Jump to content

carfan

Members
  • Мнения

    140
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 2.0i ALT

Последни посетители

1351 профилни разглеждания

carfan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Елиткар около седмица доставка http://oe.elitcar.com/search.html?g=3&article=8A0820855AA&sort___search_results_by=final_price&smode=A&term=0
  2. Маслото го сменихме,една идея е по добре,но от трета на втора няма включване.Вариянта втора ръка и аз го мисля да е от кола в движение за да се пробва.Пък свалената ще я дам на ремонт да ми е в готовност все пак.Наистина има много теми с проблемна втора скорост и в нашия и в чуждите форуми на ауди.Пуснах темата с идея да не е нещо друго освен кутия но проблема е само с една предавка.Даже и при леко движение си влиза на първа без проблеми и без проблем са останалите предавки.
  3. Здравейте колеги,имам проблем със превключването на втора скорост.Много трудно влиза и адски много хърка.Питах майстори и казаха че най-вероятно е синхронизатор. Въпроса е дали да се ремонтира или да се сменя направо кутията с друга (в незнайно състояние)?Кода на кутията е HFD. И от друг модел пасва ли кутия освен от 1.8Т
  4. Аз я смених с NGK,няма проблем с нея
  5. Нищо не казахте за АЕБ полимер?За първи път карам с инжектори които при първото преминаване на газ на 30 гр. няма никакво приритване при повечко подаване и отнемане на газта.Досега пробвах с раил апачи,валтек със скъсен ход(от него бях много доволен) и с ловато рейка квадратни инжектори.Всички като загреят работеха добре,но при първо преминаване на газ имаха проблеми.
  6. Не няма но е кофти като отвориш капачката и вътре да пише diesel,a пък колата е бензинова.Пък и някъде може да ми напраскат нафта по грешка
  7. Търся светло сива вратичка за резервоар за а4 B7 комби.По възможност да е от бензинова кола
  8. Имам я от 3 години и около 35к км.От оригиналните тампони едниния беше скъсан,другия здрав. Сложих Lemforder.След смяната имаше доста положителен резултат,но все пак си ги има вибрациите.Доста е дразнещо но май няма да намерим решение.Само като се подаде леко газ и изчезват.Няма ли някое bfb с афтърмаркет тампони без да има проблеми?
  9. Същите вибрации ги имам при 1.8Т BFB и немога разбера на какво се дължат.Сменени тампони на мотора,няма никакви други проблеми с мисфайъри и др.Остана ми само съмнение за маховик ама не ми се сменя за проба.Този мотор мисля няма баланс валове(1.8Т)
  10. Ако пак дава грешка на 1.ви цилиндър,може да е от газовия инжектор!Аз имах подобен проблем с инжектори ловато.
  11. Може ли затова да пада налягането?Мисля да направя дюзите 2.2мм и да вдигна налягането до 1.3 абсолютното налягане(около 1 бар диференциално)..
  12. Качвам файл с настройките.Може да се заредят на demo версията на програмата за да се видят.LTFT Ми е +25%.Ясно е че беднее много на високите.Изпарителя ми е на 15хил.км.Филтрите са нови.Колата е 130 коня test1.settings
  13. Здравейте,след смяна на фронт кит от Е гас към агис имаме малък проблем.Колата работи добре без придърпвания и забивания до 4000 оборота.Оттам почва да тъпче до около 5000 и после пак тръгва нормално.В този диапазон диапазон бензиновите дюзи пръскат около 20мс и газовите изилизат извън граници и налягането спада драстично,но не минава на бензин.Според газаджията колата не е добре на бензин и затова неможе да се избегне този момент.Изпарителя е OMVL CPR,инжекторите са рейл апачи 2 ома калибрирани с индикаторен часовник,Дюзите са 2.00мм налягането е 1.1 бар но мисля,че е абсолютното.На програмата не показва мап а само Pgas.Аз се чудя дали поради малкия размер на дюзите инжекторните времена скачат много на високи обороти и са постоянно отворени и затова да спада нялагането или налягането спада и системата компенсира с времената?
  14. https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3101439 Ето ви диск за навито.Пробвано работи.Запишете го по възможност със по стар модел записвачка
  15. Не съм гледал там,просто нямах подготовка.На климатроника може ли да се извадят тези данни както при други модели аудита?
×
×
  • Create New...