fen Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Привет колеги, монтирам си газов инжекцион на колата с AVJ мотор, всичко е готово, остана само да свържа кабелчетата за сигнала от ламда сондите. ГИ е Fobos 1 R+ с OBD II корекция. Сондите на този мотор са 2 - преди и след каталазатора и съответно с 6 и с 4 пина.Кои кабелчета са за необходимия сигнал?Значи ли, че ако е свързана К-линията за OBD-то, ще чете сигнала за ламдите оттам? Благодаря за съдействието Редактирано 25 Август 2015 от fen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Този мотор е с широколентова сонда и няма да можеш да вържеш ГИ-то да я следи. При условие че имаш OBD комуникация не ти трябва да я връзваш. Фобоса ти изкарва тримовете над таблицата с коефициентите.Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 26 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Благодаря за бързия отговор.Да разбирам,че свързвайки "К" линията на обд-то и разрешавайки нейде из софтуера на фобоса да следи данните от нея, той ще се стреми да коригира тримовете според корекциите на бензиновия компютър? Ако постна тук скринове от текущата ми настройка,ще ме упътиш ли ако има нещо нередно. Ще ти бъда благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Колегa пусни снимки дa видим кaкво се случвa.Трябвa през софтуерa дa включиш корекциите инaче сaмо ще ти ги покaзвa информaтвно.Въпросa ми е кaкви сa нормaлните стийности нa корекция?+-10% ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 31 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Привет, ами почивните дни ще имам възмойност да поработя върху колата и ще споделя резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване