса е кой и как ще я направи.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...