carfan

Members
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About carfan

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 B7 2.0i ALT

Recent Profile Visitors

886 profile views
  1. Не няма но е кофти като отвориш капачката и вътре да пише diesel,a пък колата е бензинова.Пък и някъде може да ми напраскат нафта по грешка
  2. Търся светло сива вратичка за резервоар за а4 B7 комби.По възможност да е от бензинова кола
  3. Имам я от 3 години и около 35к км.От оригиналните тампони едниния беше скъсан,другия здрав. Сложих Lemforder.След смяната имаше доста положителен резултат,но все пак си ги има вибрациите.Доста е дразнещо но май няма да намерим решение.Само като се подаде леко газ и изчезват.Няма ли някое bfb с афтърмаркет тампони без да има проблеми?
  4. Същите вибрации ги имам при 1.8Т BFB и немога разбера на какво се дължат.Сменени тампони на мотора,няма никакви други проблеми с мисфайъри и др.Остана ми само съмнение за маховик ама не ми се сменя за проба.Този мотор мисля няма баланс валове(1.8Т)
  5. Ако пак дава грешка на 1.ви цилиндър,може да е от газовия инжектор!Аз имах подобен проблем с инжектори ловато.
  6. Може ли затова да пада налягането?Мисля да направя дюзите 2.2мм и да вдигна налягането до 1.3 абсолютното налягане(около 1 бар диференциално)..
  7. Качвам файл с настройките.Може да се заредят на demo версията на програмата за да се видят.LTFT Ми е +25%.Ясно е че беднее много на високите.Изпарителя ми е на 15хил.км.Филтрите са нови.Колата е 130 коня test1.settings
  8. Здравейте,след смяна на фронт кит от Е гас към агис имаме малък проблем.Колата работи добре без придърпвания и забивания до 4000 оборота.Оттам почва да тъпче до около 5000 и после пак тръгва нормално.В този диапазон диапазон бензиновите дюзи пръскат около 20мс и газовите изилизат извън граници и налягането спада драстично,но не минава на бензин.Според газаджията колата не е добре на бензин и затова неможе да се избегне този момент.Изпарителя е OMVL CPR,инжекторите са рейл апачи 2 ома калибрирани с индикаторен часовник,Дюзите са 2.00мм налягането е 1.1 бар но мисля,че е абсолютното.На програмата не показва мап а само Pgas.Аз се чудя дали поради малкия размер на дюзите инжекторните времена скачат много на високи обороти и са постоянно отворени и затова да спада нялагането или налягането спада и системата компенсира с времената?
  9. https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=3101439 Ето ви диск за навито.Пробвано работи.Запишете го по възможност със по стар модел записвачка
  10. Не съм гледал там,просто нямах подготовка.На климатроника може ли да се извадят тези данни както при други модели аудита?
  11. В града всичко е ок загрява до 90гр и си стои там.Извън града при леки изкачвания леко минава средата но не стига до следващата бяла черта.Спирам отварям капака гледам термостата затворен.Като поработи малко на място колата сваля градусите и отваря термостата.Ако седи на място няма проблеми включва се и перката и си стои на 90.Сменям вече 2ри термостат.Първия загря до 90 един път и остана отворен(Behr).Сега е с Mahle и незнам дали пак не е от него проблема,Питата на радиатора е чиста и антифриза е сменен.Водната помпа е нова Hepu.Прикачам и снимка.Пробвах и с друг температурен датчик,същата работа
  12. Здравейте,този инструмент дали става за сваляне на обтегача на веригата на 2.0 АЛТ? https://instrumenti.org/-18-18-vag-
  13. А колоните сменят ли се без да се сваля кората или не става?
  14. същото е усещането и при мене,леко по слаба динамика при ускорение.Само малко по висок ми се вижда разхода извън града.На бензин до 120km/h беше 7.5л,а на газ е 10-11 литра.