Здравейте,след смяна на фронт кит от Е гас към агис имаме малък проблем.Колата работи добре без придърпвания и забивания до 4000 оборота.Оттам почва да тъпче до около 5000 и после пак тръгва нормално.В този диапазон диапазон бензиновите дюзи пръскат около 20мс и газовите изилизат извън граници и налягането спада драстично,но не минава на бензин.Според газаджията колата не е добре на бензин и затова неможе да се избегне този момент.Изпарителя е OMVL CPR,инжекторите са рейл апачи 2 ома калибрирани с индикаторен часовник,Дюзите са 2.00мм налягането е 1.1 бар но мисля,че е абсолютното.На програмата не показва мап а само Pgas.Аз се чудя дали поради малкия размер на дюзите инжекторните времена скачат много на високи обороти и са постоянно отворени и затова да спада нялагането или налягането спада и системата компенсира с времената?